Tulipa vaan mieleen tällainenkin asia.  Eikö pierua voisi varrata vaikkapa yskäisemiseen tai aivastamiseen? Eihän me niitäkään hävetä. Eikä niistä rustata vitsejä.

Huom! Tämä ei ole sitten pieremistä koskava kannanotto suuntaan eikä toiseen. Ihan vain pohdintaa.

Kommentit (20)

Vierailija

On tuostakin aidosta elimistön tarpeesta täällä keskusteltu, useampaankin kertaan. Mutta on tainnut mennä pyyhekumin alle, koska aiheesta mennään kolmanteen ja....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On tuostakin aidosta elimistön tarpeesta täällä keskusteltu, useampaankin kertaan. Mutta on tainnut mennä pyyhekumin alle, koska aiheesta mennään kolmanteen ja....

Ahaa, no mitä kommentoit itse aiheeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Selaustietojen poisto näköjään heitti ulos. Viestin lähetystapakaan ei sitten enää kerro että vierailijana kirjoittaa. Mutta siis edellinen kommentti on minun 13:57

Vierailija

Kaipa se on niin, jos/kun pieru pääsee väärässä paikkaa, se naurattaa. Siksi, kun ne ovat sen verran intiimejä asioita eikä niitä yleensä seurassa päästellä. Vai oletteko kuulleet, jos jotakin naurattaa vessassa päästetty pieru..:)?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida kiinostaa, saatte pohtia ilman minua. Ajatusmaailmani kaipaa jotakin....älykkäämpää.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida kiinostaa, saatte pohtia ilman minua. Ajatusmaailmani kaipaa jotakin....älykkäämpää.

Nyt on aivan pakko kysyä että mikähän aihe sinulle mahtaisi kelvata?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheena häpeä ei ole ollenkaan huono.

Vierailija

Auheena häpeä piereskelystä on väkisintehty. Sarjafilmin trailerissa oksennetaan paoin päälle pitääkö sitä tirskua? Joku saa krapulaisen ripulikohtauksen tavaratalon hississä ja vuotaa hissin lattialle leöyhkätenmuten. Hävetäkö sitä pitää? Jollekin tulee mieleen sairaskohtaus, mutta naurattaako?

Aina sattuu ja tapahtuu. Pierettääkin, mutta haitanneeko tuo?

Minusta siitä ei kunnon keskustelua irtoa. Kakkahuumoria. :-) :-)

Vierailija

Pintava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheena häpeä ei ole ollenkaan huono.

Keskenkasvuiselle sielulle se on oikein hyvä aihe. Aikuisena ikäihmisenä nuo kaikki on käyty läpi ja kasvettu. Ei samaa itsensä kaivelua jaksa loputtomiin. 

17:41  kirjoittajalta olisin vielä kysynyt että mistä saat tuon inspiraation monottaa jollain anonyymi nettipalstalla jatkuvasti jotain sinulle täysin tuntematonta henkilöä? 

Pierupekka

Nolottavista pieruista puheenollen......

Eihän se ääniefekti niinkään mutta sitten se haju...!!

Viisaat kuitenkin sanoo, ettei pierua pitäisi pidättää koska se venyttää suolta.

Pitäisikö siis asiaan suhtautua näinkin rennosti:  "Joka pieruaan pidättää, sillä on muutakin salattavaa"

Vierailija

Pintava kirjoitti:

17:41  kirjoittajalta olisin vielä kysynyt että mistä saat tuon inspiraation monottaa jollain anonyymi nettipalstalla jatkuvasti jotain sinulle täysin tuntematonta henkilöä? 

Ikävää, että otat itseesi, ei ole tarkoitettu  kenellekään erityiseti. Kommenttini oli vain elämänkokemukseni tulos asiasta.

Mieti ennen kuin alat syyttelemään, se vain ilmaisee omaa keskenkasvuisuuttasi ja huonoa itsetuntoa.

Olen näköjään tehnyt sinuun vaikutuksen kun toistuvasti kirjoittelet analyysiä minusta ja yrität tyrkyttää sitä totuutena minulle ja muille lukijoille. Nyt yhteinen matkamme kuitenkin päättyy kun näet minä kaipaan ihan toisenlaista keskusteluseuraa. Pärjäile!

Vierailija

Pintava kirjoitti:

Olen näköjään tehnyt sinuun vaikutuksen kun toistuvasti kirjoittelet analyysiä minusta ja yrität tyrkyttää sitä totuutena minulle ja muille lukijoille. Nyt yhteinen matkamme kuitenkin päättyy kun näet minä kaipaan ihan toisenlaista keskusteluseuraa. Pärjäile!

Jos täällä keskustelupalstalla esittää kysymyksen tai heittää aiheen, eikö se ole normaalia, että siihen vastataan, yleisellä tasolla, niin kuin toivoit.

Henkilöä en ole maininnut, siis en ole tarkoittanut mielipidettäni -pintava merkille- vaan yleiseen keskusteluun. Millään avoimella keskustelupalstalla ei menesty kukaan joka ottaa itseensä vaikka ei ole aihetta, toinen menestyksen este on , että alkaa luulottelemaan ja osoittelemaan henkilöä. Minä silloin painan asiaton viesti tekstiä.

Vierailija

Asiaa...

Se on genetiikkaamme painettu

et kun peräpäätä laulattaa

se niin somaa on

et se läsnäolevia naurattaa

Joku sen häveliäästi kieltää

vaik on naurettavan hauskaa

ja katseen kääntää naapuriin

Niin kukas täällä piereksii?

Hajun hälvettyä siitä jatketaan

kunnes joku toteaa - normaalisti

25 kertaa ihminen vuorokaudessa piereksii

ja sen kuuluu häntä naurattaa

tää on sitä normaalia genetiikkaa

-jota syyttelee!

-valone- 25.1.2014 

Vierailija

Pintava kirjoitti:

Ikävää, että koet jääväsi alkynteen.

Ei ole tarkoitukseni ollut, vaan haastaa keskusteluun, kertomaan mielipiteitä.

Vierailija

Oletkin oivasti huomannut! 

Vain henkisesti kasvanut herkkä ja kypsä ihminen huomaa ja vaistoaa muut ihmiset sellaisina kun ovat, vaikka pinnallisia, ilkeitä, sivistymättömiä, itsetuntoisia, tai tunnottomia henhisesti keskenkasvuisia. Kuin myös hyväksyen osaamattomuutensa nauttimaan elämästään, vaikka ei mies enää pystyisikään, ymmärrän kuitenkin kuinka se katkeroittaa mielen.

Minä arvostan noita avuja, elämänkouluani monenlaisten opiskelujen ja kurssien tuloksena. On hieno asia, että koet olevasi kera muiden kirjoittajien kanssa terveitä, sinullakin on todennäköisesti ylihengellisiä taitoja kun tuon voit noin vain tuoda esille ilman mitään todisteita. Tunnistat istuntojesi avut , se on eteenpäin menoa itsesi hyväksyntään.

Onnea vaan matkallesi ystävällisempään maailmaan. 

Tuossa kohden olet väärässä kun väännät todeksi valhetta terapiasta. Mitähän apua oletat minun tarvitsevan?

Vierailija

Pintava kirjoitti:

Tämä, siis minä en ainakaan ole ollut kanssasi samalla yhteisellä matkalla. Hyvää matkaa vain minne sitten menetkin. Mielipiteet vain ovat seilanneet.

Vierailija

Naapurin rouva kerti pihalla kovaan ääneen, kuinka marketissa oli pierettänyt niin maan perusteellisesti. Oli miettinyt lirahtaako ruskeaa pöksyihin, jos kunnolla törayttää. Ja sitten  huomasi, että pystyy purkamaan painettaan pienin rupsautuksin. Olivat jääneet ostokset maksamatta, kun  viereisessä ostoskärryssä pikkupentu oli kiljaissut: "Mamma toi täti haisee!"

Nämä ovat arjen pikku iloja.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat