Kävin herjat lukemassa

Vierailija

Mutta täältä on viesti aiheesta poistettu.  Tätäkö tarkoittaa "sana on vapaa"

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Poistot on arkipäivää.  Sehän tässä sivustoa pilaa.  Täytyy myös muistaa että sama verkkopalvelu  on pilannut  jo eräitä sivustoja.

Pintava
Seuraa 
Liittynyt6.6.2015

Onko täällä ollut jokin aloitus herjoista?

Itse olen sillä kannalla että tehdään tästä ET netistä sellainen kiva juttutupa että kaikki voivat sanottavansa tuoda esiin ilman pelkoa että se ammutaan heti alas. Annetaan myös luovuudelle tiaa. Elämänkatsomus aiheena täältä puuttuu. Sellainen joka ei ole kytköksissä uskontoon. 

Vierailija

Niin, täältä poistetaan myös asialliset kommentit, heti kun joku sitä pyytää. Ylläpito ei aina tsekkaa, onko poist aiheellinen (?)

Tällaiseen johtopäätökseen ainakin minä olen tullut. Oikaiskoon ylläpto, jos olen väärässä.

Pintava
Seuraa 
Liittynyt6.6.2015
Vierailija

Niin, täältä poistetaan myös asialliset kommentit, heti kun joku sitä pyytää. Ylläpito ei aina tsekkaa, onko poist aiheellinen (?)

Tällaiseen johtopäätökseen ainakin minä olen tullut. Oikaiskoon ylläpto, jos olen väärässä.

Kyllä. Minultakin on poistettu monta asiallista kommenttia. Muunlaisia en kyllä kirjoitakaan.

Vierailija
Vierailija

Kävit siis sinä lukemassa herjat.  Pitikö siitä meille tiedottaa. Me emme tee sillä tiedolla mitään. Mitähän seuraavaksi ilmoitat täällä tekeväsi. Otsikkorivin tukkeena tälläiset älyttömät aloitukset. Jokainen  ne pakostikin näkee ne herjat.

Pintava
Seuraa 
Liittynyt6.6.2015
Vierailija
Vierailija

Kävit siis sinä lukemassa herjat.  Pitikö siitä meille tiedottaa. Me emme tee sillä tiedolla mitään. Mitähän seuraavaksi ilmoitat täällä tekeväsi. Otsikkorivin tukkeena tälläiset älyttömät aloitukset. Jokainen  ne pakostikin näkee ne herjat.

Hetkinen!! Minä en ainakaan tiedä missä jotkut herjat ovat. Tai missä ovat olleet.

Vierailija
Pintava

Kun aina moititaan aloitukset, kukaan ei viitsi niitä tehdä. Arimmat eivät edes uskalla.

Se että on lukenut herjat  täältä ei ole otsikon arvoinen tieto. Eikä ole puolustus tuo että joku ei uskalla. Tämmöinen älytön avaus kuin herjojen  jonkun lukeminen tukkii ennestään ahdasta otsikkoriviä. Täällä uskaltavat lukijat availla ihan tarpeeksi. Asiallisiakin.

Pintava
Seuraa 
Liittynyt6.6.2015
Vierailija
Pintava

Kun aina moititaan aloitukset, kukaan ei viitsi niitä tehdä. Arimmat eivät edes uskalla.

Se että on lukenut herjat  täältä ei ole otsikon arvoinen tieto. Eikä ole puolustus tuo että joku ei uskalla. Tämmöinen älytön avaus kuin herjojen lukeminen tukkii ennestään ahdasta otsikkoriviä. Täällä uskaltavat lukijat availla ihan tarpeeksi. Asiallsiakin.

Eihän tuo ole pelkkä tiedotus, vaan keskustelunavaus herjoista yleensä. Näin ymmärrän. Se taas miten ET netti on rakenettu, ei minunkaan mielestäni kovin hyvin, mutta ei se saa estää ihmisiä tekemästä avauksia.

Vierailija
Vierailija

[quote author="Pintava" time="26.07.2015 klo 12:35"]

Se että on lukenut herjat  täältä ei ole otsikon arvoinen tieto. Eikä ole puolustus tuo että joku ei uskalla. Tämmöinen älytön avaus kuin herjojen  jonkun lukeminen tukkii ennestään ahdasta otsikkoriviä. Täällä uskaltavat lukijat availla ihan tarpeeksi. Asiallisiakin.

Tässä on sanottu kuten asia aikuisten oikeesti on.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

[quote author="Pintava" time="26.07.2015 klo 12:35"]

Tässä on sanottu kuten asia aikuisten oikeesti on.

Tarkoitat varmaan: Sinun aikuisen mielestä.

Vierailija
Vierailija

Vittu näitä tuon pintavatrollin sairaita milloin vierailijana milloin nikeillään avaamiaan ketjuja suoltaa työkseen etusivun täyteen!

Tulppaa tahallaan senkin vähäisen keskustelun mitä täällä voisi syntyä ja ajaa meidät vähäisetkin käyttäjät täältä pois mikä lienee tarkoituskin.

Hankkis itselleen oikean elämän kuin me muutkin tai hommais itsensä hoitoon, sairasta on!

Älä itselles hikeenny.

Vierailija

Yleensä suivaannun kirosanoista täällä keskusteluissa mutta nyt on kuulkaas eka kerta kun se paikallaan 14.47 tekstissä.

Pintava on Valone. Valone ei kirjoita nikillä, Pintava loistaa uudella nikillä "uutena", on ihan iisi tapaus kirjoittaa kahtena kirjoittajana.

Vierailija
Vierailija

Kokemusta on, olen...

- poistonäppi -

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat