Oletko tyytyväinen seksielämääsi?

Vierailija

Mies ihan  liian harvoin innostuu seksiin

Kommentit (10)

Vierailija
Vierailija

Mun miesystävän ei halua vakiintua HYGIENIASYISTÄ. Minunko??

Vierailija
Vierailija

Nainen on yhtä täysivaltainen kiihottamaan miestään, että innostuu.

No, joskus ei sekään auta, jos ei kovetu, mies ajattelee, että tässä tämä. Mutta on paljon tapoja joilla seksiä voi antaa ja saada, varsinkin jos ja kun toisiaan rakastaa.

Vierailija

Gallupin laittajalle terveiset - Kyselkää nuorempien sivustoilla, facebookissa tms. mutta älkää tänne ET-sivuille lietsotko seksipuheita, niistä on riesaa ja riitaa jo ihan tarpeeksi.

Vierailija

Rakastetun tuoksu, hyväksyä! Ei riitä, tuoksustaan täytyy tykätä, jos ei, se ajan kanssa kostautuu ja kääntyy itseään vastaan. Esileikeissä sitä tuoksua jo erittyy runsaammin ja siitähän aivan hullaantuu jos siitä on tykännyt alun alkujaan. Siis hyväksyminen ei riitä, kokemuksesta tiedän.

Vierailija
Vierailija

No mutta, kyllähän seksi kuuluu myös ikäihmisille ja siitä voi ja ptääkin keskustella.

Tottakai. Toinen juttu onkin voidaanko täällä keskustella vai meneekö se miesten tai naisten tölvimiseksi tai toiseen äärilaitaan eli seksifantasioilla mässytykseksi.

Siinä voi olla suuri syy kotisängyn seksiongelmiin jos ei pystytä puhumaan avoimesti ja rohkeasti mutta ei alta lipan.

Vierailija

Tuo on juuri näin näillä ns.seksipalstoilla,miesten ja naisten tölvimistä.En asettanut kirjoituksessani ikärajoja sexin saloihin.Enkä ole kukkahattutäti lainkaan ja jalkani kyllä kestävät katseet päivän ja yönvalossa.Revittele arvostelija aivan rauhassa,pilkaa ja ivaile.

Vierailija

En tietenkään ole tyytyväinen, kun minulla ei ole miestä lainkaan tällä haavaa! Kysymys siis kuuluu: mitä voin tehdä asian suhteen?

Vierailija

Ainahan minä melki aloitten tekiä, nyt kun mies sairastaa on ottanut asenteen ettei mitään seksiin päinkään halua. Ei kyllä ota vastaan hellyttäkään  Tulee vaan toisinaan niintä menneitä ihania hetkiä ikävä. Ollaan nyt kun parhaat ystävykset hyvä näinkin, kun on oppinut jäädyttään kaikki halunsa. niin ei tarvitse itkeä toisen läheisyyttä ja kaipuuta ja koetan unohtaa, että tuntuu kun osa minusta olisi kuollut  Laitan tähän Pentti Niemisen Tämän maailman läpi runon lopposan, vaan lukekaapa koko runo

Mitä me kaipaamme syvää lepoa  toisissamme Sitten kun sanon , en himoitse sinua  enää. Sitten kun olet leponi, rauhani niin. että saatan unohtaa sinut viereltäni, vain koska olet siinä . Sitten sinä voit sanoa, nyt me olemme yksi, mikään ei eroita meitä. Minä en tahtoisi kuolla sinun takiasi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat