"Tämä on hälyttävä merkki" – vaatiiko mörkökoppisi toimia?

Vinttikomeroon on helppo säilöä sitä tavaraa, joka ei ole päivittäisessä käytössä – papereista perintöhuonekaluihin. Mutta kun komerotila hautautuu esineiden alle ja siellä käyminen ahdistaa, on tilanne jo liian vakava, kertoo ammattijärjestäjä.Lue koko juttu

"Tämä on hälyttävä merkki" – vaatiiko mörkökoppisi toimia?

Kommentit (2)

Riitta Raivaaja

Ajankohtainen aihe minulle. Juuri olen raivaamassa kaaosta (ylhäällä ja alhaalla), jotta kehtaisin päästää remonttimiehet ovesta sisään.

Poika juuri puhelimessa sanoi, että pyrkii nyttemmin minimalismiin, tulemaan toimeen mahdollisimman vähällä tavaralla. Katselee mieluummin kauniita esineitä ruudulta, jottei tarvitse sellaisia itselleen ostaa. Olen ollut hänelle varoittavana esimerkkinä.

Vierailija

Säilytystilaa on ainakin kaupunkiasunnoissa todellakin aivan liian vähän!

Pikkiriikkinen vaatenaulakko ja pari hassua pientä vaatekomeroa, miten niihin saa mahtumaan

edes kaikki välttämättömät 4:n vuodenajan pitovaatteet, kengät yms? Ei mitenkään. Jos taas on joku vaatehuoneen tapainen, se on pienenpieni koppero jolla ei ole mitään virkaa. Nykyihminen tarvitsee reilusti säilytystilaa. Ei tarvitsisi lisäksi kaikenmaailman lipastoja ja muita kaappeja ostella täyttämään niukkaa lattiapinta-alaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat