Muotinätyös vähäosaisille:)

Vierailija

Kajaani lukio eilen klo 18-21 muotinäytös esille koruja,kelloja,turkiksia,saapikkaita,nahka-asuja,laukkuja ja silmälaseja. Näytöksen tuotto menee vähäosaisille. Näytöksen jälkeen oli ruokailu jossa tarjolla oli riistaruokaa,kinkkua ja laatikoita ja sen jälkeen vielä kahviatrjoilu. Näytöksen olivat järjestäneet Kajaanin yrittäjänaiset:)t.Rouva kaninturkissa:)

Kommentit (6)

Vierailija

Jopas on aihe. Monenlaisia tapahtumia on varsinkin näin joulun alla, kannattas osallistua useamminkin, ettei tuntus ainutkertaiselta yks tavallinen tapahtuma.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Aihehan on ihan hyvä. Onkin mielenkiintoista pohtia varojen keräämistä vähäosaisille juuri yllä kuvatulla tavalla. Olen joskus miettinyt sitä itsekin. On tietysti hyvä, että kerätään varoja, mutta tietty ristiriita tuossa on. Ainakin minun mielestäni.
Olen miettinyt sitäkin, että me suomalaiset olemme jakaneet paljon omastamme erilaisiin keräyksiin. Olisikin mielenkiintoista tietää, antaako rikas vai köyhä suhteessa enemmän. Vaikka eihän ketään voi pakottaa hyväntekemiseen. Eikä se ole minkään mittari, mutta mielenkiintoista se olisi.

Vierailija

No minä jo ajattelenkin miten oli niin paljon nahkaan,saapikkaisiin ja turkiksiin pukeutuneita naisia ja vanhempia rouvia Kajaanin kaupoissa ja hulppeita autoja lukion pihalla:D t. repe

Vierailija

Lainaus:

No minä jo ajattelenkin miten oli niin paljon nahkaan,saapikkaisiin ja turkiksiin pukeutuneita naisia ja vanhempia rouvia Kajaanin kaupoissa ja hulppeita autoja lukion pihalla:D t. repe

Sanotaanhan isossa kirjassa, että hyväntekemisestä ei kehuta ja oikean käden tai vasemman ei tarvitse tietää mitä toinen tekee. Siis yleensä hyvää tehdään matalalla profiililla. Vaikka tv. stä saakin toisen käsityksen. Se on sitä maailman menoa, missä pitää näkyä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat