Näkyykö teillä et netin sivut kunnolla?

Vierailija

Minulla kun ei näy. 

Kommentit (15)

Vierailija

Eilen illalla ET:n sivut oli aivan sekaisin, luultavasti operaattorin ongelmista johtuvaa, tänään pelaa minulla normaalisti. Totesin aamulla että vika ei johtunutkaan omasta koneesta.

Vierailija
Vierailija

Minulla kun ei näy. 

Oli aivan sekaisin ja toisessa laidassa kuvat. Hain vikaa omasta koneesta, mutta en löytänyt ja nyt alkaa normalisoitua ilma omaa lahjakkuuttani 

Kyllähän meitä siinä leheden tiedotteessa varoitettiin hankaluuksista, muistaakseni! Kun tekstin saisin vielä isommkasi. Kun sähläsin ja en saanutkaan isommaksi mistään, nyt tihrutan pinen pientä tekstiä.

Vierailija

Riippuu koneesta. Mutta Ctrl  ja  +    Niitä kun tönii niin hypätää suuremmaksi  Niika - pienentää.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Minulla kun ei näy. 

Oli aivan sekaisin ja toisessa laidassa kuvat. Hain vikaa omasta koneesta, mutta en löytänyt ja nyt alkaa normalisoitua ilma omaa lahjakkuuttani 

Kyllähän meitä siinä leheden tiedotteessa varoitettiin hankaluuksista, muistaakseni! Kun tekstin saisin vielä isommkasi. Kun sähläsin ja en saanutkaan isommaksi mistään, nyt tihrutan pinen pientä tekstiä.

Aina haukutaan ensiksi operaattori, joka vastaa vain datayhteyden sujumisesta. Keskustelun verkkosivut muotoilee julkaisijan tietokantapalvelin. Näytti siltä, että sen typografiaa määrittelevä tyylitiedosto oli hukassa.

Ne kai kokeili keinoja estää peukutus???  

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Minulla kun ei näy. 

Aina haukutaan ensiksi operaattori, joka vastaa vain datayhteyden sujumisesta. Keskustelun verkkosivut muotoilee julkaisijan tietokantapalvelin. Näytti siltä, että sen typografiaa määrittelevä tyylitiedosto oli hukassa.

Ne kai kokeili keinoja estää peukutus???  

Minä tulkitsin, että siellä oli sivusto kaatunut tai kaadettu, että rauhoittuisitte

Vierailija
Vierailija

Riippuu koneesta. Mutta Ctrl  ja  +    Niitä kun tönii niin hypätää suuremmaksi  Niika - pienentää.

Tabletista oli kysymys. Mistä tabletista löytyy Ctrl?

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Tabletista oli kysymys. Mistä tabletista löytyy Ctrl?

Mistä tabletista löytyybaarikaappi?

Molemmat puuttucat.

Vierailija
Vierailija

Kiitos, jo muistin, saa nähdä kuinka kauan. Olen vasta vanhana alkanut mennä tietsikan saloihin, vaikeaa on ku ei ole tuosta tekniikasta hajuakaan. Jees! Oppia ikä kaikki!

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Kiitos, jo muistin, saa nähdä kuinka kauan. Olen vasta vanhana alkanut mennä tietsikan saloihin, vaikeaa on ku ei ole tuosta tekniikasta hajuakaan. Jees! Oppia ikä kaikki!

Kerropa nyt minullekin, mistä kohtaa tabletistasi löysit sen Ctrl?

Vierailija

Minäkin haluan osallistua 20:56:n pyytämälle oppitunnille. Tableteissa meillä päin on monenlaisia ohjelmia. Jos ne tarvitsevat arvoja syötteeksi pomppaa esiin näppäimistö, josta puuttuu mm. Ctrl-näppäin. Joitain Ctrl-komentoja löytyy valikoista.

Näyttöalueen suurentaminen on ihan oma juttunsa ja riippuu sekä käyttöjärjestelmästä, että phjelmasta. Usein helpointa on pitää vasemmalla etusormella lujasti kiinni näytön vasemmasta reunasta ja vetää oikealla etusormella rauhallisesti ruutua painaen kuvitteelista viivaa vasemmalta oikealle. Kokeilemalla oppii, mitä lukemalla ei ymmärrä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat