Mitä teitte ennen nettiä?

Vierailija

Muistaako edes kukaan?

Kommentit (9)

Vierailija

Olin jo eläkkeellä kun aloin käyttämään aktiivisemmin tietsikkaa. Kävin pari kurssia, että sain jonkinlaista oppia, vaikka vuosikymmenet sitten teinkin koneella töitä, mutta se oli niin suppeaa käyttöä, että siinä ei paljon maailman kielestä oppinut. Sitä ennen käytin vanhaa konetta pelkästään tekstien tekoon. Tein paljon vapaaehtoistyötä, siihen meni ruhtinaallisesti aikaani.

Kuin myös lastenlapset olivat pieniä, hoivailin  ja käytin aikaani siihen. Luin paljon enemmän kuin enää jaksan keskittyä.  Onneksi on tämä läppäri ja netti varsinkin näin kesällä kun kaikki harrastustoiminta, eli ohjatut jumpat ja saliryhmät ovat tauolla. Ulkoilu on aina vienyt aikaa ja se on vain hyvä kun tulee lähdettyä päivittäin ja siihenkin kuluu aikaa tunnista kolmeen lähes joka päivä.

Vierailija

Luin varmaan kirjoja ja lehtiä enemmän, ja kirjoitin kirjeitä ja kortteja ystäville ja sukulaisille. Toimitin virasto- ja muita asioita menemällä paikan päälle tai soittamalla lankapuhelimella. Ratkoin paperisia ristikoita ja haeskelin niihin tietoa painavista tietosanakirjoista. Hakkasin kirjoituskonetta tai riipustin käsin.

Katselin televisiota, nyt katson nettiä.

Toivottavasti liikkumiseni ei ole kovasti vähentynyt surffailemisen myötä. En enää muista, tai en halua muistaa.

Vierailija

Minulta on jäänyt liikunta kokonaan. Istun paljon netissä surffaillen. Ei hyvä. Enne katsoin enemmän TV:tä tai tein käsitöitä.

Vierailija

Edelliselle,eikös sitä telkkuakin katsota enimmäkseen istualtaan,ja käsitöitä samoin.Mutta asiaan minä ainakin töllötin enemmän telkkua ja luin kirjoja.Eiköhän tämä netti ole ainakin aivotoiminnalle parempi kuin pelkkä telkun töllötys.

Vierailija

Aikani on kulunut aina liiankin joutuisaan, eikä omaa ihanaa aikaa ole paljon ollutkaan. Jostain näkökulmasta katsottuna sitä taas on ollut koko elämä. Mistä sitten mitäkin saa itselleen johtunee ihmisestä itsestään. Jos itseään ei yhtään haasta, elämä menee menojaan ihmisen suorittaessa niitä velvoitteita jotka uskoo pakollisiksi.

Kaipaan keskustelulle leppeää kanavaa netistä. Mistähän sellainen löytyis?

Vierailija
Vierailija

Aikani on kulunut aina liiankin joutuisaan, eikä omaa ihanaa aikaa ole paljon ollutkaan. Jostain näkökulmasta katsottuna sitä taas on ollut koko elämä. Mistä sitten mitäkin saa itselleen johtunee ihmisestä itsestään. Jos itseään ei yhtään haasta, elämä menee menojaan ihmisen suorittaessa niitä velvoitteita jotka uskoo pakollisiksi.

Kokonaan Uskovaisten kanavat ovat leppeitä, kun siellä ilmaistaan asiat kiertoilmauksin, että ei vaan sanottas loukkaavasti. Ja raamatunlauseet lentelee. Eli päästellään jatkuvasti valkoisia valheita. 

Vierailija
Vierailija

Haluan löytää ei uskonnollisen leppeän nettisaitin.

Vaikea löytää juuri meille iäkkäämmille suunnattua hyvää,  trollivapaata foorumia.

Itse jäsenenä facebookin muutamissa ryhmissä, niitä ryhmiähän on siellä joka lähtöön ja joista varmasti jokainen löytää mieleisensä. Niissä, joissa itse olen on hyvinkin leppoisa meininki, eikä siellä trollit meuhkaa ja räksytä kuin täällä, ylläpitäjä poistaa ne välittömästi.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Kokonaan Uskovaisten kanavat ovat leppeitä, kun siellä ilmaistaan asiat kiertoilmauksin, että ei vaan sanottas loukkaavasti. Ja raamatunlauseet lentelee. Eli päästellään jatkuvasti valkoisia valheita. 

Ei ystävällisyys ole tekopyhyyttä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat