Vierailija

Perussuomalaisten T. Kankaanniemi jäänyt kiinni seksi-tekstareistaan vieraille naisille. Kyllä nyt varmasti miestä hävettää ja syystäkin. Lisää harmaita hiuksia Soinille kesken hallitusneuvottelujen.

Sivut

Kommentit (51)

Se tässä ihmetyttää että vaimo, Kankaanniemen mukaan, ymmärtää ja on antanut anteeksi. Onko tällaisia vaimoja olemassa, täytyy olla täysin alistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Se tässä ihmetyttää että vaimo, Kankaanniemen mukaan, ymmärtää ja on antanut anteeksi. Onko tällaisia vaimoja olemassa, täytyy olla täysin alistettu.

Alistettu tai erittäin tottunut miehensä tuollaiseen huumoriin. Olikos tämä Kankaanniemi joskus kristillisissä?

Loukkaantuisin hänen vaimonaan tosi pahasti.-Erosta voisi keskustella.Pois tuollainen nettipettäjä.Menköön mihin menköön.

Vierailija

Niinpä, Kankaanniemen mukaan vaimo ymmärtää, tukee ja antaa anteeksi. Jos olisimme kärpäsinä katossa, mitä vaimo ihan oikeesti ajattelee ja sanoo?

Alapeukkujen jakaja on ilmeisesti Kankaanniemen tekosien puolella?

Haittaako jos tuomme naisnäkökulmaa ja ajattelemme hänen vaimonsa osaa joutua tällaiseen negatiiviseen julkisuusmyllytykseen?

Vierailija

Haittaako jos tuomme naisnäkökulmaa ja ajattelemme hänen vaimonsa osaa joutua tällaiseen negatiiviseen julkisuusmyllytykseen?

Perhe tuli minullekin ensimmäiseksi mieleen sääliä herättäen. En tiedä, mihin rva Kankaanniemi on tottunut, mutta ei ehkä tähän vielä. Toivottavasti hän ei lue keskustelupalstoja. Nyt ensimmäiset kivenheittäjät (miehet) ovat kunnostautuneet arvelemalla, että kun kotona ei niin ... 

Lisäksi asian julki tuoneet naiset syyllistetään. Niinpä tietysti. Vika on aina naisissa.

Alapeukkuja sataa ropisemalla. Se on helppo arvata, niin innokkaasti täällä markkinoitiin erästä puoluetta ennen vaaleja.

On ihan oikein että tekstiviestejä saaneet naiset ovat avanneet sanaisen arkkunsa tässä asiassa. Heitä on turha syyllistää. Jos kuvittelen itseni viestin saajaksi, olisin tosi tyrmistynyt, jos olisin Kankaanniemen tavannut vain puoluetilaisuuksissa ym.asiallisissa tilanteissa ja sitten saisin yllättäin häneltä seksiviestin. Kyllä se on eräänlaista naisen halventamistakin.

Vain miehet ajattlelvat niin tuubiaivojen kautta että ellei kotona saa, haetaan sitten muualta. Ne miehet, jotka puoltavat Kankaanniemeä, haluaisivat kenties itse tehdä samoin?

Tässä asiassa varmaan eniten loistavat otsikoissa ne, jotka eivät todella tunne Kankaanniemen pariskuntaa. Luulen että ainakin vaimon oikeat ystävät ovat hiljaisena tukena.

Alapeukkuja tulee vain aiheesta, eli on järjen köyhyyttä lähetellä  noita viestejä lähes tuntemattomille naisille ja on järjen köyhyyttä täällä noita turhanpäiväisiä uutisia repiä. Ainahan juorut tiettyä kansanosaa kiinnostaa. Minä olen pyytänyt poistoa jo kun tuo ensimmäinen tieto tuli.

Ei sivistyneet ihmiset spekuloi tuollaisilla asioilla, voi sitä muutenkin suhtautua, vaikka ei hyväksykään tekojaan. Yhtä köyhiä olette kun tekijä.

Vierailija

Kankaanniemi teki "Kanervat", vaikka oppipoika on Ileen verrattuna.

Niinpä, Kokoomuksen Kanervahan erotettiin ministerin tehtävistään, ettei aiheuta maamme maineelle enemmän vahinkoa kuin ehti aiheuttaa seksiviesteillään.

Kankaanniemi oli vain hallitusneuvottelija (nyt rivikansanedustaja) ja todellakin aivan pikku tekijä "Ileen" verrattuna ja häpäisi vain itsensä, toisin kuin Kanerva ministerinä ollessaan.

Vierailija

Kyllä kaikki kirjoittajat vaikuttavat olevan naisia.

Vierailija

Ei sivistyneet ihmiset spekuloi tuollaisilla asioilla, voi sitä muutenkin suhtautua, vaikka ei hyväksykään tekojaan. Yhtä köyhiä olette kun tekijä.

Oletko puolueeton tarkkailija? Pyysitkö poistoa silloin, kun tänne linkitettiin pilakuvia edellisen hallituksen jäsenistä? Pyysitkö poistoa, kun ministereitä nimiteltiin? Pyysitkö poistoa, kun tänne lainailtiin juttuja Hommafoorumilta? Entä olitko sivistyneesti hiljaa, kun Tuksu-gate kiehui julkisuudessa?

Miksi nyt pitää olla  sivistyneesti hiljaa, kun pilkka osuu omaan nilkkaan? Ei minua haittaa, vaikka tämä ketju poistettaisiin ylläpidon toimesta. Maito on jo kaatunut.

Vierailija
Vierailija

Oletko puolueeton tarkkailija? Pyysitkö poistoa silloin, kun tänne linkitettiin pilakuvia edellisen hallituksen jäsenistä? Pyysitkö poistoa, kun ministereitä nimiteltiin? Pyysitkö poistoa, kun tänne lainailtiin juttuja Hommafoorumilta? Entä olitko sivistyneesti hiljaa, kun Tuksu-gate kiehui julkisuudessa?

Miksi nyt pitää olla  sivistyneesti hiljaa, kun pilkka osuu omaan nilkkaan? Ei minua haittaa, vaikka tämä ketju poistettaisiin ylläpidon toimesta. Maito on jo kaatunut.

"kun pilkka osuu omaan nilkkaan?" En ymmärrä mitä tarkoitat, mutta yritän aina puolustaa ihmistä.

Olen mikä olen! Käytän aika ahkeraan poitopyyntöjä, ja juuri silloin kun halutaan vetää lokaan joku henkilö. Minusta se on iljettävää. Läheskään aina sitä ei toteuteta kun tässäkin jutussa olen huomannut. Minua iljettää juorut ja ihmisten panettelu. Ja se into jolla ihmiset alkavat järjestämään tuntemattoman henkilön elämää. Se on minusta alhaista. Ja varmasti koen sen vastenmielisenä koska olen itse ollut joskus linjalla.

Pilkka ja nilkka -ajatus lähtee siitä, että kiivaimmin keskustelun lopettamista ajavat eivät niinkään ihmisystävälliset humanistit, vaan persujen kannattajat.

Julki tulleessa kohussa ei ketään vedetä lokaan. Lokaan itsensä veti seksipyyntöjä kirjoitettut kansanedustaja itse. Hän on jopa myöntänyt tehneensä virheen.

Toivottavasti jaksat olla kaikkien juorujen ja panettelujen poistattaja, silloinkin kun juorutaan muiden puolueiden edustajista.

22.08 älä ota henkilökohtaisesti itseesi niitä aiheita joista täällä keskustellaan. Ei kannata tehdä valmiita päätelmiä miten asian osapuolet kokevat ikävän uutisoinnin, tai miten he jatkossa toimivat jne. Vaikka me olisimme hiljaa, media kuitenkin riepottelee ihmisten asioita.

Ei tämä meidän pohdiskelumme täällä ansaitse tulla otetuksi niin tosissaan, että kukaan pahoittaisi mielensä. Ei tämä liioin ole juoruilua eikä panettelua, jokainen on lukenut Iltalehdestä tai jostain median antamaa tietoa. Julkisuuden henkilöt tarvitsevat paljon jämäkämpää, näkyvämpää puolustusta kuin meidän viestimme tai poistopyyntömme täällä keskustelupalstalla.

Sehän me jo tiedetäänkin, että kaikkea mediasta kuultua ja nähtyä ei pitäisi koskaan nielaista sellaisenaan, siinä on useimmiten liioittelua mukana.

Vierailija
Vierailija

Mutta missä sitten toivotetaan yöt ja huomenet, missä etsitään epätoivoisesti myötätuntoista eläytymistä? Voi Jeesus.

Vierailija

Pilkka ja nilkka -ajatus lähtee siitä, että kiivaimmin keskustelun lopettamista ajavat eivät niinkään ihmisystävälliset humanistit, vaan persujen kannattajat.

Julki tulleessa kohussa ei ketään vedetä lokaan. Lokaan itsensä veti seksipyyntöjä kirjoitettut kansanedustaja itse. Hän on jopa myöntänyt tehneensä virheen.

Toivottavasti jaksat olla kaikkien juorujen ja panettelujen poistattaja, silloinkin kun juorutaan muiden puolueiden edustajista.

Ei minuun vaikuta puolue eikä politiikka, mutta kun ihmiset sitä omasta tahdostaan tekevät ja välillä "roikkuvat toistensa kurkussa" kieroilevat ja mielistelevät, eikä tapahdu niitä asioita joita ovat hoitamasssa. Mutta kohtuus panetteluissa ja juoruilussakin tulee olla. Joku olisi voinut Kankaanniemen viestit ymmärtää vitsinä, eikä olisi tuollaista kohu nostattanut. Mutta niinhän se taitaa olla että politiikassa ja rakkaudessa on kaikki keinot luvallisia?

En pysty kuvittelemaan että olisin osannut ottaa ihan vaan vitsinä jos olisin saanut viestin että n*ssittuna nukkuisit paremmin tai mitä muita vastaavia olisi tullut.

Ei kukaan fiksu mies lähetä puoluetovereille tuollaista vitsinä eikä minään. Ottaen huomioon Kankaanniemen kristilliset arvot, asiallisen käytöksen julkisuudessa, yms. ei juuri hänestä olisi kukaan odottanut lukevansa tuollaista uutista.

Kohun nousemista ei voi estää, se vaan täytyy kestää. Ihan runomitalla tuli, haitanneeko tuo. Ei kai.

Nukkukaa kaikesta kohusta huolimatta hyvin yönne

Ihan älytön hulabaloo joistain seksitekstareista. Mun nähdäkseni EI OLE TAPAHTUNUT MITÄÄN MAATA MULLISTAVAA. Jos ehdotuksen saaneita naisia ei kiinnosta niin tekstarin voi poistaa tai vastata, ettei kiinnosta. Vaikk Kankaanniemi ei mua kiinnosta seksimielessä niin hivelishän se itsetuntoa, jos mulle lähettäis ehdotusviestin.

Miehet on naisille ehdotellu maailman sivu, ei siinä ole mitään uutta. Uutta on vaan se, että on keksitty kännyt sun muut joilla niit ehdotuksii voi tehdä. Mun mielestä tekstarin lähettely on ihan jees jos vertaa vaikka kadulla ehdotuksia huuteleviin tai käsikynkkään väkisin pyrkiviin. Niistä on mennä vuosina kokemuksii eikä niistä päässy niin helpolla eroon kun tekstareista ois päässy.

Niin ja sit viel, mitä liikkuu tän julkisuuteen jutun antaneen naisen päässä ? Eikö vaan voinu ottaa asiaa huumorilla vai saiko ihan henkisiä vaurioita? Mitä tavoittelee tällä kohulla? Sitäkö, että kärsiköön nyt Kankaanniemen vaimo ja lapset kohusta vai mistä on kysymys? Kaikki ei ole aina sellaista kuin sen annetaan näyttää...

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat