Syysajatuksia

metsänpoika

Kiva kun luet tätä...Kiitos,että olet olemassa.

Syksy tuo meille mieleen monia asioita, joita  on mukava mietiskellä talveen ja uuteen kevääseen valmistautuvassa luonnossa. Me pidämme sen kiertokulkua usein itsestään selvänä, vaikka elämme sen kanssa symbioosissa ja se vaikuttaa meihin mielen tasolla hyvin paljon.  Ja jaettavaa riittää jos haluamme.  

Muista,että olemme pieniä,hauraita ihmisiä joilla on väkevät tunteet ja jotka Taivaan Isä tietää.Kaikki Sinua vaivaavat ajatuksesi ovat anteeksi annetut, meille on annettu oikeus antaa syntejä toisillemme anteeksi kun uskomme Vapahtajaan. Rauhaisaa syksyä!

Kommentit (8)

Pintava
Seuraa 
Liittynyt6.6.2015

Tämä on hiljainen aamu

käsinkosketeltava hiljaisuus

tuntuu että en uskalla päästää risahdustakaan

ettei lumous haihdu.

Aamutunnelmia täällä

uuden alku.

Vierailija

Täällä Pohjoisessa on aika paljon pihlajanmarjoja, mutta on joitain pihlajia  joissa ei ole marjoja.  Olen kuullut sanonnan että jos ei tule pihlajanmarjoja niin tulee joko runsasluminen tai lumeton talvi. En muista kumminpäin se oli.

Vierailija

Syksy tuo vähän kerrallaan muutoksia arkisiin kuvioihin, kaikille ei niin paljoa kuin toisille. Ajatukseni siirtyvät ystäviin ja sukulaisiin joita olen luvannut tavata, mutta en ole ehtinyt kun olen tehnyt kesistäni sellaisia kuin ne ovat. Seuraavan kesän tekemisiänikin jo olen suunnitellut siltä varalta jos elossa olen.

Nyt haluan pitää enemmin huolta minulle tärkeistä ystävistä, kaukaisimmistakin. Heille kaikille mieleen sekä kehoon vähemmin kipuja toivoisin.

Kaukainen ystävä

Vierailija

T Rummukainen kirjoitti:

Tänä syksynä on pihlajanmarjat aika vähissä, joissain puissa ei lainkaan?

Onko tämä Aapelista kotoisin oleva Rummukainen ? Kolmen veljeksen matka hullujen huoneelle ?

Vierailija

T Rummukainen kirjoitti:

Tänä syksynä on pihlajanmarjat aika vähissä, joissain puissa ei lainkaan?

Miten se menikään...marjat pihlajain ja Uralin neidot......

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat