Maltalle muuttanut Juoppohullun kirjoittaja: "Täällä minä syön"

Kirjailija Juha Vuorinen, 48, on oppinut kotisaarellaan uuden sanan: Malta. Muuton jälkeen hän on ehtinyt myös tutustua hyvin paikan ruokatarjontaan, josta hän nyt esittelee parhaat palat.Lue koko juttu

Maltalle muuttanut Juoppohullun kirjoittaja: "Täällä minä syön"

Kommentit (1)

Onneksi pääsi tuosta roskansuoltajasta eroon. Kuin Bukowski niin pahassa krapulassa, että vain vähäjärkinen pakkotoisto sujuu niin tulee tällaista.  Tosin kirjoitustaito hieman kehittyi vuosikausien myötä, mutta ideat loppuivat. Tuollainen ei ole juoppohullua nähnytkään.

Kasvutarina ja ennakoitavan tylsä. Tienasi tuolla kyllä, muistan nuo netistä ennen rahastusmoodia...., mutta average-ihmisillä, jotka eivät normaalisti osta kirjoja. Vierestä löytyy Tonyn Armahtamaattomuuskirja ja ehkä vielä kirja Häkkisestä. Siitä formulatyypistä. Lukijana CityKarhu tai Koffin lippqlakkimainos.

No, ei kai saisi olla niin kriittinen, jos tämän paan paras brändi on Jyväskyläläinen Suomessa syntynyt ja siitä rutiseva aina-saman-näköinen Eestiläinen goottiOksanen. Koska vietti keskiään siellä. Itsekin olen sitten kolmen maan kansalainen. Kyllä minutkin tullaan kirjailijaliittoon.hyväksymään ainakin vanhoilla päivilläni. Nykysuoritusten mukaqn ei kannattaisi.

Pitänee varmaan alkaa rustata uutta kirjaatästä traagisesta kansakunnasta. Ehkei se kiinnostaisi ketään.

Originellisekopäistä on jo pulaa, sellaisista Palsa-hahmoista jotka jaksavat elää tyylillään elämänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat