klo 18:26 | 30.12.2011
Olen ollut yli 40 v aviossa saman miehen kanssa ja olen aivan täynnä tätä tyyppiä. Muuten menisis ihan hyvin, mutta se SEksi. jokapaikassa näkee vain sitä. banaanilla. kurkulla, nakilla milloin milläkin tekee kuvaavia liikkeiitä. Ei kait tämä ole normaalia??? Olen niin saanut tarpeeksi, että joko tapan itseni, hä'net tai vain häippäsen tästä.
Onko muilla tätä ongelmaa.
Sivut
Ei ole samaa ongelmaa, mutta tappamaan ei moisen asia tähden
kannata ryhtyä itseään eikä toista. Yksinkertaisinta, kun toinen teistä
vaihtaa maisemaa....
niinhän se olis, mutta kun ei osaa oikien lähteä. muuten menee ihan hyvin vain tuo seksi joka paikassa ja aina
olen miettinyt eri vaihtoehtoja ja taloudelliseti olis mahdollista laittaa oma asunto
niin tämä seksi on meidänkin ongelma, on meillä aikuisa lapsia, et on joskus oltu sillei, kuin pikku linnutkin, mutta huomasin lasten lähdettyä omillen minun halut loppu, kuin veitsellä leikattuna, eikä kiinostus ole palanut ja silti olemme "aviopari" En tiedä onko tämä normaalia vai ei, mutta hiton onnelinen olen vaikka seksi puutuu kokonaan, miehelleni olen antanut vapauden, käydä "pussin" tyhjennyksessä vieraissa, mutta sen jälkeen kyllä asumme eri huoneissa
Herraisä, en nyt kyllä tajua yhtään mitään tästä...! :( Siis Sinä Äitsykkä, miten teillä oikein sujuu tuo yhteiselämä??? Jos olette olleet yli 40 vee aviossa, niin ettekö ole KOSKAAN! jutelleet seksistä ihan yhdessä kaksistaan keskenänne?? Sillä eihän tässä ole nyt mitään ideaa, miten voi olla näin, että miehesi "pelleilee" seksillä kurkkujen yms. kanssa ja Sinäkö vain katselet vierestä? Mitä vastaat hänelle? Harrastatteko seksiä? Mikä tyässä on nyt se ongelma?? T: Yks viriili nais
No onpas täälläkin ongelmia. Minulla myös ihmetystä herättää kun mies katselee televisiota esim. tai kohtaa nätin naisen ja pitäisiä sanoa jotain niin on ihan outo ja ikäänkuin punastelee minun aikana. Samoin televisiota katsellessa nään että hengitys kiihtyy kun kaunis nainen näkyy ruudussa tai joku rakastelu kohtaus. Meillä on on keskenäänkin vielä toiminut jotenkin mutta en rupea seksileluksi joksi joskus tuntuisi pitävän ruveta . 40 vuotta myös takana vaiherikasta taivalta.
MIKSI ETTE PUHU KESKENÄNNE ASIASTA?? En nyt ymmärrä ollenkaan??
Voi,äitsykkä,anna miehesi pelleillä.Minä olen menettänyt omani,ettei enää pelleilyä eikä muutakaan...
Taasko pirttihirmut pääsi virnuilemaan. 21.04 ja 20.43
Olemme jutelleet, tehneet sopimuksia kerroista. mutta MInä' en halua na---- jatkuvasti. ennätys 5 krt päivä. 2-3 normaalia.
tämä on vähän kuin alkoholistilla:en juo . Samoin meillä: no, ei sitten niin usein.
Tosiaan minkä saa käteen niin sillä pitää mulkkua markkeerata.
En tiedä miksi tämä nyt niin ärsytttää, ehkä mitta on vaan täynnä.
Olen hoitoalalla töissä ja usein on käynyt, että olen viimetöiksi vuoron lopuksi laittanut vainajan.
Haluaisin vähän vetää henkeä, ei anna.... ei auta vaikka sanon, että juuri vainajan laitoin .
Vaikein tässä hommassa on se, etten voi kertoa aikuisille lapsille että haluan tästä suhteesta pois.
Lähdetäänkö tästä vain pakkaamalla kamat kasiin ja kirje perässä. Vai pitää kertoa, että Nyt minä sitten lähden
Puhumme, puhumme. puhumme
olisikohan ettei viesti mene perille
Tämmösiäkin miehiä on jotka ärsyttävät tahallaan naista kun huomaavat ja tietävät että on naiselle herkkä asia tuo seksi.
Aikoinaan entinen naapurinikin käänsi asian seksiin vaikka olisimme puhuneet leivästä. Teki ihan tahallaan.
Hei! Jotakin aviopuolisot ovat toisissaan nähneet kun yhteen ovat menneet. Jos nyt on kaikki muu hyvin, kuin tuo seksillä härnääminen, niin hyvin on asiasi.
Eikö yhteinen loma, pois päivä kuvioista voisi olla ratkaisu. Puhuisitte asiat jotka ärsyttää tai muuten on ikäviä liitossanne. Palaudutte niihin tunnelmiin mitkä silloin joskus veivät teidät yhteen. Mitä kaunista, kiinnostavaa ja kiihottavaa toisissanne näitte.
Ota leikkimieli myös mukaan. Ensin lepäätte ja sitten. Ei kukaan normaali ikääntynyt nainen (mies kyllä) jaksa seksiä jos ei muut asiat ole kunnossa. Ei pakkopullasta kukaan nauti.
Ethän vaan ole vallan huumorintajuton!
Tietysti voihan sitä erota. Mutta jos ei muuta syytä, esim pettämistä, väkivaltaa tai narsismia liitossa, ei ole mielestäni mitään oikeutta toista jättää. Mikä aviliittovalassa luvattu, myötä ja vastoinkäymissä.
Onhan tuo käytös parempi kuin vallanhaluisen narsistin huumorintajuton kylmyys. Tiedän, on kokemusta.
oliskohan tosiaan huumorintaju loppunut? Olen kipupotilas v-86---
revi siitä sitten huumoria.
äitsykkä 30.12.2011 21:55 kirjoittaa:
"Olemme jutelleet, tehneet sopimuksia kerroista. mutta MInä' en halua na---- jatkuvasti. ennätys 5 krt päivä. 2-3 normaalia."
Ei kai kukaan normaali yli 40 vuotta aviossa ollut nainen jaksa eikä halua na... jatkuvasti,
niin kuin sanotkin. Samaa mieltä.
"Olen hoitoalalla töissä ja usein on käynyt, että olen viimetöiksi vuoron lopuksi laittanut vainajan.
Haluaisin vähän vetää henkeä, ei anna.... ei auta vaikka sanon, että juuri vainajan laitoin."
En minä ainakaan ihmettele, jos ei innosta. Mitähän miehesi oikein ajattelee? Ethän ole
mikään tunteeton naimarobotti...
"Vaikein tässä hommassa on se, etten voi kertoa aikuisille lapsille että haluan tästä suhteesta pois."
Kyllä mielestäni voit kertoa aikuisille lapsillesi. Pitäkää yhteinen "palaveri"
sinä-mies ja lapset, ja sitten kerrot samalla kaikille miltä sinusta tuntuu tämä
tilanne ja, että haluat siitä pois.
Ei edes aikuisille lapsille kuulu äidin ja isän makuuhuoneasiat. Avioliitto on parisuhde ja intiimiasiat ei siinä kuulu lapsille. Siitähän soppa syntyy/ puolesta ja vastaan! Huh, huh.
Mene mieluumin puhumaan perheneuvojan kanssa. Ensin yksin ja sitten miehesi kanssa. Vaikka olen melko varma, että miestä et sinne saa. Saat tunnoillesi peilin ja voitte keksiä menettelytapoja jotka ovat teidän liittoonne sopivat! Menestystä!!
Asiasta kolmanteen: kuuluvatko toisten makuuhuoneasiat sitten paremmin yleisille
keskustelupalstoille - yksityiskohtaisine kuvauksineen, joita näissä viime aikojen
monissa keskusteluissa on ollut pilvin pimein?
Edelleen olen sitä mieltä, että aikuisille lapsille voi kertoa miksi
perheenäiti haluaa lähteä pois suhteesta. Parempi se kuin pako ja
lähtökirje pöydällä.
Samaa mieltä ,ei aikuisillekään lapsille tarvitse kertoa vanhempien seksi asioista..epämiellyttävää-eivät varmaan haluaisi edes tietää
Sivut