Uudistus

Vierailija

Niissä aina oma jännityksensä.  Valitettavasti  lamasuomessa tarkoittaa asioiden huononemista.  Näillä nettisivuilla on iso merkitys  yhtiöiden toimintaan.  Sanoma-konserni ja Auringomatkat  on jatkuvasti alamäessä.  Jo monta vuotta.  Valitettavasti  ei ole mahdollista saada selkeää näyttöä aiheesta.

Tämä tuleva uudistus  ei onnistu, jos tuo rääväsuu "monimerkki" jatkaa.  Tilanne on sama kuin jossain myymälässä riittää pelkkä  johtajan vaihtuminen  että tulos paranee.

Antakaa  asiakkaiden tehdä aloitukset.  Aihepiiri  laajenee, sivusto saa sisältöä.  Voidaan tietysti ihmetellä  miksei kustantaja saa määritellä sisältöä.  Ehei, ei se ole yleisöpalsta.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Joskus aikoinaan seurasin sivustoa niin karheasti 75 %  oli häikön tuottamaa riitaa.

El anna hyvää kuvaa toiminnasta.  Riita karkoittaa muita.

Sanomakonserni vähentää lähes 300 ihmistä. 

Vierailija

Reilut kuusi vuotta on tuo  kummajainen sivustoja piinannut.  Terve yhtiön hallitus olisi vaihtanut jo vuosia sitten. 

Ihmettelen.

Vierailija

Joissakin sivustoissa on lokerot monelle aiheella.  Saa nähdä miten täällä.  Osajako voisi lyhentää noita älyttömän pitkiä  ketjuja. 

Vierailija
Vierailija

Niissä aina oma jännityksensä.  Valitettavasti  lamasuomessa tarkoittaa asioiden huononemista.  Näillä nettisivuilla on iso merkitys  yhtiöiden toimintaan.  Sanoma-konserni ja Auringomatkat  on jatkuvasti alamäessä.  Jo monta vuotta. 

Valitettavasti  ei ole mahdollista saada selkeää näyttöä aiheesta.

Tämä tuleva uudistus  ei onnistu, jos tuo rääväsuu "monimerkki" jatkaa.  Tilanne on sama kuin jossain myymälässä riittää pelkkä  johtajan vaihtuminen  että tulos paranee.

Se ei ole Auringomatkat. Kun sinulla ei ole kirjoitustaitoa eikä näyttöä sanojesi tueksi, on parempi olla hiljaa.

Oletko kenties itse se "monimerkki"?

Myymälässä ei aina johtajan vaihtuminen ratkaise.

Lähikaupassa vaihtui kauppias mutta kun entiset eukot jatkavat kassoilla, on palvelu yhtä huono kun tähänkin asti. Kauan työssä olleina he tuntevat monet asiakkaat, osaavat nokitella palvelua köyhille ja tiliasiakkaille huonommin ja pokkuroivat varakkaampia ja lähistöllä asuvia yrittäjiä paremmin. Vanhoille kassaeukoille pitäisi tehdä selväksi käytöksen muutos tai uusi henkilökunta jolla ei ole valmiita lajitteluja asiakkaiden suhteen.

Vierailija

Tilastot puhuvat. Entinen ykkönen on tippunut Finmatkojen alle ja Apollo on ohitusta kyttäämässä.  Kirjoitin  tuo g kun tiesin open hermosuvan.  Kun teillä ei kirjoitustaitoa eikä aivotoimintaa niin miksi törmäilet.  Minulla ei ole ollut Pihlajainen, eikä sinttu eikä sirutar nimimerkkinä.  On totta että aina ei henkilövaidos auta, etenkin jos on samaa sukua.

Vierailija
Vierailija

Reilut kuusi vuotta on tuo  kummajainen sivustoja piinannut.  Terve yhtiön hallitus olisi vaihtanut jo vuosia sitten. 

Ihmettelen.

Niin ja lopettakaa tuo peukutus,koska se tuo paljon pahennusta sivustoille.Suurin osa noista peukaloista kohdistuu henkilöön,ei asiaan.

Vierailija

Olen vahvasti samaa mieltä peukutuksista kuin 9:41. Pelkkää harmia niistä on. Kymmeniä alapeukkuja tulee kirjoituksiin joissa ei ole mitään pahaa eikä edes mitään henkilökohtaisuuksiin menoa. Jollekin toiselle taas pelkkiä yläpeukkuja vastaavanlaisesta kirjoituksesta.

Vierailija

Puhelimessa tarjotaan ET-lehteä, myös posti tuo edullisia tarjouksia. En tartu niihin enää koska olen niin vihainen tämän keskustelufoorumin takia joka vain huononi edellisessä uudistuksessa.

Haluan ensin nähdä poistuuko peukutus ja väheneekö kiusanteon ja kieroilun mahdollisuus.

Vierailija

Ihmettelen sitä,että nämä häiriköt saavat vain täällä mellastaa.

Ylläpito voisi nopeammin lukita heidän kirjoittamisensa.

No,onhan se Suomessakin,rikollisia suojellaan.

Jos esim.ryöväri tulee kotiisi ja sinä kolautat sitä.Saat syytteen väkivallasta.

Olet maamme armahin Suomen maa.

Vierailija
Vierailija

Puhelimessa tarjotaan ET-lehteä, myös posti tuo edullisia tarjouksia. En tartu niihin enää koska olen niin vihainen tämän keskustelufoorumin takia joka vain huononi edellisessä uudistuksessa.

Haluan ensin nähdä poistuuko peukutus ja väheneekö kiusanteon ja kieroilun mahdollisuus.

Olen samaa mieltä kanssasi.

Vierailija

Olen hirveän pettynyt nykyiseen ET-lehteen.Ensinnäkin se on ohentunut vuosien varsilla,eihän se ole nykyisellään kuin vihkonen.

Kirjoittakaa enempi myös tavallisista arjen ihmisistä.

Yrittäkää saada lehtenne sellaiseksi,että sitä lukisi kaikenikäiset.

Entäs sitten tämä kirjoittelu täällä.Hirvittävän paljon on panettelua eri osioissa.

Voisiko laittaa kirjoittelupalstat eri ikäisille erikseen?

Tai,jos kirjoittaa +55 palstalle,silloin nimimerkillä.Niin ja huolehtikaa siitä,että samalla ihmisellä on ainoastaan yksi nimimerkki.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat