"Mää myönnän"

Seuraa 
Liittynyt6.6.2015

Tuli mieleen tuosta yhdestä keskustelusta avata ketju sellaisille asioille joihin tällä palstalla on sortunut ja joista ei ole ehkä kovin ylpeä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita mitään suuren suuria paljastuksia joista joku saa loppuelämän irvistysaiheita vaan enemmänkin jotain vaaratonta pikku jäynää, tuhahduksia yms.

Eikä tehdä tästä sitten mitään solvausketjua. Jos niin käy, en kirjoita ketjuun mitään.

Myöntäminen tekee hyvää omalle mielelle. 

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Määkin myönnän. Mää kimpaannun äkkiä ja päästelen näppikseltä välillä mitä sattuu!!! Koitan kuitenkin pitää sanomiseni huumorin puolella, eikä kaikista jurputuksista tarvitse ottaa kenenkään nokkiinsa. Etenkään jurputuksista ei pidä alkaa jankkaamaan loputtomasti! Jotkut ei ymmärrä railakasta ja räväkkää sanankäyttöä, se on harmi!!! Olis kai paree jos pitäisi suunsa supussa ja näppiksensä lukossa.

Vierailija

Kumpi on parempi: tämä keskustelufoorumi heijastelee maailmaa ja ihmissuhteita vai rakennetaan  teeskennellyksi lintukodoksi, jonne voi piilottaa pienen osan itsestään?

Syyttömiä on synti ilkkua.  Mutta sinuttelevat ojennukset,ja muut ilkeät hörhöilyt ansaitsevat kyllä tulla tallatuiksi maan rakoon viimeisen päälle.

Vierailija

Varmaan siis tullut ilkutuksi, sinuttelevasti ja ilkeästi hörhöillyksi, syntisesti tallatuksi toisten mielipiteet maanrakoon, oikein viimeisen päälle.. Kokemus se on joka puhuu, näemmä.

Pintava
Seuraa 
Liittynyt6.6.2015

Kiitos asiallisista kommenteista! Niitä saisi tulla vielä paljon lisää. Voin myös nimellä kutsua kirjoittamaan tähän ketjuun jos ei muuten onnistu. :)

Mää myönnän itse että ärsyynnyn ja turhaudun mielessäni sellaisista asioista jotka itselle ovat selkeitä mutta muut eivät ymmärrä tai edes halua ymmärtää.

Vierailija

Pintava kirjoitti:

Kiitos asiallisista kommenteista! Niitä saisi tulla vielä paljon lisää. Voin myös nimellä kutsua kirjoittamaan tähän ketjuun jos ei muuten onnistu. :)

Mää myönnän itse että ärsyynnyn ja turhaudun mielessäni sellaisista asioista jotka itselle ovat selkeitä mutta muut eivät ymmärrä tai edes halua ymmärtää.

Tuo on ollut ilmeistä kaiken aikaa merkiltäsi ja sen jokainen täällä on tiedostanut!   Tämän idioottimaisen paljastusfoorumin tähtenä voisit kertoa, jotain "mää myönnän", jota me täällä tippa leuasa täriten odotamme.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pintava kirjoitti:

Tuo on ollut ilmeistä kaiken aikaa merkiltäsi ja sen jokainen täällä on tiedostanut!   Tämän idioottimaisen paljastusfoorumin tähtenä voisit kertoa, jotain "mää myönnän", jota me täällä tippa leuassa täristen odotamme.

Pintava
Seuraa 
Liittynyt6.6.2015

Vierailija kirjoitti:

Pintava kirjoitti:

Tuo on ollut ilmeistä kaiken aikaa merkiltäsi ja sen jokainen täällä on tiedostanut!   Tämän idioottimaisen paljastusfoorumin tähtenä voisit kertoa, jotain "mää myönnän", jota me täällä tippa leuasa täriten odotamme.

----

Tuossa lainaamassasi kohdassahan sen juuri kerroin, mitä mää myönnän.

Vierailija

Pintava kirjoitti:

Lähetetty

11:20 | 11.9.2015

Koska aloitit viestien väärentämisen, en kirjoita enää tähän ketjuun.

11:20 | 11.9.2015  Onnittelut asiallisesta puheenvuorosta!

Aloittaja sai mitä tilasi ja sen hän kyllä ansaitseekin.

Yleisellä tasolla; tarvitaanko täällä ylikävelijöitä ja "orkanisaattoreita"?

Vierailija

Pintava kirjoitti:

Lähetetty

11:20 | 11.9.2015

Koska aloitit viestien väärentämisen, en kirjoita enää tähän ketjuun.

Kuinka voit omia viestini,  väärentämisenä, vaikka viesti ei ole sinun. On todella takaperoisia mielipiteitä.

Vierailija

Nää muutamat lohduttomat tyypit hallitsee vain itsestään kirjoittamisen ja kateellisen arvostelun. Näkee ja haistaa, etteivät koskaan ole kasvaneet päiväkodistaan ulkoilmaan. Ovatko edes päiväkodissa olleetkaan.

"Sinä löit!"

"Joo, mutta sinä löit ensin!"

"Ite oot!"

"Sä oot paska!"

"Ite oot lehmänpaska!"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:En ole antanut valtakirjaa sille onnettomalle sielulle, joka siellä täällä on edustavinaan  kaiketi muita ET-netin kirjoittajia muotoilullaan "jokainen täällä on tiedostanut"Jos  yrittää kirjoittaa "porukan" puolesta, pitäisi olla porukka ja tieto siitä, että itse on porukkaan hyväksytty. Semmoiset klikkiytymiset täältä ilokseni puuttuvat ja jokainen kirjoittaa  unelmansa sekä äklöt herjansa omaan piikkiinsä. 

Pintava kirjoitti:

Tuo on ollut ilmeistä kaiken aikaa merkiltäsi ja sen jokainen täällä on tiedostanut!   Tämän idioottimaisen paljastusfoorumin tähtenä voisit kertoa, jotain "mää myönnän", jota me täällä tippa leuassa täristen odotamme.

~~~~~~~~~~

Hehe liitetty viestit tarkoitushakuisesti yhteen. Ylimmäinen vierailijan viesti ei ole edes tämän ketjun viesti vaan otettu jostain muualta.

ei kaikki

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pintava kirjoitti:

Pintava mielestään siis tietää  että me kaikki tiedämme.  Älä kaikittele. Et ainakaan minun tietämisiäni tiedä,  Enkä minä vöyhkäse niitä sinun käskystäsi tänne kertomaan vaikka kuinka pyytäisit. Älytön avaus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pintava kirjoitti:

Tästä se alkoi, MINÄ MYÖNNÄN! Älkää toisianne syytelkö, ei ole mitään aihetta, minä kannan vastuun sanoistani *- *

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat