Arkistokansio

Vierailija

Selailin tuota muistipankin jatketta.  Osa kolme, kaksi on jo paperia täynä.  Siellä on tallennettu, tosin muista syista, näitä ET netin sivuja.  Reilu vuosi sitten ei miinuspeukkuja ollut eräillä harvoilla ja yksinkappalein.  Nyt niitä on lähes kaikilla  ja paljon. Monet kerää niitä yli kymmenen  jopa  tunnissa.

Ei täällä niin paljon ihmiset muutu. Mutta narsismi tautina vie hulluuteen.

Kommentit (3)

Vierailija

Kyllä  alapeukuttaminen on tiunnetun kipuilijan saamatta jääneen huomion puutetta, yötä valvottavaa tietsikan ja nettuyhteyden pätkimistä. Että jaksaakin, että kunto kestääkin, että pää kestääkin, vai kestääkö?

Vierailija
Vierailija

Kyllä  alapeukuttaminen on tiunnetun kipuilijan saamatta jääneen huomion puutetta, yötä valvottavaa tietsikan ja nettuyhteyden pätkimistä. Että jaksaakin, että kunto kestääkin, että pää kestääkin, vai kestääkö?

Hyi sinua juoruakkaa! Et ole vielä karanteenissa?

Vierailija
Vierailija

Tässä mitään öitä valvota. Tämäkin  aloitus sai tunnissa 6 miikkua.  Pääsi kestämistä olen seurannut,  ehkä vielä hetki menee.

Itse olen sopivasti  huomioitu. Kolmesataa lukijaa  on aivan riittävä  minulle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat