Kommentit (4)

Vierailija

Minun mielestäni aivan oikein lasta kohtaan tuo tuleva lakimuutos. Miksi lapsen pitäisi joutua muita huonompaan asemaan vain siksi, että on sattunut syntymään avioliiton ulkopuolella?

Vierailija

Onhan siinä silti vielä jupakkaa lakiuudistuksen jälkeenkin, jos tahtoo saada isyyden vahvistamisen. Pitää käräjäoikeuden kautta tehdä kanne, sitten isäehdokas pitää olla kuollut v.2012 jälkeen. Jokaisella toki pitäis olla oikeus vanhempiinsa.

Lapset eivät itsestään synny siltikään, joten vastuuta soisin niille aikuisille, jotka leikkivät lapsentekoleikkejä. Jos tärppää, kuka kantaa vastuun?

Yksi näistä ns. Hylätyistä

Olisihan tuo ihan kiva tutustua sisaruksia joita tietää olevan, vaikka ei nimiä edes tiedä. Tosin voi olla, että nämä sisar ja veli tietävät minusta, mutta eivät halua tutustua. Minulle asia selvisi kun löysin vahingossa äidiltä elatusmaksukuitin joka oli vieraan miehen nimi. Muuta en sitten tiedäkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni aivan oikein lasta kohtaan tuo tuleva lakimuutos. Miksi lapsen pitäisi joutua muita huonompaan asemaan vain siksi, että on sattunut syntymään avioliiton ulkopuolella?

Se kirkon siveysvaatimus. Synnissä siinnyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat