Näin lisätään avatar käyttäjätietoihin

Seuraa 
Liittynyt1.9.2015

Ehkä tästä on apua joillekin, jotka eivät vielä ole löytäneet sitä paikkaa, josta avatar lisätään omaan profiiliin.

Ensin sinun täytyy tietenkin olla kirjautuneena.

Sen jälkeen klikkaat vasemmassa yläkulmassa olevaa mustaa hahmoa/päätä. sen jälkeen reittiä

-> Oma käyttäjätilini

-> Muokkaa

-> Vieritä sivua alas kohtaan "Avatar"

-> Hae koneeltasi haluamasi kuva

-> Klikkaa "Siirrä"

-> Klikkaa "Tallenna"

Kommentit (12)

Orvokki
Seuraa 
Liittynyt1.9.2015

No sus siunaa!

Siinä hävisi räpeltäessä oma avatar ja se tuli noin jumalattoman isona kuvana viestiin! Kyllä olisi mukava saada takaisin se toiminto, jolla voi muokata omaa viestiään, kun tällaista tapahtuu.

Toivottavasti itse ohjeet olivat kuitenkin selkeät.

Juuli C
Seuraa 
Liittynyt6.7.2014

Avatar on laitettava 200x200 pikseliä muuten kone ei ota. Kaikki kuvat tulee julmetun isoina vaikka pienennät.. Nekin ensi laitettva omiin tiedostoihin. Josta  täällä selaa-siirrä- tallenna. Edes hymiöitä googlelta ei saa pieninä . MItähän  varten. Ja muokkaus kohta pitää saada tänne.

Juuli

Iines2
Seuraa 
Liittynyt4.2.2015

Siellä nimen ja nimimerkin jälkeen on kohta -nykyinen salasana-. Siinä lukee että muuttaaksesi arvoja näppäile nykyinen salasana. Näppäilin nykyisen salasanan mikä oli ennenkin, sen jälkeen  siirsin ja tallensin kuvan.

Vierailija

Juuli C kirjoitti:

Avatar on laitettava 200x200 pikseliä muuten kone ei ota.

Juuli

Mistä tuollaisen tiedon löysit?

Minun avatarkuvani on koneellani julmetusti isompi mutta kyllä se hyvin kelpasi.

Orvokki
Seuraa 
Liittynyt1.9.2015

Vierailija kirjoitti:

Juuli C kirjoitti:

Avatar on laitettava 200x200 pikseliä muuten kone ei ota.

Juuli

Mistä tuollaisen tiedon löysit?

Minun avatarkuvani on koneellani julmetusti isompi mutta kyllä se hyvin kelpasi.

Jassoo. En sitten ollutkaan enää kirjautuneena, kuten luulin. Tuo edellinen kyselevä vierailija olin siis minä, Orvokki.

Ehkä tässä vielä joskus oppii tätäkin systeemiä kunnolla käyttämään...

Orvokki
Seuraa 
Liittynyt1.9.2015

Iines2 kirjoitti:

Siellä nimen ja nimimerkin jälkeen on kohta -nykyinen salasana-. Siinä lukee että muuttaaksesi arvoja näppäile nykyinen salasana. Näppäilin nykyisen salasanan mikä oli ennenkin, sen jälkeen  siirsin ja tallensin kuvan.

Kiitos Iines tarkennuksesta!

Nyt taas kaipaa kovasti sitä  vanhaa kunnon "muokkaa" -nappulaa. Voisin tuon mainitsemasi erittäin tärkeän kohdan liittää siihen alkuperäiseen ohjeeseeni mutta eipä täällä enää mitään muokkailla. Ikävä juttu!

samettiruusu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Ehdottomasti pitäisi saada muokata omaa tekstiä ja hyymiöt takaisin.

Miksi piti peukutuksen tilalle panna nuo nuolet?-Niillä ei ole mitään näyttöä tekstiin,usein nimimerkillä kirjoittajaan.

Jotenkin tuntuu siltä,ylläpito ei kuuntele toivomuksia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat