Lukijoiden suosikkitumppujen ohjeet

Kommentit (7)

Vierailija

Hei

Kolmansien tumppujen ohje taisi olla jo joulukalenterissa,
voinko avata tai tulostaa sen jostakin itselleni?

Vierailija

Tämä juttu lähti näköjään lapasesta, hah,hah...
Uteliaisuuttani tulin katsomaan, mitä ne lukijoiden suosikkitemput oikein ovat. Luin väärin,
täällähän puhutaankin lapasista :-)

Vierailija

Hei,

Copy pastaan tänne kysymykseni sähköposteista jotka olen lähettänyt 31.12 ja 11 tammikuuta, koska en ole saanut sähköposteihini vastauksia. Tämän saa poistaa, jos tämä koetaan asiattomaksi. Mutta toivoisin, että tähän vanhusten minulle esittämään lapasmalleja koskevaan kysymykseen vastattaisiin.

11.1.2012

Hei,

Laitoin tämän sähköpostin jo uudenvuoden aattona osoitteeseen et-lehti@sanomamagazines.fi, mutta en ole siihen saanut vastausta, joten laitan sen teille, kun katsoin, että te vastaatte lehden teeitse osiosta. Tällä viikolla jo useampi mummo on jälleen kysynyt, että eikös se ohje nyt olekaan lehdessä ja olen luvannut heille tulosteena sen toimittaa.

31.12.2011

Hei,

Minun tumppuni voittivat tumppukisan lukija äänestyksen, ja ohjehan löytyy nyt netistä, meille, joilla netti on käytettävissä.

Usea vanhempi ET-lehden lukija on kuitenkin kysynyt minulta, että missä on se eniten ääniä saanut ohje, jonka luvattiin tulevan joulukuun ET-lehteen. Eli kun lukija äänestys alkoi niin lehdessä oli maininta, että eniten ääniä saaneiden tumppujen ohje tulee joulukuun lehteen. Jos olen oikein ymmärtänyt näiden mummojen (iältään 78-85 vuotta) puheista, niin vuoden viimeisessäkään ET-lehdessä ei ohjetta ollut.

Uudenvuoden aaton terveisin Seija Puusaari Janakkalasta

Edelleen terveisin Seija Puusaari

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Hei,

Copy pastaan tänne kysymykseni sähköposteista jotka olen lähettänyt 31.12 ja 11 tammikuuta, koska en ole saanut sähköposteihini vastauksia. Tämän saa poistaa, jos tämä koetaan asiattomaksi. Mutta toivoisin, että tähän vanhusten minulle esittämään lapasmalleja koskevaan kysymykseen vastattaisiin.

11.1.2012

Hei,

Laitoin tämän sähköpostin jo uudenvuoden aattona osoitteeseen et-lehti@sanomamagazines.fi, mutta en ole siihen saanut vastausta, joten laitan sen teille, kun katsoin, että te vastaatte lehden teeitse osiosta. Tällä viikolla jo useampi mummo on jälleen kysynyt, että eikös se ohje nyt olekaan lehdessä ja olen luvannut heille tulosteena sen toimittaa.

31.12.2011

Hei,

Minun tumppuni voittivat tumppukisan lukija äänestyksen, ja ohjehan löytyy nyt netistä, meille, joilla netti on käytettävissä.

Usea vanhempi ET-lehden lukija on kuitenkin kysynyt minulta, että missä on se eniten ääniä saanut ohje, jonka luvattiin tulevan joulukuun ET-lehteen. Eli kun lukija äänestys alkoi niin lehdessä oli maininta, että eniten ääniä saaneiden tumppujen ohje tulee joulukuun lehteen. Jos olen oikein ymmärtänyt näiden mummojen (iältään 78-85 vuotta) puheista, niin vuoden viimeisessäkään ET-lehdessä ei ohjetta ollut.

Uudenvuoden aaton terveisin Seija Puusaari Janakkalasta

Edelleen terveisin Seija Puusaari

Hei Seija,

Olen pahoillani, ettet ole saanut vastausta.
Raadin valitsemat kolme tumppuohjetta olivat lehdessä, nettiäänestyksen voittajat lupasimme julkaista vain netissä, tarkemmin joulukalenterissa. Tässä siis lienee väärinymmärrys.
Ymmärrän kyllä, että osalla lukijoista ei ole nettiä käytössään, mutta valitettavasti emme voi kaikkia ohjeita lehdessä julkaista.
Suurin osa kirjastoista tarjoaa tulostuspalvelua, eli ainakin niin saavat ohjeen ne, joilla ei ole kotona tai tuttavien luona internetin käytön mahdollisuutta.

Sari

Vierailija

Kohoneulelapasten ohjeessa virhe:

krs 8. - 12. neulo 1o (ohjeessa 2o) ja krs:n lopussa tietenkin 3o.

Peukaloaukon neulon krs:lla 2, koska en ymmärrä miten neulon peukalon, jos erivärisellä langalla on nostettu silmukoita.

Jos huomautus on aiheellinen, niin korjatkaa ohjeeseen.

Vierailija

Noilla malleilla en kyllä mitään neuloisi, yksinkertaisemmat ovat kauniita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat