Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (2) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Onko sinulla Leea-salpoja tallessa? Onko sinulla Leea-salpoja tallessa? Vierailija klo 22:58 | 20.8.2015 Kävin laskemassa. 22 kpl käytössä. Vastaa Ilmoita asiattomaksi Kommentit (1) 1/1 | klo 7:17 | 26.8.2015 Hei ! Minulla on avaamattomissa pakkauksissa 2 Leea salpaa joltakin kamalan kaukaiselta vuodelta . Stranden Pietarsaari valmistajana. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/1 | klo 7:17 | 26.8.2015 Hei ! Minulla on avaamattomissa pakkauksissa 2 Leea salpaa joltakin kamalan kaukaiselta vuodelta . Stranden Pietarsaari valmistajana. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Hei !
Minulla on avaamattomissa pakkauksissa 2 Leea salpaa joltakin kamalan kaukaiselta vuodelta . Stranden Pietarsaari valmistajana.