Vierailija

Siivousta on montaa sorttia. Oletko sinä se joka lakaisee roskat maton alle ja leikkii ahkeraa? 

Kommentit (9)

Lienee pitkälti luonneasia.  Eräät puunaa asuntoa että olemisen (elämisen) jälki ei näy.

Eräät antaa vähän myöten joten päivän lehti ei ole mittanauhalla paikoitettu.

Jotkut  hyväksyy pienen sekamelskan. Etenkin jon lemmikkejä on ja lapsia mukana.

Kukin tavallaan.  En kummastele  valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mistä näitä outoja ketjujen avauksia oikein tulee ja miksi? Voi että kun se et-uudistus toisi jonkinlaisen tarkistuksen jokaiselle ketjun avaukselle ennenkun se päästetään julkaisuun. Eikö olis viisaampi olla etukäteen tarkistus kun poistopyyntöjen tulva jälkikäteen?

klo 19.28. Olen täysin samaa mieltä. Viime aikoina , parisen kuukautta, tänne on tullut ylen määrin näitä "aivot narikkaan" avauksia. Luulen, että asialla on yksi ja sama ihminen. Välillä tekee avauksia nikillä ja välillä vierailijana. Juuri kommentoin hänen avaamaansa ketjua Hoitokoti. Toivon todella, että tulisi etukäteen tapahtuva kontrolli kaikille viesteille jos kerta et-netti ei halua, että kaikki kirjoittaisivat nikillä.

Nikki piilossa

Minusta aloitus on hauska ja se saa ajatukset lentämään ihan muihin asioihin kuin suoranaisesti siivoukseen. ET nettiin on mukava saada erilaisia aloituksia ja varsinkin sellaisia joissa ei arvostella muita kirjoittajia.

Pintava puolustaa kansan sananvapautta.  On inhoittavaa että vallassa oleva oikeisto  pyrkii sananvapauteen puuttumaan.  Toki onhan he perustuslakia myöten kurjuutta suomeen luoneet.

Vierailija

klo 19.28. Olen täysin samaa mieltä. Viime aikoina , parisen kuukautta, tänne on tullut ylen määrin näitä "aivot narikkaan" avauksia. Luulen, että asialla on yksi ja sama ihminen. Välillä tekee avauksia nikillä ja välillä vierailijana. Juuri kommentoin hänen avaamaansa ketjua Hoitokoti. Toivon todella, että tulisi etukäteen tapahtuva kontrolli kaikille viesteille jos kerta et-netti ei halua, että kaikki kirjoittaisivat nikillä.

Nikki piilossa

Moiteitte nyt kyllä aivan turhaan. Ei täällä voi asiasta alkaa, se on kokeiltu monesti, aina on pilkkaajat ja keskustelukyvyttömät paikalla ilkeyksineen. Siihen kuivuu keskustelu. Onhan se jo nähty Jumalan etsinnässä, Täs on jos riimityttää ja monissa muissakin. Ei ole keskusteluhalukkuutta, on vain kykyä kirjoitella moitteita tai enintään murteissa kertoila  mitä on päivässä saanut aikaan. Sinne vaan kehuskelemaan mitä omistaa, minulla se omistamisen huuman aika eletty nuorena 60-  90-luvuilla, ei ole enää tarvetta.

Mikä vika tässä aloituksessa on? Ainahan voi olla vastaamatta, kyllä ne tuonne alas painuu.

Minä en ole siivousintoilija, eikä ole mattojakaan, joitten alle roskat lakaista. Mutta tavallista harjaa käytän, kun lattian lakaisen. Eikä haittaa, jos ikkunoita ei ole pesty koko kesänä. Siitö huolimatta ei täällä likaistakaan ole, aika huoletonta yksinasujan olemista. Sanoisin, että sen verran siistiä, että vieras voi tulla milloin vaan.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat