Tämä on helppo keino saada verenpainetta alas

Kun valikoit kaupassa sydänmerkillä varustettuja tuotteita, saat vähennettyä peräti gramman verran päivittäisestä suolan saannistasi.Lue koko juttu

Kommentit (9)

Vierailija

Eikä muuten toimi!!!

Itseltäni kiellettiin aikoinaan suola ja salmiakki. Tottelin kiltisti ja verenpaineeni vain nousi ja nousi.
Vasta kun älysin lopettaa sokerin ja viljan käytön ja rasvaksi valitsin luonnollisen voin myrkkyriinin sijaan, verenpaine laski normaalille tasolle. Ja on myöskin pysynyt siinä.

Vierailija

Kuka ikäihmisistä yllättyi tiedosta, että suola kohottaa verenpainetta. Tehdäänkö ET-lehteä tekstimainoksilla ja toimituksen aamukahvijutuilla? Kasatkaa edes lounasjuttuja! 

Luonollinen

Syön käsittelemätöntä merisuolaa ja lisään siihen luontaistuotekaupasta ostettua jodisuolaa. Minulla reuma ja kilp.rauh.vajaatoiminta. sain itseni kuntoon tällä suolalla ja pahat pois valk sokeri ja vehnäjauho. Verenpaine 60/120 ikä yli 60. Suolan mineraalit on erittäin tärkeät ja näitä mineraaleja on vain käsittelemättömässä suolassa. Suola on tärkeä elimistön jaksamiselle. Aikoinani kun söin tavallista suolaa voin pahoin . Juon jopa päivittäin merisuolavettä 1 l vettä/1 tl käsittelemätönta suolaa ja juon tätä päivän aikana. Tämä puhdistaa kehoani ja sain näin kehon vastustuskyvyn toimimaan. Kumma juttu jos syön esim pitsaa pizzeriassa jälkeenpäin janottaa paljon mutta 'oman' suolan syönti ei koskaan

epäileväinen

Mistä tuollaista käsittelemätöntä suolaa saa?- ja miksi siihen pitää lisätä jodisuolaa?

Vierailija

Voi taas tätä.  Otsikko johtaa metsään.

Suola on vain yksi ainoa verenpainetta nostava tekijä. Eikä se ainakaan peräti yhden gramman vähentämisestä mihinkään laske.

Jos verenpaineenhallinta olisi pelkästään syödystä suolamäärästä kiinni, ei lääkkeitä tai edes lääkärissäkäyntiä tarvittaisi.

Vierailija

En ota kantaa suolan käyttöön mutta minulla on vinkki, miten saa kohonneen verenpaineen laskemaan ainakin väliaikaisesti.

Miehelläni on verenpainetauti ja verenpaineen yläarvot nousee joskus liki kahteen sataan jos hermostuu jostakin. Monta kertaa olen joutunut hälyttämään ambulassin tämän takia. Vuosien myötä olen kuitenkin huomannut, että saamme hänen verenpaineensa laskemaan, että kun oireita esiintyy niin alan hieromaan hänen jalkojaan, varsinkin jälkateriä, kantapäästä varpaisiin asti. Hieron kumpaakin jalkaa (jalkarasvan tai kosteusvoiteen kanssa) vähintään puoli tuntia per jalka. Ihmeekseni verenpaine on aina hieronnan jälkeen laskenut normaaleihin lukemiin. Kannattaa kokeilla pika-apuna.

vierailija

Terveydenkin suhteen on usein niin, että olemme yksilöitä ja kaikki keinot eivät sovi kaikille.

Vierailija

vierailija kirjoitti:
Terveydenkin suhteen on usein niin, että olemme yksilöitä ja kaikki keinot eivät sovi kaikille.

En ole ikinä kuullut, että (minkään alueen) hieronnasta olisi ollut haittaa yksilön terveydelle. Päinvastoin: hieronta rentouttaa ja siten laskee verenpainetta.

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat