Kommentit (8)

Vierailija

Jos haluaa päästä äkkiä hengestään, ei muuta, kun menee lääkäriin. Ei muuta tarvitsekkaan lääkäri viee rahat ja senjälkeen hengen. En ole 75 vuoden aikana nähnyt, kun valeslääkäreitä.  Kaikki sukulaiset ja tuttavat jotka on asettunut lääkärien ehdoille on maan matoina. Itse olen kiertänyt lääkärit kaukaa.

Vierailija

Minulla oli verenpaine 205/110 ja työterveyslääkäri sanoi: "seurataan tilannetta". Tuollainen 180/90 on vielä kevyttä kamaa.

Vierailija

Kyllä minullakin on paineet jatkuvasti tuollaiset 180/90 ja ylikin, eikä tuosta lääkärit ole olleet moksiskaan. Kun paineet olivat vuosia sitten n.200/100, nin aloitettiin verenpainelääkkeet. Muutama vuosi sitten paineet meni niin alhaisiksi, että siitä tuli huono olo. Lopetin itse lääkkeet siihen paikkaan ja näin on menty.

Vierailija

Mitäs sanotte paineistani joita ei ole  115 - 120 / 60 - 70  Syke tuon mukainen 50-65/min. urheillessa tietysti nousee. Ikää 72 v. 

Vierailija

Korkeaa verenpainetta sairastavalla on aivohalvausriski, niin minulle on lääkäri kertonut ja siksipä otankin verenpainelääkkeeni kiltisti ja paineet pysyvät hyvinä.

Vierailija
Vierailija

Korkeaa verenpainetta sairastavalla on aivohalvausriski, niin minulle on lääkäri kertonut ja siksipä otankin verenpainelääkkeeni kiltisti ja paineet pysyvät hyvinä.

Näinhän se on, mutta sitten lääkäreittenkin pitäisi olla yksimielisiä oikeista arvoista. Vielä 20 vuotta sitten yläpaine laskettiin 100 plus ikä. Kolesterolinhan väitetään(osa lääkäreistä) vaikuttavan sydän ja verisuonisairauksiin ja näinikään aivohalvausriskiinkin. Mutta satuin näkemään vuoden 1989 lääkärikirjan, elikä ei kovinkaan kauan sitten, jossa kolesterolitasosuositus oli 8.5. Nythän sen pitäs olla alle 5. En kyseenalaista lääketiedettä, mutta en myöskään pidä sitä autuaaksitekevänä totuutena joka asiassa. 

Vierailija

Voih! Asioita tutkitaan, kuolleisuuksia tarkkaillaan, saadaan uutta tietoa. Kuka kuolee mistäkin syystä.

Käsittelemämme aihe on runsaskuolleisuutta edustava tauti, eli siihen kuolee tavalla tai toisella ennen aikojaan. Kaupungilla liikkuessani näen runsain mitoin lihavia ja punakoita puuskuttavia ikämiehiä. Tietää sen minne ovat menossa kiireenvilkkaa, ilman lääkäriä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat