Rupes kiinnostamaan että mikä on teidän lempiväri

Vierailija

Entä onko se muuttunut ajan myötä myötä. 

Kommentit (11)

Vierailija

Uskaltavatko vanhemmat ihmiset yleensäkään käyttää värejä. Omia lempivärejäni olivat yhteen aikaan pastellisävyt. Hyvin pitkään turkoosin sävykirjo ja nyt olen huomannyt että silmät etsiytyvät erilaisiin vahvoihin lilan sävyihin.

Vierailija

Minä en viitsi sanoa, kun oma mielivärini on kuitenkin jonkun mielestä huonosti valittu. Pidän siis omana tietonani, ja pukeudun edelleen mieliväriini hyvillä mielin.

Vierailija
Vierailija

Minä en viitsi sanoa, kun oma mielivärini on kuitenkin jonkun mielestä huonosti valittu. Pidän siis omana tietonani, ja pukeudun edelleen mieliväriini hyvillä mielin.

Et oo tosissas.

Vierailija

Sielunvärini ja persoonallisuuden, siis luonteeni väri on vihreä. Voin hyvin kun ympärilläni on vihreätä. Metsä, puut, puistot, kasvillisuus. Sinistäkin pitää olla, vettä nyt lähettyvillä ainakin! Pidän kaikista väreistä, myös mustasta ja valkoisesta. Pukeutuminen sitten paikan ja tilanteen mukaan, eli ei mielellään kovin huomiota herättävästi  vaikka tykkäisin kyllä hieman leiskuakin väreillä... No se onnistuu sitten jossakin päin maailmaa jossa on muutenkin samantyylinen mentaliteetti.  Ihana oranssi, reipas turkoosi tai sinivihreä, vahva keltainen, punainen. Niin että ei sitä tavallisella kauppareissulla oikein viitsi liekehtiä vaatetuksellaan, jotain tummahkoa, valkoista tai sitä kivaa beigeä.... no jotain mietoa sinistä ehkä... ja vaikka punaisen huivin voi kietoa kaulalleen piristykseksi. 

Vierailija

Minun vaatetukseni on yleensä mustavalkoista, vaikka pidänkin värikkäistä vaatteista toisilla. Ehkä joku värikonsulentti osaisi neuvoa oikeiden värien löytämisessä ja valinnassa, itse en ole onnistunut. On myös totta että mieliväritkin vaihtuvat mielialan ja vuodenaikojen mukaan. Sisustuksessa pidän harmoniasta värien suhteen, ei mitään voimakkaita värejäja ja riemunkirjavaa sekamelskaa. Ihminen heijastaa kyllä usein omaa luonnettaan värienkäytöllään.

Vanha elli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Turkoosi on ollut läpi elämän lempivärini. Jo joskus 70-luvun alussa ompelin tuon ison ryijyn ja makkari on siitä lähtien ollut vahvalla turkoosilla sisustettu. Äitysmekkokin oli railakas turkoosi, niin minihame kuin olikin - muodin mukaisesti. Nykyisin en juuri muodista perusta.

Vierailija

Kyllä vain, värit puhuvat! Riemunkirjava sekamelska on aika hauska juttu! Eikö jo tuo sanontakin kerro, että se on riemullista!  

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Et oo tosissas.

Ihan tosissani. Tuolla tarkoitin, että täällä monessa ketjussa tulee alapeukutuksia/vinoilua, sanoipa mitä hyvänsä. Hyvän illan toivotuksista, mielimusiikkinsa kertomisesta, sananparsien pohtimisesta...

Ihmettelen, kun on niin arvostelevaiseksi keskustelu muuttunut.

Vierailija

Ei niistä alapeukuista pidä välittää, muuten täällä ei uskalla sanoa mistään mitään.

Olen pitkään ollut musta-valkoinen-linjalla vaatteissa. Nyt on värit taas tulleet eli vahva pinkki, oranssi, punainen ja etenkin violettiin vivahtava sävy ovat tämän kesän mielivärejäni. Kasvoilleni ei sovi hailakat värit, opettelen rohkeita uusiakin värejä.

Vierailija

Hyvää kokemusta karttuu sietokyvyn suhteen kun kirjoittaa niin tai näin, alapeukku on varma. Mutta jos antaa alapeukulle vallan, istuu loppuikänsä vankilassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat