Osallistu ja voita: Rakas laukkuni -kilpailu

Seuraa 
Liittynyt19.5.2014

Kilpailu on päättynyt ja onnetar on arponut voittajan.
Voittaja on Kaisu Demir, Korpilahti. Onneksi olkoon!

ET-lehti järjesti laukkukilpailun, jossa lukijat pystyivät lähettämään kuvan laukustaan 30.6. mennessä. Palkintona oli Guess Maisy -huippulaukku.

Sivut

Kommentit (22)

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Minun rakkain laukkuni asuu vitriinissä. Käytän sitä kesällä ja talvella, se on yli 70 vuotta vanha, mummoni vanha käsilaukku. Mummon laukusta löytyi aina puhdas nenäliinä sekä nitropurkki. Samat asiat löytyvät sen sisältä tänä päivänäkin, tosin nenäliinä ei ole pitsireunainen kangasliina vaan paperinenäliina.

Laukku on nähnyt paljon maailmaa, se on käynyt kirkoissa, konserteissa ja jopa kapakassakin. 

XBrinna
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tähän sOliverin laukkuun minulla on viha-rakkaus suhde.

Löytö kirpputorilta useita vuosia sitten ja rakkaus kaikkiin taskuihin laukun molemmilla sivuilla, sekä kaikkiin metalli koristeluihin.. Suhde muuttui vihaksi aika pian kun sisäpuolella mustanvuorin seassa olevien taskumäärän seasta en sitten muistanutkaan mitä missäkin taskussa on.

Käytän tätä lähinnä pienillä matkoilla. Ompelemani kangaskassit ja pienet laukut kuuluvat arkipäivään.

Vierailija

Tässä on minun veskani :) Se ei ole rahallisesti arvokas mutta se palvelee minua täydellisesti. Ilman suruja voin paiskata sen auton lattialle tai pöydän alle, mitä en varmaan voisi tehdä millekkään merkkilaukulle :) 

Tartsani
Seuraa 
Liittynyt19.5.2015

Minun vanha laukkuni on Stockmannin ale-myynnistä hankittu vuosia sitten. Nyt olisi uuden laukun hankinta edessä, mutta toivottavasti se täältä napsahtaa kohdalle. Kyllä kelpais tuollaista pinkkiä Guessin laukkua kanniskella.

Vierailija

Voi miten kauniita laukkuja ihmisillä on!

Minulla on kaksi laukkua, toinen musta kotimainen olkalaukku, ei mikään ihana

mutta suomalainen, ja toinen vaalea beige iso ja kolho, ostettu Budapestistä

eikä maksanut kuin 20€. Sitä ulkoilutan kesäisin.

PurpleRain
Seuraa 
Liittynyt20.5.2015

Tyttäreni toi tämän ihanuuden minulle Lontoosta. Se ei ollut kallis, mutta PUNAINEN ja suuri. Yllättävän kestävä halvaksi laukkuksi. Tyttärellä on sama mustana. Laukku kulkee niin olalla, kuin kädessä ja voi kuinka valtavasti sinne mahtuu kaikkea tarpeellista ja tarpeetonta. Ja laukkuhan ei voi olla muuta kuin punainen.

Vierailija

tämän hetkinen laukku on lilan värinen kuvaa ei ole mutta on liian pieni isompi olisi tarpeen mutta ei ole sopivan hintaista löytynyt

Vierailija

Sisko osti minun synttäri.Ruskea värinen ja kukkakuvat.Kaunis!Toivotaan voittaa (lahja)siskolle:Sopii tyyliin...vaaleanpunainen,pirteä...

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Vähän ränsistynyt kuin käyttäjänsäkin, mutta muuten niin tarpeellinen ja käytännöllinen! Ostin aikoinani laukun Prahasta ja senjälkeen se on ollutkin päivittäisessä käytössä milloin ostoskassina tai muuten vaan naisten roinan kuljettamiseen. Laukku on kevyt, joten sopii hyvin matkassiksikin.

Vierailija

Mun veljen vaimo antoi kirpparille myytäväksi kankaisen vaalean vihreän laukun. Käytän sitä nyt aina, kun haluan olla freesi ja eroittuva muusta porukasta. Se ei tuoksu pahalle, ja-näyttää hyvältä.Olen onnellinen sievästä laukusta.

Vierailija

Siinä arkilaukkuni, mihin mahtuu kaikki tarvittava ja vähän enemmänkin.

Guess on lähellä sydäntäni :)

Ania1
Seuraa 
Liittynyt16.6.2014

Minun väskyni,tylsä,pieni,musta,nahkaa ja olkalaukkumalli.Ei muistijälkeä mistä ostettu ja milloin.Pitäisi opetella käsilaukun käyttöä,mutta kun olkalaukku on niin kätevä,jättää kädet vapaiksi.

Vierailija

en saa otettua kuvaa,koska laukkuni on niin ruma,mikään niistä ei ole edes aitoa nahkaa.Kirsti Suurhasko-Lehtola tilaaja

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat