Kommentit (2)

Vierailija

Mun mielestä ruokaa ei kannata ostaa verkosta jos itse vielä pystyy ruokakauppaan kävelemään. Mitä olen verkon ruokakauppoja katsellut niin hinnat on kalliimpia kuin varsinaisissa kaupoissa ja sitten vielä tulee päälle kuljetusmaksu. Ja harvoin on verkossa erikoistarjouksia. Mutta jos olisin sairas enkä pääsisi liikkumaan niin onhan tämä vaihtoehto hyvä olla olemassa.

Muutaman kerran olen ostanut vaatteita verkon kautta. En enää. Koko vaihtelee valmistajan mukaan niin paljon, ettei koskaan saa sopivia vaatteita enkä jaksa palauttamisrumbaa. Helpommalla pääsee kun menee vaatekauppaan ja sovittaa siellä.

Matkat, lentoliput,risteilyt, matkavakuutukset, konserttiliput ostan nykyisin aina netistä.

Harvoin ostan mitään tavaraa. Tällä iällä kun yrittää päästä tavarasta eroon! Mutta tämän kannettavan tietokoneen ostin netistä 3 vuotta sitten. Läppärin tuuletin meni rikki 2 vuoden takuuaikana ja sain hoidetuksi korjauksen ja siihen liittyvät asiat netin kautta. Olihan se tietty vähän vaivalloisempaa kuin jos olisin vain voinut viedä koneen liikkeeseen ja he olisivat lähettäneet koneen huoltoon.

Mites te muut? Mitä teitin mielestä kannattaa ostaa netistä ja mitä ei?

61 vee

Vierailija

Tilaan kaiken painavan ruuan ja taloustavaran netistä kerran viikossa. Mitä sitä suotta kanniskelemaan niska vääränä, kun helpommallakin pääsee. Sellaiset ruoka-aineet, joita haluan hypistellä, ostan itse. Kuljetuskustannuksia en ole maksanut kuin pari kertaa, nyt on jo pitkään ollut kampanja, jossa vähintään 50 euron ostokset kuljetetaan maksutta.

Myös vaatteita ostan paljon netistä. Kun ostaa samaa, tuttua merkkiä, tuntee koot ja mallit. Hyvissä verkkokaupoissa annetaan vaatteen tarkat mitat, joista pystyy päättelemään paljon koon sopivuudesta. Joudun harvoin lähettämään mitään takaisin. Koen vaatekaupasta ostamisen hankalaksi, kun sieltä puuttuu liian usein toivomani väri, koko tai malli. Netissä valikoima on laajempi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat