Kommentit (5)

Vierailija

Jos ja kun Botxia käytetään kasvoihin vuodesta toiseen, on varmaa, että iho venyy. Siis pistoksia ei voi lopettaa, koska minun ymmärrykseni sanoo, että muuten iho roikkuu venyneenä ja ikävän näköisenä. 

Tytti Tättäläinen

Onneksi minun ei tarvitse kysyä keneltäkään (asiantuntijalta tai muultakaan), onko kauneuskäsittely OK. Ihan itse päätän, ettei ole minun juttuni mitkään vieraat aineet kasvoihini. Jos loukkaantuisin pahasti kasvoihin esim. liikenneonnettomuudessa, niin sitten voisin korjauttaa naamaani jollakin tavalla, varojeni mukaan. Mutta siihen asti saa kelvata tämä naama. Tai jos ei kelpaa, niin olkoon kelpaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mainonta on kallista, sillä tehdään asioita tutuksi, että kauppa kävisi. Viis veisataan asiasta pitemmällä tähtäimellä. Kun vain saadaan ihmiset milloin mistäkin asiasta koukkuun.

Jos ei hyväksy itseään, kasvojaan silloin olisi oikea avun paikka psykiatri.  Tulkaa itsenne kanssa toimeen, hyväksykää, sen jälkeen on helppo hyväksyä syntymälahjana saatu ulkonäkö, rakastaa itseään ja sen kautta muita ihmisiä, arvostelematta!

Tytti Tättäläinen

Minun silmissäni ovat esim. Melanie Griffith ja kuningatar Silvia varoittavia esimerkkejä kauneuskäsittelyistä, en tiedä mitä ovat teettäneet. Olisivat edes menneet Nordströmille.

Vierailija

Ulkonäkö ja kaikki pintapuolinen näyttävyys ovat  itselleni vain pieni piste siihen verraten että saisi elää suhteellisen hyvälaatuista elämää niin että liikuntakyky ja pääkoppa pelaisivat loppuun asti. Rypyt ja muut mitä ikä tuo tullessaan, ne ovat osa minua.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat