atkustatko Kreikkaan?

Vierailija

Aiotko matkustaa tänä vuonna Kreikkaan?

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Hiphurraa. MökinMuori  käy rohkeasti  taistoon Kreikan puolesta.  Ikääntyvä lahovikainen pihlaja on tehnyt  ikioman ketjun.  Äärioikeistosuvun musta pässi.

Suomi 24 sivustolla estää kaikki  mielipiteet  Kreikasta.  Ellei sitten hauku voimakkaasti

Vierailija

Huh huh. Tämä ketju on loistava esimerkki et-netin matkat palstan keskustelun tasosta nykyisin. Kävin vain vilkaisemassa, onko mikään muuttunut. No, ei ole. Siksipä olen siirtänyt muille matkojen keskusteluareenoille. Tämä palsta voi mun puolesta ihan rauhassa kuihtua pois. Tänällään ei palvele ketään oikeasti matkustelusta kiinnostunutta.

Vierailija
Vierailija

Hiphurraa. MökinMuori  käy rohkeasti  taistoon Kreikan puolesta.  Ikääntyvä lahovikainen pihlaja on tehnyt  ikioman ketjun.  Äärioikeistosuvun musta pässi.

Suomi 24 sivustolla estää kaikki  mielipiteet  Kreikasta.  Ellei sitten hauku voimakkaasti

Onkos lääkkeet loppu vai ?

Vierailija

Täällä pyörii yksi häirikkö ja sitten tuo muori.

Ovat kait sukulaisia tai pariskunta kun komppaavat toisiaan.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014
Vierailija

Itserakkaana ihmisenä olen kuvitellut että minulla aikojen saatossa olisi ollut hieman annettavaa tälle matkailuosiolle. Matkailuaiheisia aloituksia, kertomuksia ja kuvia matkoilta jne. Jokaisella tietysti on oma mielipiteensä asiasta, suotakoon sinullekin oma mielipiteesi. Miten muuten on, aiotko sinä matkustaa Kreikkaan? 

Kuvassa yksi Kreikan lukuisista kissoista.

Vierailija
Vierailija

Kannattaa muoria kompatakin sillä on asiallisia mielipiteitä. Minäkin komppaan.

Vierailija

Ei tulisi mieleenkään mennä konkurssissa olevaan maahan.

Jos sinne uskaltautuu saa kyllä halvan reissun mutta turvattoman.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat