Sivut

Kommentit (35)

rukihinen

Kiminkinenhän se on näemmä ruvennut jumalaksi  meidän tavallisten pulliaisten seuraan.. olen seurannut juttujaan ja kaikkea se "jumala" joutuukin suoltamaan suuvärkistään että julkisuudessa säilyisi. Seksi asiat on kahden kauppa ja kiminkiselle korvapuusti.  Ei ole yleispäteviä ohjeita ,vaan jokainen ihminen ja sairaus on yksilöllinen..  Pihtaaminen väkivaltaa ja pah, sanon minä... Miettii nyt ukko ylijimala vähän niitä lausuntojaan.. Kuinka moni perheen äiti joka huoltaa useita lapsia ja kenties maatilaa ja sairaita vanhempiaan jne ..  saakaan kuulla että lääkärikin sanoi että jos et anna , harjoitat väkivaltaa????

Pintava
Seuraa 
Liittynyt6.6.2015

Pihtaamisen määrittely on tässä kohtaa asian ydin. Haluttomuus seksiin ei ole pihtaamista. Seksi voi olla valtapelin väline, JOS sitä käytetään niin.

Vierailija

Minä vähän kaihtelen kaikkitietäviä oraakkeleita. Edes lääkärismies Kiminkinen ei ajattele minun puolestani.

Vierailija

Pintava kirjoitti:

Pihtaamisen määrittely on tässä kohtaa asian ydin. Haluttomuus seksiin ei ole pihtaamista. Seksi voi olla valtapelin väline, JOS sitä käytetään niin.

Kyllä vallankäyttöä jos niikseen tulee puolin ja toisin. Toinen ottaa kun tahtoo, toinen tahtoonsa halua myöntyä, se on vallakäyttöä. Kun ollaan liitossa siinä tahdotaan ja annetaan.

Ja ongelmista puhutaan ja tuhtaan vaikka ei olisi ongelmia. Se jos mikä avaa uusia näkökulmia, eikä kumpikaan halua hallita yksin, vaan yhdessä. Parisuhteessa ollaan luottaen uskollisesti yhtä.. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pintava kirjoitti:

Kyllä vallankäyttöä jos niikseen tulee puolin ja toisin. Toinen ottaa kun tahtoo, toinen tahtoonsa halua myöntyä, se on vallakäyttöä. Kun ollaan liitossa siinä tahdotaan ja annetaan.

Ja ongelmista puhutaan ja puhutaan vaikka ei olisi ongelmia. Se jos mikä avaa uusia näkökulmia, eikä kumpikaan halua hallita yksin, vaan yhdessä. Parisuhteessa ollaan luottaen uskollisesti yhtä.. 

Vierailija

Kuvottavaa nimittää pihtaamista väkivallaksi. Parisuhteessakaan toinen ei omista toista, ei ruumista eikä mieltä.

Aito rakkaus

Monet ihmiset luulee....seksi on kaikki "rakkaus" voi hyvänen aika sentään :(

Sielun rakkaus suurin rakkus...tietty rehellistä täytyy olla.

Vierailija

Kiminkinen neuvoo joka vaivaan ja tilanteeseen seksiä. "Rutistelkaa niitä eukkojanne siellä kotona ja pitäkää toisianne lämpimänä"..muistan joskus tv-ohjelmassa hänen vinkkejään  stressin vähentämiseen, terveyden ylläpitoon. Yksinäisiä naisia hän on kehottanut punaamaan huulensa ja menemään tansseihin mukaan.

Kiitän onnea etten ole Kiminkisen potilas. Hänessä kuultaa ripaus narsistista ylimielisyyttä ihmisten vaivoja kohtaan. Hän on mies jota en haluaisi paistettunakaan.

Kollegiaalisin terveisin

Vierailija kirjoitti:

Kiminkinenhän se on näemmä ruvennut jumalaksi  meidän tavallisten pulliaisten seuraan.. olen seurannut juttujaan ja kaikkea se "jumala" joutuukin suoltamaan suuvärkistään että julkisuudessa säilyisi. Seksi asiat on kahden kauppa ja kiminkiselle korvapuusti.  Ei ole yleispäteviä ohjeita ,vaan jokainen ihminen ja sairaus on yksilöllinen..  Pihtaaminen väkivaltaa ja pah, sanon minä... Miettii nyt ukko ylijimala vähän niitä lausuntojaan.. Kuinka moni perheen äiti joka huoltaa useita lapsia ja kenties maatilaa ja sairaita vanhempiaan jne ..  saakaan kuulla että lääkärikin sanoi että jos et anna , harjoitat väkivaltaa????

Olisi syytä lopettaa "leikkiminen" kaikkien alojen asiantuntijana.

Ego keulii taas

Kiminkisen olisi kyllä syytä pysyä ihan siellä maalaislääkärin pestissä ja jättää seksuaalisuuteen liittyvät asiat meidän ammattitaitoisten ja alaan koulutettujen henkilöiden huoleksi. En minäkään mene kirurgille kertomaan, kuinka lonkkaleikkaus pitää suorittaa, vaikka moista operaatiota olenkin ollut seuraamassa ja lonkkaproteesien kanssa ollut tekemisissä. Suutari pysyköön lestissään, vaikka moinen on kyllä Kiminkiselle todella vaikeaa. Hänet kun olen henkilökohtaisesti tavannut ja miehen luonteen siten tiedän. 

Susannah

Jos omalle haluttomuudelle ei tehdä mitään niin on se parisuhteelle jos ei väkivaltaa niin vähintään kaltoinkohtelua. Eikä pihtaaja aina ole nainen, meillä se on mies. Voitte vain kuvitella miltä itsestä tuntuu kun toinen ei halua, eikä myöskään ole valmis keskustelemaan tai tekemään asialle mitään. Meille ei tullut eroa, tuli rakastaja jota ilman en olisi jaksanut jatkaa avioliittoa.

Miten kertoa naisen hajuhaitoi...

Kerrankin ollaan asioiden ytimessä. Pihtaaminen on seksuaalista väkivaltaa ehdottomasti. Mutta otsikon lisäksi koko jutussa ei puhuta siitä mitään. Tuo miehen alapään pesujuttu on kyllä höpöä, kaikki sen osaa. Ja muuten, meillä naisen alapää kyllä haisee kuin aseman vessa tai käytetty moppi, jopa saunan jälkeen. Ihan loppupesu jää huitaisuksi. Sama juttu oli toisessa avioliitossa. Mutta ei koskaan seurustuelussa tai rakastajattern kanssa, mikähän siinä on?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat