Voi itku

Seuraa 
Liittynyt6.7.2014

Mite tää toimii. Mie oon puont kärryilt. Mie  en löyä muokkaust. En saa kuvvii en omaa rohviilii enkä muutakaa tän.  Hymiöt o pois mut peukalot kyl jäi. Mis järjestykses nää kirjotukset tulloo näkyvii. Ois luullu jot ois istunt valmiisee pöytää mut ihaha tää o keske-eräne. Miks piti muuttaa tää. Kirjautummaa pääsin ko mustaa naamakuvaa likkasi vasemmast ylälaiaist.

Juuli

Sivut

Kommentit (39)

Juuli C
Seuraa 
Liittynyt6.7.2014

Vierailija kirjoitti:

Hei sä onnistuit saamaan profiilikuvan paikoilleen! 

Kaikkien yläpuolella musta naamakuva vasemmalla. Klikkaa. Siihen tulee mm kohta "omat tilitietoni  "eli on  kirjauduttava ensin ja sinä  alhaalla  on  kohta avatar. Siihen omista tiedostoista kuva vähintään 200 x200 pikseliä. Ei se huoli kuvaa jos ei ole  ensin rekisteröitynyt ja kirjatunut.

Tämä on sekopää koko uudistus.

Juuli

Juuli C
Seuraa 
Liittynyt6.7.2014

Kuuleeha mie. Tää  o yhtä povvaaamist tää palsta. Arvaamal pannoo kaikki .  Ei näy viimeset otsikot ensimmäisen, siis viimeks kirjotetut. Mie oon kirjottant  Mummiliigaa monta kertaa mut ain se vaan seikkailee tuol jossai kaukan eikä tuu ylös. Mitähä hyö kiusaat meit vanhoi akkoi. Nii kuvast kyl tulloo näköneee....

Juuli

Vierailija

Olen riemuissani tästä rauhasta ja riidattomista kirjoitteluista.

Mutta voi itku, kun niissä ei ole päätä ei häntää!

Iines2
Seuraa 
Liittynyt4.2.2015

Johan on kaikki muuttunut, tähän pitää ihan perehtyä kun ei oikoseltaan osaa mitään. Olisi ollut kiva etukäteen tietää muutoksen päivämäärä. Noo..opetellaan.

Vierailija

Tämä on yksi kärsimyksen kenttä koko ET-netti.

Minä lähen Jumalaa etsimään. Mistähän löytäis, kun ei oo vieläkään löytynyt.

Ja missä on hymiöt? ☂ ☂ ☂

Vierailija

Tarvitaanko useampia?

Mennyt maailma: ☭ ☭ ☭ ☭ ☭ 

ja tulevaisuus tietenkin:   ☮ ☮ ☮ ☮ ☮ 

☘ ☘ ☘

Meikämamma

Lieneekö vika sitten minussa tai koneessani, kun en tahdo löytää mitään täältä. Välkkyviä värejä, hyppelehtiviä kuvia. Jossain keskusteluakin, monen klikkauksen päässä. En pysty hahmottamaan kokonaisuutta niin kuin ennen. Ja peukutukset säilytetty tietenkin. Minä eksyn tähän labyrinttiin - apua, tahdon ulos!

Juuli C
Seuraa 
Liittynyt6.7.2014

Vierailija kirjoitti:

Lieneekö vika sitten minussa tai koneessani, kun en tahdo löytää mitään täältä. Välkkyviä värejä, hyppelehtiviä kuvia. Jossain keskusteluakin, monen klikkauksen päässä. En pysty hahmottamaan kokonaisuutta niin kuin ennen. Ja peukutukset säilytetty tietenkin. Minä eksyn tähän labyrinttiin - apua, tahdon ulos!

Juu.-Pa.  Ei ole sinulla vikaa. Yhtä pyörryksissä täällä on toisetkin. Mikään entinen ei toimi. Ei siirry sivut, kuvat hehtaarikuvia  vaikka pienentää, muokata ei voi.  Ei näy viimeksi  kirjoittaneet.  Saa arvailla mihin  se oisi voinut kommentien lukumäärän perusteella. Hymiöt on pois. Nikillä kerran  ilmoittatunut ei voi senjälkeen vierailijana kirjoittaa.  Et- lehti  ilmeisesti haluaa ettei tänne kirjoiteta enää. Eikä voikaan kun ei mikään toimi.

Pah

Juuli

Vierailija

Onpa hyvääkin, kun ei voi tehdä aloituksia kirjautumatta. Nyt saa häiriköt kiinni ja poistettua helpommin, hallelujaa..kun vielä löytyisi Jumalan etsintä ja pari muuta vanhaa hyvää keskustelua. On tuolla oikeassa yläkulmassa ..ETSI..luukku, sieltä saa niitä esille jotta voi kirjoittaa, mutta ei nouse keskusteluun, tai en osannut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yksi kärsimyksen kenttä koko ET-netti.

Minä lähen Jumalaa etsimään. Mistähän löytäis, kun ei oo vieläkään löytynyt.

Ja missä on hymiöt? ☂ ☂ ☂

Yritin hakea minäkin , katsotaan sano lääkäri, mutta aikaa tämä vaatii. Rullata ja kääntää sas hirveesti, ennekuin löytyy mitään poukkoilevien osioiden seasta.

Leena ET
Seuraa 
Liittynyt6.5.2014

Hei! Kiitos teille vakiojengi, että olette mukana! Pari ohjetta teille tueksi ja tiedoksi. Pitkäaikaisiin keskusteluketjuihin pääsette käsiksi esimerkiksi etusivun alaosassa olevan kaistan kautta. Ohessa myös kuva kohdasta. Nostamme pitkin matkaa esiin myös erityisiä keskusteluketjuja, kun tarvetta tulee. Esimerkiksi Mukavien asioiden kaleristakin tulossa oma artikkeli ja ohjaus ketjuun.

Ohjeita sivulla navigointiin löydät klikkaamalla tätä: Näin löydät etsimäsi. Linkki löytyy myös pystyvalikon alaosasta (ne viivat siinä etusivulla vasemassa reunassa, ukkelin vieressä)

Päivitämme tuota ohjetta myös aina tarpeen tullen ja kun uusia kysymyksiä nousee.

Voisinpa itse asiassa lisätä sinne pari käsitettä, joilla sisällöstä puhumme. Kuten Kaistat ja Tiilet.

Keskusteluja, kilpailuja, runoja jne. löytyy - ja tulee lisää kyllä - myös osiosta Osallistu.

Elekää turhautuko - ja pitäkö kiirettä. Mekin täällä opetellaan näitä kaikkia uusia vinkeyksiä!

Kuvien liittämisestä ja profiilien tekemisestä on tulossa pian lisäohjeita. Juuli C jo neuvoikin.  Ja voi kuulkaatte, lisää tulee kivaa tietoa myös omien blogien luomisesta tälle meidän sivulle. Sekin onnistuu ja mahdollistuu - ohjeiden kera - tuota pikaa! (ja on helppo hallita)

terkuin,

Leena

Leena

Pintava
Seuraa 
Liittynyt6.6.2015

Oma blogi onkin ainoa mahdollisuus kirjoittaa tänne, koska sen hallinnointi on itsellä. Tosin hallinnoinnista voi tulla kokopäivätyötä.

Leena ET
Seuraa 
Liittynyt6.5.2014

PS, Vielä yksi lisätieto - keskustelu-aluuelta löytyy kommentoiduimmat. Jos hukassa on jokin pitkäaikainen keskusteluketju, kannattaa kurkata sieltä. Keskustelualuetta myös kehitetään koko ajan - samoin kuin tätä sivuakin. Eli toiveita kannattaa laittaa.

Leena

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat