Minne katosivat

Vierailja

Kaikki muu paitsi aiheiden ensimmäiset sivut. Veikö se numerovaatimus ne mennessään.

Kommentit (14)

Vierailija

Laitoin jo uudistusta käsittelevän otsikon alle kyselyn, miksi vain ensimmäinen eli aloitussivu avautuu, on aivan sekaisin taas kerran. Kuin myös runot ovat peitossa, missä lie. 

Juuli C
Seuraa 
Liittynyt6.7.2014

Vierailija kirjoitti:

Laitoin jo uudistusta käsittelevän otsikon alle kyselyn, miksi vain ensimmäinen eli aloitussivu avautuu, on aivan sekaisin taas kerran. Kuin myös runot ovat peitossa, missä lie. 

Olen laittanut tietoa ylläpitoon. Ei kai ne näin lllalla mitään tee. Ihme kun tämä näkyy.

Juuli

Vierailija

Luulisi nykyaikana löytyvän ammattilaisia näihin uudistusten tekoon eikä sähläreitä jotka saavat kaikki sekaisin. Mutta kun ne ammattilaiset osaavat myös hinnoitella itsensä ja kaikessa pitäisi säästää, tulos on sitten tämä. Odotellaan, eiköhän se taas iloksi muutu.

mummo

Kirjoitin tuonne Voi Itku osioon  Kun Mukavien asioiden kalenteri jäi 2010 vuoteen ja Lenkkipolun varrelta 2013 Kirjoitin Pakolaiset osioon ,mutta ei näkynyt Laitoin siitäkin tuonne Voi Itku sivustolle 

Jos ei nuo kauan olleet otsikot ei enää toimi se on kyllä iso itku ja parku kun ovat niin hyviä olleet . Tätäpä ne uudistukset  usein juuri saa aikaiseksi, kun ei osata tehdä oikein

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä kun luulin, että osa kommenteista oli poissensuroitu. Ei kyllä ole helppoa osallistua keskusteluihin, jos joka kerta pitää niitä etsiä kissojen ja koirien kanssa. - Mälsää! (kuten minun lapsuudessani sanottiin)

Vierailija

Olen kolmesti kirjoittanut kommentin "Pakolaiset"-keskusteluun (maanantai-iltana ja tiistaiaamuna), mutta ne eivät menneet perille. Varmaan tähänkin ketjuun tehty leikkauksia, niin että häntäpää pätkäisty pois. Vai olenko vain niin toistaitoinen, etten enää osaa lähettää kommentteja? Katsotaanpa, meneekö tämä perille...

Vierailija

Eilen iltapäivällä häipyivät kaikista keskusteluista muut sivut paitsi ensimmäinen. nyt pystyy kirjoittamaan vain niihin missä on vasta ensimmäinen sivu menossa. Ellei ole äskettäin korjaantunut.

Vierailija

Joo, samaa mieltä siitä, että kumma, kun asiasta ei ole minkäänlaista infoa. Tehdäänkö siellä jotain korjausta, onko jokin iso ongelma, onko hakkerit päässeet sivustolle...vai mitä? Ei kai täällä kukaan halua aloittaa uutta ketjua vanhasta aiheesta.

Ent. vierailija

Hyvä toimitus ! Palauttakaa entiselleen sivut !

Kaikki meni pilalle. Ei enää houkuta tulla sivuille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat