Kommentit (4)

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Aika aikaansa kutakin....milloin puhutaan maidon terveellisyydestä, milloin se taas viekin ennenaikaisesti manan majoille. Niin tai näin...minulle se ja sama. Maidosta en luovu koskaan, mikä onkaan parempaa kuin kylmä maito ja sillivoileipä tai kylmä maito ja mustikkapiirakka tai ......

Vierailija

Mökinmuori, samoilla linjoilla olen minäkin. Nykyihminen ottaa aina jokaisesta lööpistä kiinni ja purematta rupeaa siitä vaahtoamaan ja toisaalta, näitä "tutkimuksia " tulee koko ajan ja osa niistä on vain mutu-tuntumalla tehtyjä. Onhan näillä sivuilla nähty jo vaikka mitä asiaa, josta on pidetty meteliä ja kirjoittajat ovat jatkaneet omilla mielipiteillään.

Jos maito olisi epäterveellistä, miten on mahdollista, että yhä suurempi joukko ihmisiä elää melkein 100 vuotiaiksi. Heidän ruokavaliossaan on ollut ja on vieläkin sekä voita että maitoa. Monet heistä on aktiiviaikanaan tehneet ruumiillista työtä, mutta nyt jo monta aikaa olleet eläkeellä.

Itse juon pääasiassa piimää, koska pidän siitä enemmän. P-kolli

Vierailija

Minulla on tutkittu ja todettu laktoosi-intoleranssi . maha ei siedä yhtään maitoa, tuleen heti vatsakivut ja mahtava ripuli, Vessaan ei meinaa keretä -

Muuten tykkäisin maidosta, nauttikaa te maidosta, kun vielä voitte,

mummeli-

Vierailija
Vierailija

Minulla on tutkittu ja todettu laktoosi-intoleranssi . maha ei siedä yhtään maitoa, tuleen heti vatsakivut ja mahtava ripuli, Vessaan ei meinaa keretä -

Muuten tykkäisin maidosta, nauttikaa te maidosta, kun vielä voitte,

mummeli-

Onhan noita laktoosittomia maitotuotteita kaupassa vaikka kuinka paljon, sen takia ei tarvitse maidosta luopua jos siitä kerran tykkää. Eri asia sitten jos on maitoallergia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat