Kommentit (5)

Vierailija

Mutta se aiheuttaa minulle ikävän olon ja siis haittaa terveydelleni, kun aina kehutaan miten pariskunnat voivat paremmin kuin meikäläinen sinkku. "Kell` onni on, se onnen kätkeköön, kell` aarre on, se aarteen peittäköön, ja olkoon onnellinen onnestaan, ja rikas riemustansa yksin vaan."

Vierailija

Jäi pois kirjoittaja, jonka runosta ekan säkeistön tähän piirustin: Eino Leino. (En epäile etteikö olisi muuten tiedetty, mutta jotkut ovat kimpaantuneet lähteen pois jättämisestä.)

Vierailija

Tuon artikkelin ensimmäisessä kohdassa tulikin se olennainen, elikä hyvässä parisuhteessa...jne.

Muuten on parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa. Sinkkuna elän minäkin ja täysin tyytyväisenä elämääni. Tietysti, jos oikein sopiva ja vielä rakaskin osuu kohdalle, niin mikä ettei. Mutta yhteen en piukkukummassa muuta..

Vierailija

Johan mulla lipsahti kirjoitusvirhe edelliseen..siis pikkukummassa, ei pilkkukuumeessa tai muutenkaan piukassa tilanteessa..:)

Vierailija

Minulle uusi, hauska ilmaus: pikkukummassa. Yhteydestä ymmärsin, mitä tarkoittaa.

Sinnitellään me sinkutkin vaan mahdollisimman hyväkuntoisina, osuipa kohdalle kesäromanssi tai ei.

Vielä en totea: "Mää olen hauram parttal", tai: "Koht mie kellaha."

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat