Vierailija

Onko ajatusmaailmamme, mietteemme erilaisista asioista lainkaan kiinnostavia. 

Mitä ajattelemme kun meille annetaan eteemme teksti...Sana on vapaa?

Saako se käytännössä mitään konkreettista toimintaan aikaan, tässä ja nyt?

Sivut

Kommentit (57)

Mukava ja yllättävä aloitus. Hetkeä aiemmin ajattelin tehdä aloituksen samasta aiheesta, mutta täällähän tämä jo onkin.

Ajatuksemme ovat kiinnostavia jos ne todella ovat omiamme. Kopioidut ajatukset, opittu, yleisesti hyväksytty näkemys ei kiinnosta ainakaan minua. Mitä sitä toistamaan!

Sana on vapaa, tarkoittaa minulle juuri niiden oikeasti omien ajatusten tuomista esiin asiasta kuin asiasta. Sana on vapaa ei tarkoita minulle kirvehtimistä suuntaan ja toiseen.

Ps. Minun muuten piti tehdä aloitus tällaisella versiolla: Sana ON vapaa.

"Saako se käytännössä mitään konkreettista toimintaan aikaan, tässä ja nyt?"

Ainakin itse kirjoitan siksi että se herättäisi kanssakulkijoita omiin oivalluksiin kyseenalaistamisen kautta. Ilman tätä maailmanparannus viettiä olisin hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sana on vapaa. Yhtä sairas kuin väittämä hyvinvointivaltio.  Tämä verkkopalvelun sairas  poisti eilen toistakymmentä  kommentiani eri sivustoilta.  Siksipä ei palvelun tuottajaa näytetä.

Vierailija

Sana on vapaa. Yhtä sairas kuin väittämä hyvinvointivaltio.  Tämä verkkopalvelun sairas  poisti eilen toistakymmentä  kommentiani eri sivustoilta.  Siksipä ei palvelun tuottajaa näytetä.

Hyvinvointivaltio onkin suhteellinen käsite.

Pintava
Vierailija

Hyvinvointivaltio onkin suhteellinen käsite.

Niin on myös "sana on vapaa "käsite

Olen sitä mieltä, että heillä joilla on maailmanparannusvietti (niin kuin minullakin on)eli ovat jotensakin sosiaalisia ja ihmisrakkaita, ei välttämättä aina ole sitä aloitekykyä laittaa noita oivalluksiaan käytäntöön. Vaikka kuinka käytännön ihminen olisikin! Tai ei ole vaikutuspiirissään ihmisiä jotka tukisivat noita oivalluksia.

Näin ollen maailmanparannus jää puheeksi ja mielipiteiksi. Ja oman sisäisen tarpeen täyttyvän komunikointiin toisen henkilön kanssa yhdessä.

Meillä kädellisillä kun on tarve ajatusten vaihtoon toisten samankaltaistemme kanssa. Tulla kuulluiksi ja kuulla toista henkilöä.valone

Vierailija

Ja peukutat itseäsi.  Kuinkas monta siellä ylläpitossa huseeraa

Ei ole muita itsepeukuttajia kuin sinä.

Vierailija
Vierailija

Hekoheko, hahahaa. Täti on hauska.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Kun narsissi valehtelee niin pokka pitää  asiasta riippumatta.  Kyllä ne mörön peukutukset on nähty.

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Kun narsissi valehtelee niin pokka pitää  asiasta riippumatta.  Kyllä ne mörön peukutukset on nähty.

Noinko ajattelet! Haastatko riitaa jokaisen vastaantulevan henkilön kanssa, tai juoruatko aina jonkun "pään menoksi"? Sekoitat pakka, usutat riitaan kanssakirjoittelijasi.  MIKSI  Nyt saat kertoa, vastaan varmasti!

Olisi mukava tietää mitä muuta ajattelet?

Mitä ajatuksia päässänne liikkuu, kysyy aloitusotsikko?

Mitä ajattelet?

Sitä, että kohta pikku hiljaa häviää koko et-lehden keskustelut, kun on jo "valikosta" poistunut.

Eikös niitä uudistuksia luvattu syksyllä?!

Sitä saa mitä tilaa, kun ei sovussa osata "keskustella".

Nimim. ohikulkijan ajatus

Vierailija

Mitä ajattelet?

Sitä, että kohta pikku hiljaa häviää koko et-lehden keskustelut, kun on jo "valikosta" poistunut.

Eikös niitä uudistuksia luvattu syksyllä?!

Sitä saa mitä tilaa, kun ei sovussa osata "keskustella".

Nimim. ohikulkijan ajatus

Tuota minäkin ihmettelin kun mustaa otsikkoriviä tarjotaan ja asiantuntijoita, vaan ei KESKUSTELUT

ole saatavana, kuin tuolta oikeasta laidasta ronkkimalla.

Sovussa niin, kun meittiä on joka lähtöön, tulisi sietää toisin ajattelijoita eikä alkaa arvostelemaan. Siinä se lääke olisi. Antaa jokaisen olla sellaisin ajatuksin kuin haluaa tuoda esille ja keventää sydäntään. Kuin tämä Mitä ajattelet? aloitus.

Vierailija

Tämä on jo vanha mutta toivottavasti ei loppuun kulunut toive; Ei anneta kiusaajille valtaa näillä sivuilla. Koitetaan olla ottautumatta vaikka hän tai he tuntuu olevan täysillä painamassa päälle, että kaikki väki tulisi riitoihin ja tämä koko foorumi suljettaisiin.

Huomiota ja omaa ylivaltaa ne kiusaajat hakee, en osaltani aio antaa sitä iloa. En vastaa yhteenkään rääväämiseen.

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:07"]

Noinko ajattelet! Haastatko riitaa jokaisen vastaantulevan henkilön kanssa, tai juoruatko aina jonkun "pään menoksi"? Sekoitat pakka, usutat riitaan kanssakirjoittelijasi.  MIKSI  Nyt saat kertoa, vastaan varmasti!

Olisi mukava tietää mitä muuta ajattelet?

Kun kerran paljon tiesit niin pohdi loputkin. 

Vierailija

Ajattelen sitä miten hyvä mieli jäi kun sain kaupan kassalla hyvää palvelua ja toivotuksen "hyvää päivän jatkoa!" Muutama ystävällinen ja hymy antoivat minulle koko loppupäiväksi kivan tunteen. Sen kun muistaisi itsekin antaa vaikka kuinka tohottaisi omissa ajatuksissaan kaupassa tai missä vaan.

Vierailija

Mitä ajattelen? No, mitäpä se teille muille kuuluu. Kukin taaplatkoon tyylillään!

Mitäpä sitten teet tällä saitilla? Tulitko sentähden vaan, etä saat loukata? Taitaa v...tuttaa oikein kunnolla, sinua.

Vierailija

Ajattelen sitä miten hyvä mieli jäi kun sain kaupan kassalla hyvää palvelua ja toivotuksen "hyvää päivän jatkoa!" Muutama ystävällinen ja hymy antoivat minulle koko loppupäiväksi kivan tunteen. Sen kun muistaisi itsekin antaa vaikka kuinka tohottaisi omissa ajatuksissaan kaupassa tai missä vaan.

Tuon olen minäkin yksinäinen ihminen tavannut, siis hyvän päivän toivotuksen kaupan kassalla ja se on suloista, ja kun se tulee iloisen hymyn kera. Siitä saa potkua seuraavaan tapaamiseen kovasti. Metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat