Jotenkin hupaissaa kun olen aina pyrkinyt kaksviikkosiin lomareissuihin niin nykyisin teen pikku hyppyjä naapurimaihin. Ruotsi on pois suljettu mutta näidä suomenlahden naapureita Päivä pari kolme Siinä ehtii jonkun kylän katella ja kuvata.
Kerrohan sitten tunnelmat ja mielepiteesi laivasta jos se on tuo St.Petersburg Line. Sitähän on paljon parjattu ja sanottu jotta laivalla on vallalla maailmanlopun meininki.
Lomat on myöhemmin mutta pomo on inhimillinen. Vapaapäivä tuli ilman kinaamista.
Jotenkin hupaissaa kun olen aina pyrkinyt kaksviikkosiin lomareissuihin niin nykyisin teen pikku hyppyjä naapurimaihin. Ruotsi on pois suljettu mutta näidä suomenlahden naapureita Päivä pari kolme Siinä ehtii jonkun kylän katella ja kuvata.
Kerrohan sitten tunnelmat ja mielepiteesi laivasta jos se on tuo St.Petersburg Line. Sitähän on paljon parjattu ja sanottu jotta laivalla on vallalla maailmanlopun meininki.
Naurattaa nuo herjat. Luotan matkatoimistoon joten ei siellä rottia jahdata eikä vettä äyskäröidä.
Visiitti on lyhyt mutta merimatka korvaa puutteen.
Täytyy muistaa että mamsuli ei muista. Sairaita sekopäitä pitää ymmärtää. Vaikka iso suku pelaa sauniksella niin suuruus ei tarkoita järkevyyttä.
Piristävä päivä. Aamulla aurinkoa, mutta kohta sataa.
Kävit nostamassa atkustatko ketjun ylös. Sekä pistämässä peukut itselle.
Kun harvoin käy, siis tällä sivustolla, niin tulee tunne että ei ole ihmisillä kaikki kotona.
Mitä tulee matkatoimistoon niin lupasivat bonusta jos kirjoitan reissusta pikku tarinan ja kuvia mukaan.
Kuvat ja tarina kelpasi. Korvaus kohtuullinen. Mutta toivomus oli että en julkaise aiheesta muualla. Ehkä keväällä näkyy.
Suomen luonto on yhtä helvettiä. Toisaalta hyvin monipuolista . Sehän siinä kiusaa kun ei pysty itse hallitsemaan.
Mutta ei olisi Engannissakaan kivaa. Usvaa, sumua, märkää. Koleaa , kylmää.
Tai Tunisiassa. Puoli vuotta siinä auringon paahteessa pistää kaipuun suomeen, jopa talvella.
Suhteessa noihin festarilippuihin niin halpa. Eikä tarvi itse autoa käyttää..
Lyhyt ketju ja 30 miikkaa. Täti valvoo.
Tuo ilmeisen sairas miikuttaja haluaa näkyvyyttä, keinoja kaihtamatta. Tappouhkauksesta kuultu armahtaa Mökinmuorin vain yhdellä miikalla.
Isot kiusaajat saa kommentinpoistoja tämäntästä. Jo Paikka aurinkossa alkaen.