Varamummoksi haluava

Vierailija

Itselläni ei ole lapsia, miehelläni yksi,asumme Etelä-Lapissa. Mistähän saisi tietoa esim järjestöistä varamummotoiminnasta. Elämäämme mahtuisi hyvin tälläinen toiminta vaikka olemme työssäkäyviä 50+.Samallahan siinä voisi tutustua koko perheeseen joilla ei ole tukiverkostoa tai lapselta puuttuvat isovanhemmat. Toiminta toisi elämäämme sisältöä ja samalla voisimme auttaa jotakin perhetta aidosti. Spr:n toimintaa olen ajatellut ja varmaan rohkeasti kannattais sinne olla yheydessä. Tätäkin kautta jos sattuu olemaan tietoa tarvitsijoista kirjoitelkaa kommentteja.

Kommentit (5)

Vierailija

Uskon että teille löytyisi perhe joka varamummoa ja - vaaria tarvitsee. Voisitte vaikka kauppojen ilmoitustaululla kysellä. Toki se edellyttää rohkeutta jonkin verran. Itse löysin perheen lähikaupan ilmoitustaululta. Kannattaa kuitenkin jo aloittaessa tehdä selväksi että sanelette ehdot joilla toteutatte tämän. Hyväksikäyttämisen vaara on olemassa.

Onnea etsintään!

-varamummo jo monta vuotta-

Päivi-äiti

Hei, miten voisin saada yhteyden tähän pariskuntaan.eillä ei ole yhyään isovanhempaa, ja haku on ollut päällä jo pitkään.
Voiko toimitus välittää tietoja meistä toisillemme?
Yst terv Päivi 040 5532349.

Vierailija

Asutteko millä paikkakunnalla? Minun mielestäni tälläisen suhteen luomiseen olisi hyvä asua samalla paikkakunnalla.

Mummoton joulu

Haluaisimme "varamummon" pirkanmaalta alakouluikäiselle tyttärellemme, jolla ei ole yhtään isovanhempaa elossa. Löytyisiköhän tätä kautta?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat