Vierailija

Kuinka pitkää aikaa voi pitää kohtuullisena sille, että pankki luovuttaa takaisin lainan vakuudeksi antamani asunto-osakkeen osakekirjan? Olen nyt jo kuukauden ajan lainanmaksun päättymisestä lähtien odottanut voivani käydä sen noutamassa, mutta tuloksetta. Viimeisten kolmen viikon ajan olen ollut pankkiin useamman kerran sähköposti ja puhelinyhteydessä, mutta asia ei siltikään ole edennyt. Mitä pitäisi tehdä? Palkata asianajaja vai viedä asia poliisille? Voinko jo vaatia vahingonkorvausta? Asia vaivaa ja huolestuttaa kovasti.

Kommentit (4)

Viestisi tuntuu hieman oudolta. Mikähän pankki on kyseessä ja minkä ovat sanoneet syyksi, ettei osakekirjaa luovuteta? Pantti pitäisi luovuttaa heti kun laina on maksettu jos muuta ei ole sovittu. Sovitut ehdot löytyvät pankin kanssa tekemästäsi panttaussitoumuksesta. Minä menisin henkilökohtaisesti selvittämään asiaa pankin konttoriin.

Juttelin eilen tilanteesta lakimiehen kanssa ja taas kerran soitettuani asia sai sellaisen käänteen että olen menossa tänään noutamaan osakekirjaani. Toistaiseksi en onnistunut puristamaan mitään syytä tähän vetkutteluun. Kerron myöhemmin onko käynti onnistunut kuten nyt odotan sen olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat