Niikon matkat.

Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Minua kiinnostaa tuo Vienan Karjala, sen luonto ja ihmiset. Matkoja Jyskyjärvelle ja Uhtualle tekee sellainen matkanjärjestäjä kuin Niikon matkat, onko kenelläkään kokemusta? Vaikuttaa lupaavalle, matkat tehdään pienryhmissä. Ei ole mitään luxusmatkailua vaan maanläheistä ja aitoa, on mahdollisuus yöpyäkin perheissä. Olisi mukava saada kokemusperäistä tietoa noista matkoista, myöskin omatoimireissujen kokemukset kiinnostavat. Tättis Matkaopaslehden palstoilta, joko olet käynyt?

Kommentit (2)

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Taitaa olla totta mitä pitulo tuolla alempana kirjoitti, uuvahtanut on matkailuosio. Onhan täällä sentään edes muutama käynyt nuolista päätellen. Tosin en kysymykseeni kovin montaa vastausta odottanutkaan, tämähän ei ole mikään tusinakohde.

Vierailija

Minuakin kiinnostaa tavattomasti tuo alue. Olen käynyt kauan sitten Petroskoissa, Aunuksessa, Sortavalassa sekä Pitkärannassa. Pian käyntimme jälkeen viimeksi mainitussa paikassa puukotettiin ja ryöstettiin kaksi suomalaista. Nykyisin alueella on ollut rauhallisempaa.

En ole tutustunut Niikon matkoihin, olemme joskus käyttäneet Xenia Tours- matkatoimistoa ja olleet siihen hyvin tyytyväisiä. He eivät tee matkoja noille seuduille. Tietenkin, jos kysyntää löytyy, matka toteutuu. 

Venehjärvellä haluaisin käydä, olen katsonut dokumentteja sieltä. Smatan Syväri, jossa äitini oli ilmavalvonnassa sekä vankileirin vartijana. Hävettää kertoa, etten ole käynyt edes Valamossa, jossa isäni palveli rannikkotykistössä. Isä kävi kerran sotien jälkeen Viipurissa ja totesi, ettei se sama kaupunki ollut, jossa hän suoritti lopputyönsä kirvesmiehen tutkinnossa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat