Ei mikään super vakava aloitus. Mitäs sanotte? Sana on vapaa ja olkoonkin se hyvä sana.

Sivut

Kommentit (64)

Pintava

Ei mikään super vakava aloitus. Mitäs sanotte? Sana on vapaa ja olkoonkin se hyvä sana.

Tuo selvää osoittelua. Eikä pidä lainkaan paikkaansa.  Ei voi puhua/kirjoittaa menemättä henkilöön.

Vanha kansa joku 20-lukulainen jos elää sanoo noin vieläkin. Ikävän vähättelevä  puheenaihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mitäs mieltä sinä Pintava itse olet tästä sanonnasta? Kun kerran aloitit, niin oletan, että sinulla on asiaan joku kanta. Kerro se ensin, niin minä kerron sitten omani

Vierailija

Mitäs mieltä sinä Pintava itse olet tästä sanonnasta? Kun kerran aloitit, niin oletan, että sinulla on asiaan joku kanta. Kerro se ensin, niin minä kerron sitten omani

Ei oikeastaan ole kantaa sen kummemmin. Toisaalta vaatteet ovat tärkeät minulle ja toisaalta ei sitten yhtään.

Pintava

Vierailija

Ei oikeastaan ole kantaa sen kummemmin. Toisaalta vaatteet ovat tärkeät minulle ja toisaalta ei sitten yhtään.

Eli itse et osaa aloittamastasi aiheesta sanoa juuta etkä jaata Lopeta tällaiset avaukset, joihin et itsekään osaa mitään sanoa!

Ensinnä sanoisin että ketjun aloitukseen voisi sentään jotain ajatuksia ja mielipiteitä aloittajalla olla, eikä vaan heitellä ketjuja liutanaan. 

Joissakin ihmisissä on omaa karismaattisuutta ja kauneutta joka kumpuaa sisältäpäin, näkyy kasvojen ilmeissä ja ihmisen ryhdissä ja liikehdinnässä. Sellainen ihminen on viehättävä vaikka hänellä olisi vihulaissäkki yllään.

Muistan jo lapsuudesta tuon sanonnan, mummoni sanoi -rumat ne ryysyillä koreilee. Olisko sitten niin ettei hienot ja näyttävät vaatteet tee kenestäkään kauniimpaa, tai listaan voisi lisätä kallis auto, hieno talo ym.

Mutta miten tähän sovelletaan se sanonta -vaatteet ne miehen tekee- ?

Vierailija
Pintava

Vierailija

Eli itse et osaa aloittamastasi aiheesta sanoa juuta etkä jaata Lopeta tällaiset avaukset, joihin et itsekään osaa mitään sanoa!

Minähän tarkastelen asiaa kanssanne avoimin mielin.  Mitä siitä tulisi jos aloituksiin olisi jo valmiiksi vankkumaton mieli(puoli)pide. 

Vierailija

Ensinnä sanoisin että ketjun aloitukseen voisi sentään jotain ajatuksia ja mielipiteitä aloittajalla olla, eikä vaan heitellä ketjuja liutanaan. 

Joissakin ihmisissä on omaa karismaattisuutta ja kauneutta joka kumpuaa sisältäpäin, näkyy kasvojen ilmeissä ja ihmisen ryhdissä ja liikehdinnässä. Sellainen ihminen on viehättävä vaikka hänellä olisi vihulaissäkki yllään.

Muistan jo lapsuudesta tuon sanonnan, mummoni sanoi -rumat ne ryysyillä koreilee. Olisko sitten niin ettei hienot ja näyttävät vaatteet tee kenestäkään kauniimpaa, tai listaan voisi lisätä kallis auto, hieno talo ym.

Mutta miten tähän sovelletaan se sanonta -vaatteet ne miehen tekee- ?

Voisiko tuon ajatella niin että asiallinen pukeutuminen ja vaatteilla koreilu ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija

Kerttukin ihmettelee tämän ketjun aloitusta. Onko sinulla, Pintava vaikea itsetunto- ongelma, kun jatkuvasti avaat uusia ketjuja tänne? Mielipuolipide? Siltä tämä vaikuttaa.

Itse pukeudun asiallisesti, näytän ikäiseltäni kuusikymppiseltä naiselta, huolitellultakin. Meikkiä käytän aina kotoa lähtiessäni. Jotkut huonosti näkevät jopa kehuvat kauniiksikin. Ainakin kannan vähäistä olemustani ryhdikkäästi, urheilijataustani näkyy edelleen minussa. Ostan vaatteeni Vogliasta ja Marimekon myymälöistä. Halpahallien tuotteisiin en tuhlaa rahojani enkä aikaani. Rumaksi minua ei ole koskaan kutsuttu, ihmisen näköiseksi kyllä.

Joten, mistä syystä avasit tämän keskustelun?

Heeheee! Marimekoissa ei voi kukaan olla tyylikäs, enintään maalainen. Kaiken lisäksi sivistymätön, kun tartut Pintavaan ivailevin sanoin.

Joskus on edullista ihmiselle, kun hetkeksi asettuu aloilleen, antaa ajatuksilleen tilaa ja sitten vasta kirjoittaa julki, mitä sitten päättääkin kirjoittaa. Kun noin tekee, ei tule kovin paljoa sutta ja sekundaa.

Vierailija

Joskus on edullista ihmiselle, kun hetkeksi asettuu aloilleen, antaa ajatuksilleen tilaa ja sitten vasta kirjoittaa julki, mitä sitten päättääkin kirjoittaa. Kun noin tekee, ei tule kovin paljoa sutta ja sekundaa.

Ollaan vaan ja annetaan toistenkin olla.

Vierailija
Pintava

Vierailija

Pitääkö lopettaa keskustelu, jos ei ole mielipidettä? Naapurin Markku mielistelee kylän miesten seurassaa. En tiedä onko Markku homo. Mutta kyllä se kiinnostaa.

Jos koreilee vaatteilla, se "koreilu" on tavallisesti toisen mielipide. Taitaa se "ruma" olla silloin vain kateellista pilkkaa. On  aina elämys nähdä hyvin pukeutunut ihminen. Miksi haukkuisin häntä? rumaksi?

Vierailija
Vierailija
Pintava

Vierailija

Pitääkö lopettaa keskustelu, jos ei ole mielipidettä?

Ei ainakaan ole järjen häivää aloittaa keskustelua aiheesta, johon ei itsellä ole mitään sanottavaa.

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Pintava

Vierailija

Ei ainakaan ole järjen häivää aloittaa keskustelua aiheesta, johon ei itsellä ole mitään sanottavaa.

Voisitko palata jo itse aiheeseen.

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Pintava

Vierailija

No niin,  no, kyllähän sitä tietysti kiva olisi lukea otsikon alta alustus, edes jonkinmoinen mielipide.

Mutta ,mikään pakko se ei ole kenellekään. Ollaan vaan mitä ollaan.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat