Mörrin Pakinapalsta

Seuraa 
Liittynyt31.5.2015

Noniin. Se on uusi aamu taas koittanut, pilviä taivaalla vaan seikkailee. Nukuin pommiin,kun niin mukavaa unta katselin, vaan parempihan se on myöhästyä kunnolla kuin vain muutaman minuutin. Ei tarvitse selitellä, että viimeinen linjuri meni nokan edestä ja kuljettaja mennä posotti vaan vaikka kuinka laukullani huiskutin ja yritin perässä laukata. Tosin näin kesäaikaan polkasen töihini ns. munamankelilla, mutta kun satula siihen pitäisi vaihtaa, hiertää niin kovasti. Vaan se on  sanottava, että hieman epämukavaksi tunsi oloni tuolla Lepatteluissa; kirjoitin oikein erisnimenä, ettei kukaan loukkaannu. Siksikin sekä suuresta suosiostani hieman hämilläni avaan tämän uuden palstan faneilleni, Kirsikankukka mukaanlukien. Sekin on sanottava, että sarkasmi (tarkistin sanan googlesta) ja toisille ivailu ovat hieman eri asioita tai sanotaanko niin, että sarkastisesti kirjoittaminen vaatii jonkinlaista taitoa, kuten minulla itselläni näyttäs olevan. Tahallani en ole paha kenellekään. Tuosta palstan haltijattarista, kolmesta kappaleesta, ainoastaan Samettiruusu on ymmärtänyt asian jujun. Sekin on sanottava, että turhaan te siellä Evakkopalstalle kirjoittavia morkkaatte; antaa heidän kirjoitella ihan omanlaisiaan tarinoita ja sitäpaitsi osoittaa suurta viisautta olla kertomatta palstoilla liiemmälti yksityiselämästään. Suurella kunnioituksella myöskin totean, että heissä on monenlaista taitajaa; kirjoittajaa, nukkien tekijää, kuvataitelijaa, puutarhuria..ties mitä. Ei tarvitse heidän taitojaan itse kehua, kun tulee esille ne muutenkin. Mutta se siitä, minun pitää hieman kertoa kipeästä selästäni. Huomasin vasta tänään, miten kipeä se onkin, kun vielä eilen ne kuohuviinihöyryt päässä suhisi.

Minä kun läksin viime torstaina, siinä iltakuuden kieppeillä, roskia viemään. Meillä on sellainen tavanomainen roskakatos, johon avaimella pääsee sisälle ja sekä lattianraossa että ylhäällä on viidentoista sentin tuuletusaukot. Enhän minä niitä ole mittanauhan kanssa mitannut, mutta noin silmämääräisesti. Tarkoitan, että molemmilla silmillä katsottuna ja sivumennen sanoen minulla on hyvinkin tarkka näkö, lähinnä ihmisiä ja heidän käyttäytymistään ajatellen. Samaan aikaan roskikselle sattui naapurin aikamiespoika, oikein komea ja nuorikin vielä, ja kun silloin sataa tihuutteli niin jäimme sinne katoksen alle muutaman sanan vaihtamaan. Minä lähinnä kyselin rikkaan äitinsä vointia , kun oli toissa viikolla varpaankyntensä loukannut, kynnykseen kuulemma  sen kajauttanut. Äiti on myös minulle hyvin läheinen ihminen, yliopistossakin pari vuotta teologiaa lukenut, mutta kun oli mennyt toistuvasti kirota pärskäyttämään luennolla, niin oli potkut saanut. Proffa oli todennut, ettei noin jumalatonta ihmistä voi täällä pitää ja käsikynkästä saattanut käytävälle.

Mutta takaisin tähän varsinaiseen asiaan. Siinä rupatellessa aivan valtava, ainakin kissan kokoinen hiiri, juoksi lattian poikki ja sitäkös tämä aikamiespoika säikähti. Hän rääkäisi korviasärkevästi ja pomppasi suoraan minun syliin! Minä en ehtinyt siinä asian hyviä puolia juurikaan ajattelemaan, kun kumautin selkäni roskiksen reunaan. Siitä se kipeytyi, mutta eiköhän kohta ole kunnossa. Nyt pitää jo lopetella ja kun illalla menen vielä tuttavaperheen luo kahvittelemaan. Onhan minulla kahvia kotonakin, mutta lähinnä menen katsomaan, minkälaista pullaa tarjoavat tällä kertaa. Kröh.

Mörri

Sivut

Kommentit (771)

Vierailija
Mörri

Noniin. Se on uusi aamu taas koittanut, pilviä taivaalla vaan seikkailee. Nukuin pommiin,kun niin mukavaa unta katselin, vaan parempihan se on myöhästyä kunnolla kuin vain muutaman minuutin. Ei tarvitse selitellä, että viimeinen linjuri meni nokan edestä ja kuljettaja mennä posotti vaan vaikka kuinka laukullani huiskutin ja yritin perässä laukata. Tosin näin kesäaikaan polkasen töihini ns. munamankelilla, mutta kun satula siihen pitäisi vaihtaa, hiertää niin kovasti.

Vaan se on  sanottava, että hieman epämukavaksi tunsi oloni tuolla Lepatteluissa; kirjoitin oikein erisnimenä, ettei kukaan loukkaannu. Siksikin sekä suuresta suosiostani hieman hämilläni avaan tämän uuden palstan faneilleni, Kirsikankukka mukaanlukien. 

Tuosta palstan haltijattarista, kolmesta kappaleesta, ainoastaan Samettiruusu on ymmärtänyt asian jujun.

Sekin on sanottava, että turhaan te siellä Evakkopalstalle kirjoittavia morkkaatte; antaa heidän kirjoitella ihan omanlaisiaan tarinoita ja sitäpaitsi osoittaa suurta viisautta olla kertomatta palstoilla liiemmälti yksityiselämästään.

Suurella kunnioituksella myöskin totean, että heissä on monenlaista taitajaa; kirjoittajaa, nukkien tekijää, kuvataitelijaa, puutarhuria..ties mitä. Ei tarvitse heidän taitojaan itse kehua, kun tulee esille ne muutenkin. .........................................jne.

Mörri

Onnea ja menestystä uudelle ketjulle! 

On hyvä asia, että on monta kirjoituspaikkaa, jokaiselle jotakin, sekä taitajille että tavallisille tallaajille. Evakossa, kuten muissakin ketjuissa, on hyvä harkita mitä kaikkea tahtoo kertoa yksityiselämästään, olet aivan oikeassa. Hyvää jatkoa tästä eteenpäin.

Vierailija

Taas astui uusi riidankylväjä puikkoihin.Tämä ei ole ollenkaan hyvä. Meille muillekaan ei sallita omien ketjujen avaamista jos ei joku ketju miellytä. Ensi Ruusun mollasi nyt nimeää Leppakertun natinat.. Ettei viihdy.
Eihän siinä mitään, Avataan jokainen oma ketjumme. joissa muut sitten haukumme. Muitten arvostelu tyhmään tyyliin on pääsia tässäkin jos tämä jää. Johan mörri sen aloitti. Ei ole muutenkaan kehumista kirjoitustyylissä. Tökkivää on.  Mkä ihmeen opsataja mörri kuvittelee olevansa. Jokainen saa omista asioistaan kertoa vaikka mitä.
Eikä mörri kummoistakaan kekseliäisyyttä kirjoituksissaan osoita. Push-juttu ei ollut tosi. Ei minkäänmallin push kimpoa vastapäiseen seinään. Ne ovat sitäpaitsi liivejä. Olen kuullut jutun monena eri verisona, viimeversiossa tupee tipahtaa.

Sonni- ynnä siemennysjutut ovat oiva osoitus avuttoman kirjoittajan mauttomuudesta. Toisen kirjoittjan pilkkaaminen jo ensimmäisessä kirjoituksessaan samoin. Lapsellisesti kehuu  "fanejakin" olevan.  Kirsikankukka kuulemma, joka on itse parempi kirjoittaja.

Jo nimi "pakinapalsta " osoittaa mielikuvituksen puutteen.

Vierailija

Hyvä Mörri, että avasit oman ketjun, ettei enää tarvitse mennä mukavia juttujasi tuonne lepatusten sekaan hakemaan. Kai täällä saisi muutkin pakinoida, jos jotain mieleen juolahtaa.

Olet jo huomannutkin, että kateelliset kyllä löytävät tiensä tännekin etsimään olemattomia virheitä.

Pitkää ikää tälle ketjulle!

Vierailija

Voivoi sentään..kukahan edellinen kirjoittaja lie?saahan tänne ketjuja avata, kuka haluaa. Eri asia sitten, kauanko ketju kestää. On nämä Mörrin pakinat senverran nasevia ja hauskoja, peittoaa  leppiksen tarinat mennen tullen. Eikö se KK kehunut Mörrin kirjoitusta, elä sinä mene toisten puolesta puhumaan.

Vierailija
Vierailija

Jo nimi "pakinapalsta " osoittaa mielikuvituksen puutteen.

Olisiko jokin narinat tai löpinät ollut parempi? Tai russakan ruiskaisut tai pässin päkätykset?

Vierailija

Ei ole avaaja   lukenut noita evakoita ensinkään näemmä. Niinkuin ei mitään muutakaan. Evatkothan nimenomaan kirjoittavat omista asoistaan. Kissanristiäisiä myöden, koko ajan. Jopa syömiset , hautajaiset. Ihan kaiken. Ja avaaja  totea että evakot pitävät ominaan asiansa. Huis tuleen  koko tämä "pakinapalsta ". Mollaamispalsta tämä on. Ja päsmäröinti. Mitätön.

Sonnit ja siemennytkset ynnä pyörän satulat..... Ajatelkaas nyt vähäsen mitä tämä on... Oletteko yhtä sairaita...

Vierailija

Minä ainakin odotan iltaa kun Mörri sieltä kahvittelultaan kotiutuu. Mörrin sanoin, 'kyllä on melonin vetäissyt sieraimiinsa' tuo 13.11 kirjoittaja. Fanitan Mörrii ja paljon.

Vierailija
Vierailija

Ei ole avaaja   lukenut noita evakoita ensinkään näemmä. Niinkuin ei mitään muutakaan. Evatkothan nimenomaan kirjoittavat omista asoistaan. Kissanristiäisiä myöden, koko ajan. Jopa syömiset , hautajaiset. Ihan kaiken. Ja avaaja  totea että evakot pitävät ominaan asiansa. Huis tuleen  koko tämä "pakinapalsta ". Mollaamispalsta tämä on. Ja päsmäröinti. Mitätön.

Sonnit ja siemennytkset ynnä pyörän satulat..... Ajatelkaas nyt vähäsen mitä tämä on... Oletteko yhtä sairaita...

Suosio ja mielenkiinto on taattu!! Sitä sinäkin osaltasi edistät..ajatteles nyt vähäsen

Vierailija
Vierailija

Voivoi sentään..kukahan edellinen kirjoittaja lie?saahan tänne ketjuja avata, kuka haluaa. Eri asia sitten, kauanko ketju kestää. On nämä Mörrin pakinat senverran nasevia ja hauskoja, peittoaa  leppiksen tarinat mennen tullen. Eikö se KK kehunut Mörrin kirjoitusta, elä sinä mene toisten puolesta puhumaan.

No mut eikös se ole hyvä kun on erilaisia palstoja, on siis jokaiselle mieleistään?  Moniosaajille ja tavalliselle kävijälle. Siis eihän tätä ketjua ole avattu päihittämään jotain toista?

Vierailija

Jos olisi tosi hauskaa kirjoitettavaa mutta kun on noita iänikuisen vanhoja puujalkavitsejä ja vihjailevaa rivoutta.  Rintaliivejä, satuloita ja sonneja. Muiden päsmäröintiä ja ivailua heti alkuun. Eikä ole hyvä ulosanti . Tökerö on.

Ugh, olen puhunut.

Vierailija
Vierailija

Jos olisi tosi hauskaa kirjoitettavaa mutta kun on noita iänikuisen vanhoja puujalkavitsejä ja vihjailevaa rivoutta. Muiden päsmäröintiä ja ivailua heti alkuun. Eikä ole hyvä ulosanti . Tökerö on.

Ugh, olen puhunut.

jätä lukematta, jos ei miellytä. Niinhän siellä leppiuksessäkin toitotetaan. Mörrihän avasi suosiolla oman ketjun, kun kaksi kolmesta ei sidä jonkun muun tapaa kirjoitella. Minusta Mörrin ulosanti on hyvinkin sujuvaa ja ennenkaikkea selkeää luettavaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat