Onko masturbointi syntiä?

Vierailija

Mites on, onko masturbointi syntiä, luonnotonta ja epäterveellistä? Onko kyseessä vain ihmisten hyvä tai pahe?

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Aika pöhköä pohdintaa, ihan yhtä hyvin vois kysyä, saako suihkussa käydessään pestä noita tiettyjä paikkoja.

Vierailija

Lainaus:

Aika pöhköä pohdintaa, ihan yhtä hyvin vois kysyä, saako suihkussa käydessään pestä noita tiettyjä paikkoja.

Mielestäsi pesu ja masturbointi on sama asia?

Vierailija

Kyllä kai jokainen aikuinen osaa päättää mitä itsensä kanssa tekee, ei siihen tarvita yleistä pohdintaa. Jokainen itse vastaa kehostaan, turha sitä on naapurilta kysyä. Onko kysymyksen asettaja joku masturboija joka tuntee syyllisyyttä hommailustaan ja haluaa saada täältä foorumilta hyväksyviä mielipiteitä. Miettisippä ite.

Vierailija

Onko kysymyksen esittäjän mielestä olemassa lista mikä on syntiä tai ei. Siinä kysymys mietittäväksi. Olen paljon asiaa miettinyt ja tullut siihen tulokseen että synti on olotila, jossa ihminen elää, riippumatta siittä mitä hän tekee.

Vierailija

Lainaus:

Onko kysymyksen esittäjän mielestä olemassa lista mikä on syntiä tai ei. Siinä kysymys mietittäväksi. Olen paljon asiaa miettinyt ja tullut siihen tulokseen että synti on olotila, jossa ihminen elää, riippumatta siittä mitä hän tekee.

Eli masturbointi ei ole syntiä, koska se on tekemistä, ja synti sen sijaan on olotila. Niinkö?

Vierailija

Lainaus:

Mites on, onko masturbointi syntiä, luonnotonta ja epäterveellistä? Onko kyseessä vain ihmisten hyvä tai pahe?

Miksi sitä kysyt toisilta ? Mitäs mieltä itse olet?
Tehtaillaan tyhmiä kysymyksiä, kun elämässä ei ole mitään muuta sisältöäKÖ ???

Vierailija

Minusta tuntuu jotenkin oudolle se ajattelutapa mikä tässäkin keskustelussa tulee ilmi!?
Mailman luonnollisin asia, itsetyydytys.

Jokainen meistä on ollut lapsi ja monella meistä on lapsia.

Jos masturbointi on syntiä niin miten selität sen viattomalle lapselle, joka luonnostaan tutustuu itseensä ja jopa sukupuolielimiinsä jo hyvin varhain.
Sehän kuuluu kaikkien luonnolliseen kehitykseen ja jo lapsikin saa itse itselleen mielihyväntunteen tutkimusretkellään.

Aikuiset ajattelee ja miettii liikaa luonollisia asioita ja kehittää ne synniksi.
Uskontoa ja luonnollista seksuaalisuutta ei pitäisi sekoitta.

Uskon vahvasti, jos ei ihminen itse tyydyttäisi itseään synnin pelossa niin tämä maailma olisi vielä kauheampi.

Vierailija

Lainaus:

Minusta tuntuu jotenkin oudolle se ajattelutapa mikä tässäkin keskustelussa tulee ilmi!?
Mailman luonnollisin asia, itsetyydytys.

Jokainen meistä on ollut lapsi ja monella meistä on lapsia.

Jos masturbointi on syntiä niin miten selität sen viattomalle lapselle, joka luonnostaan tutustuu itseensä ja jopa sukupuolielimiinsä jo hyvin varhain.
Sehän kuuluu kaikkien luonnolliseen kehitykseen ja jo lapsikin saa itse itselleen mielihyväntunteen tutkimusretkellään.

Aikuiset ajattelee ja miettii liikaa luonollisia asioita ja kehittää ne synniksi.
Uskontoa ja luonnollista seksuaalisuutta ei pitäisi sekoitta.

Uskon vahvasti, jos ei ihminen itse tyydyttäisi itseään synnin pelossa niin tämä maailma olisi vielä kauheampi.

Niin oliskin ja eläimetkin masturboivat oikein ahkerasti. Ainakin meidän koira.

Vierailija

Hou, hou, sanoo joulupukkin. Jopas on asiantuntijat liikenteessä. Jos synti on olotila, niin synnissä eläviä on paljon. Tarvitaan vapautus syntielämästä, jonka saa vain uskomalla Jeesukseen, joka on syntien anteeksiantaja, isänsä valtuuttama siihen hommaan.

Vierailija

Mitä se synti oikein on, onko se sitä että koskettelet itseäsi, tai ammutko jonkun kuoliaaksi tai varastat , mitä ihmettä tämä syntikeskustelu oikein on.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Mitä se synti oikein on, onko se sitä että koskettelet itseäsi, tai ammutko jonkun kuoliaaksi tai varastat , mitä ihmettä tämä syntikeskustelu oikein on.

Ainakin meideän koira on tosi syntinen, kun runkkaa varsinkin naisten aikana... ja virnistää spermojen lentäessä.

Kyllä runkkaaminen on minun mielestäni syntiä joka tavalla. kaija.

Vierailija

Tuskin, sairaalassa työtä tehdään ihan kun muussakin työpaikassa, joten aikaisemmat kommentit on asiantuntemattomien löpinää.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Ainakin meideän koira on tosi syntinen, kun runkkaa varsinkin naisten aikana... ja virnistää spermojen lentäessä.

Kyllä runkkaaminen on minun mielestäni syntiä joka tavalla. kaija.

Masturboivan koiran tapoja ei kyllä pysty muuttamaan. Masturboivan teinipojan saa kyllä kuriin kotikonstein.

Hilkka V.

Vierailija

Harvinaisen hölmö kysymys aloittajalla!!!! :( Ei tietenkään masturbointi ole syntiä, sillä siinä ei tehdä pahaa kellekään. Syntiä on kaikki se, kun tehdään TAHALLISESTI pahaa jollekin toiselle, henkisellä tai fyysisellä väkivallalla. Masturbointi ei täytä näitä kriteereitä!
Olen itsekin Taivaan Isään uskova, mutta ajattelen asiasta tällä tavalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat