Monta hyvää syytä juoda kahvia

klo 7:01 | 31.3.2017
Kahvissa on yllättävän paljon hyvää tekeviä yhdisteitä. Se ehkäisee diabetestä ja onpa siinä antioksidanttejakin.Lue koko juttu
Kahvissa on yllättävän paljon hyvää tekeviä yhdisteitä. Se ehkäisee diabetestä ja onpa siinä antioksidanttejakin.Lue koko juttu
Ladataan...
Kappas vaan
kahvistahan on nyt tehty melkein terveysjuoma, yllättävää! Yleensähän kahvin on kerrottu olevan ei kovin hyväksi terveydelle, etenkin herkkävatsaisille. Kaipa sitä nyt on tutkittu lisää millaisia vaikutuksia sillä on terveyteen, myös niitä positiivia. Näitä ihmettelee - sydämentykytystä kahvista saava - vaikken juo sitä kuin 2-4 kuppia/pv,- kahvin kittaaja Elisa.
Miten lie toisilla kokemuksia kahvin haitta/terveysvaikutuksista?
Pitäisi ottaa keskusteluun myös kahvin karsinogeeniset ja muut haitat. Onko vain pannukahvi myrkyllistä?
Ei kahvin voittanutta. Itse olen siirtynyt tummapaahtoiseen kahviin, joka ei aiheuta sydämen tykytystä.
Samaa mieltä Pintavan kanssa. Tummapaahtoinen kahvi on myös maksaystävällisempää, vaikka toisin luulisi olevan.
Kun muut nautintoaineet on kontrollissa, eli lähes poistettu, niin kahvi on tullut hyväksyttyä. En toki aineen orja. Välillä Tee tai kaakkao kuukauden jaksoissa.
Kahvi on aine niinkuin muutkin. Hyviä ja huonoja ainesosia. Myös kunnallinen vesi kiusaa. Joten kiehauttakaa lähdeveteen jos mahdollista
Käytin pitkään Juhlamokkaa, nyt on menossa Kultakatriinaa. Jotenkin pehmeämpi maku kun Juhlamokassa ja paljon miedompi kun Presidentissä. Kahvi virkistää minua, kolotukset vähenee ja tuntuu verenkierto paremmalla. En osaa olla päiväkahvitta ellen ole kovasti flunssainen niin ettei kahvikaan maistu. Iltakahvia en juo koska sitten tulee sydämen tykytys ja uni ei meinaa tulla.