Iloista höpöttelyä

Vierailija

Kiusoitteluakin. Mutta ei ilkeilyä.  Olisiko siinä aihe josta kaikki pitävät?

Lempeydellä ihmiseltä ihmiselle. 

Voin aloittaa. Joskus naurattaa tein jutut niin paljon että tekis mieli kirjottaa jotain mojovaa. Hui hirvitys sentään että tuollainen tuli edes mieleen. 

Kommentit (8)

Vierailija

Arvaa mitä? Sun asenne ei ole vilpitön, se näkyy. Ei kiinnosta lähteä mukaan koska on jotenkin ilkkuva ilmapiiri aloituksessasi.

Vierailija

Vastaus taisi tulla heti. Mikään positiivinen ei onnistu. En nähnyt tuossa aloituksessa mitään ilkkuvaa, joten ainahan voisi yrittää änkyröistä huolimatta.

Sinulle klo 13:07. Pelkäätkö, ettet kestä huumoria tai että sitä voisi sinuunkin tarttua? Onhan se ikävää, jos hyvään vauhtiin päässyt kiukkuilu keskeytyy. Jos sitä pelkäät, älä avaa ketjua. Niin simppeliä se on!

Vierailija

Niin saa. Varsinainen maailmanparantaja ilkkuu.

Vierailija

Arvaa mitä? Sun asenne ei ole vilpitön, se näkyy. Ei kiinnosta lähteä mukaan koska on jotenkin ilkkuva ilmapiiri aloituksessasi.

Niin saa. En kirjoita.  Omahyväinen maailmanparantaja ilkkuu. Kuvittelee ettei muut naura eikä pidä hauskaa. . Tämä palsta sitten tekee sen. Ei tee.

Vierailija
Vierailija

Voin aloittaa. Joskus naurattaa tein jutut niin paljon että tekis mieli kirjottaa jotain mojovaa. Hui hirvitys sentään että tuollainen tuli edes mieleen. 

Tuo viimenen lause herätti epäilyksen että taustalla piilee ihan muuta kun aitoa kivaa. Ehkä en tajunnut pointtia?

Ilkeilevä tosikko en ole näihin vuosikymmeniin mennessä ollut koskaan. Onko se kumma jos täällä viimeaikaisten ketjurallien jälkeen ei nielaise ihan siltään enää mitään kun ei tiedä?

Paitsi hän joka tietää ne huonot viikonlopun ajan ketjut mistä ne tuli ja tietää myös tämän ketjun tarkoituksen. See you later alligator, vai miten meni, törmäilemisiin

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

"Hauskaa hauskaa

meillä täällä on.

ylös kattohon

ain riemu nouskohon!"

Tuo tuli ensimmäiseksi mieleeni kun luin alkuviestit. On jäänyt mieleeni kun olin uimakaverini, minua reilusti vielä vanhemman, kanssa sateisena aamuna uimassa ja pukeuduimme pienessä kopissa joka oli alhaalta avoin malli. Hytisimme, taisi olla vesi meressä vielä aika kylmää. Tämä ystävämummeli alkoi laulaa tuollaista värssyä ja minusta se oli niin koomista, että nauratti pitkään ja naurattaa vieläkin kun muistelen.

Vierailija

Minulle kävi aika käpäsesti yksi päivä. Olin ottanut asiakkaankin vastaan ja hän oli jo mukavasti istunut paikoilleen eikä ilmeelläänkään osoittanut että minussa olisi jotain hullusti. Jostain syystä kuitenkin vilkaisin peiliin  ja voi hurja!!, t-paitani oli nurinperin päälläni. Hihii..

Aika veikee tunne 

Vierailija
Vierailija

Minulle kävi aika käpäsesti yksi päivä. Olin ottanut asiakkaankin vastaan ja hän oli jo mukavasti istunut paikoilleen eikä ilmeelläänkään osoittanut että minussa olisi jotain hullusti. Jostain syystä kuitenkin vilkaisin peiliin  ja voi hurja!!, t-paitani oli nurinperin päälläni. Hihii..

Aika veikee tunne 

No mutta sehän on vain hyvä asia,nuttu nurin onni oikein,muistelen tälläisen sananparren.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat