Kommentit (9)

Vierailija

Voisi kuvitella noin liikkuvaisen ja näpsäkän naisen löytävän kumppanin joistakin niistä paikoista, joissa hän käy. Rohkeuttakaan häneltä ei varmasti puutu, että juttua vaan iskemään kun näkyy potentiaaleja miesehdokkaita, siitä se lähtee.

He jotka eivät ole kovin paljoa menossa, eivätkä muutenkaan kovin ulospäin suuntautuneita, heille voi olla todella haasteellista löytää aikuisiällä uusi kumppani.

Peukut pystyyn Kirstin etsinnöille

Vierailija

Ei se niin helppoa ole! Olen lähes samassa tilanteessa kuin Kirsti ja hakenut pidemmän aikaa seuraa netin kautta. Olen sosiaalinen, liikkuvainen, hyvin koulutettu, hyvin toimeentuleva, ei tupakkaa, alkoa harvoin. Kakkosnaiseksi on tarjontaa, mutta missäs ne kohteliaat, mukavat ja vapaat ikäiseni miehet oikein ovat???

Vierailija

Tanssipaikoissa tapaa mukavia vanhempiakin miehiä. Rohkeasti vaan lavoille. Vielä on kesää jäljellä!

Vierailija

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:18"]

Voisi kuvitella noin liikkuvaisen ja näpsäkän naisen löytävän kumppanin joistakin niistä paikoista, joissa hän käy. Rohkeuttakaan häneltä ei varmasti puutu, että juttua vaan iskemään..

Niinpä niin.....olen samassa tilanteessa kuin Kirsti ja hakenut kumppania viisi vuotta vaikka minkälaisin keinoin.

Ei auta näppäryys, ei selväpäisyys, ei varakkuus/varattomuus. Ketään miestä ei kiinnosta "pullantuoksuinen mummo"!

Seksi on tärkein, minkä perään miehet kyselevät, eli unohda lapset ja lapsenlapset. Eräs mies ilmoittikin, ettei huoli sellaista, joka viettää aikaa lastenlasten kanssa. Pitää olla häntä varten!!!

Miehet ovat niin ronkeleita, ovat päässeet vaimoistaan eroon ja nyt on uusi nuoruus edessä. He hakevat suurimmalta osin nuoria, hyvännäköisiä naisia, ei juurikaan oman ikäisiään. Itseään he kuvaavat deittipalstoilla "ikäistään paljon nuoremmaksi, urheilulliseksi jne".....kuva kyllä kertoo totuuden, mutta mitäpä siitä...

Mistä sitten niitä täyspäisiä kumppaneita löytää? Luulen, että ei mistään. Sattuman kaupaa, jos sellainen tielle osuu. Deittipalstoilla menee itsekunnioitus ja tansseissa sinua ei haeta....ehkäpä eläkeläisyhdistyksessä olisi joku....?

Vierailija

Kyllähän kohtaamispaikkoja on  maailma täynään.  Eli vika on ihmisissä.  Ei ole suhteen alkua kehittävää jos jompikumpi  tai molemmat pohtivat  että mitä tuo toinen aikoo.  Yhteiskunta on rikki.  Aikoinaan oli helppo löytää ihan simppeli kaveri  kun tutussa kyläyhteydessä  noin suurin piirtein tunsi ihmiset.  Parikytä kertaa kesäisellä tanssilavalla ehti  tutustua  alustavasti useisiin  eikä törmääminen kylillä aiheuttanut paniikkia. 

Vierailija

Tilastojen mukaan yli 50-vuotiassa on naisia enemmän kuin miehiä. Omassa tuttavapiirissäni on noin 10 viksua, eronnutta tai leskeksi jäänyttä naista, mutta ei yhtään tällaista miestä. Eli yli 50-vuotiaan ja erityisesti yli 60-vuotian naisen on mahdotonta löytää kumppania. Ja kun tämänikäiset miehet vielä katselevat itseään nuorempia. Meidän naisten on vain viihdyttävä keskenämme teattereissa ja muissa kulttuuriharrastuksissa ja hoidettava lapsenlapsia. Ihan kivaa sekin.

Vierailija

Minäkin tunnen enemmistönä naisleskiä,oikeastaan miehet ovat vain hetken yksin.Mutta minusta on kummallista että ihmiset (lähinnä miehet) etsivät itseään huomattavasti nuorempaa tai sitten vanhempaa kumppania.Mikä niissä omaikäisissä on vikana,vai onko vika etsijässä.Itse viihdyn tällä hetkellä itsekseni suht hyvin.Oikeastaan elän nyt ensikertaa elämässäni ihan yksin.Ja jos/kun tätä pitempään jatkuu saatan vielä tottua tähän ja tulla vain itsekkääksi, no itsenäiseksi myöskin.Joskus heikkona hetkenä olisi kyllä tarvetta olla se heikompi astia ihan konkreettisesti,mutta näillä mennään.

Vierailija

Nettideittaillu olisi varmasti yksi hyvä vaihtoehto. Sen ovat löytäneet viime aikoina nimenomaan yli viisikymppiset sinkut. Erityisesti perinteiset deittipalstat ovat tämän ikäryhmän suosiossa. Nuoret aikuiset ovat siirtyneet käyttämään deittisovelluksia, mutta vanhempi polvi hakee seuraa edelleen perinteisiltä deittisivustoilta. Kannattaa siis valita esimerkiksi täältä hyvä suomalainen deittisivusto yli viisikymppiselle.

Artikkelissa puhutaan epäsuhdasta miesten ja naisten välillä. Tämä on toki totta, mutta ero miesten ja naisten määrässä on hyvin pieni vielä alle kuusikymppisissä. Deittisivustoilla on tässä ikäryhmässä vielä selvästi enemmän miehiä kuin naisia, joten sen puolesta seuraa voisi kuvitella löytyvän. Itse asiassa yli kuusikymppisissäkin miehiä on palstoilla vähintään yhtä paljon kuin naisia. Miehet näyttävät siis olevan aktiivisempia deittailijoita vanhempinakin.

Toivottavasti Kirsti on löytänyt seuraa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat