Miten vietät vuoden viimeiset tunnit?

Vierailija

Pian meillä vaihtuu vuosi-2012.Juhlitko,vai vietätkö rauhallista iltaa.
Itse vähän siivosin,nyt takassa on tuli,kuuntelen radioa.
Illalla saunon,poltan kynttilöitä.
Glögiä on muttei siihen mitään terästyksiä,enkä viitsi hakeakkaan.Varmaan Vuosi vaihtuu näinkin.
Huomenna herään virkeänä.Hyvää Uutta Vuotta!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Rauhallinen koti-ilta rakkaani kanssa.

Vuosi vaihtuu ilman valvomista ja aamulla on levännyt olo.

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Vierailija

No kotona tällä hetkellä.Ehkäpä illan tummetessa tulee jokin ahaa elämys lähteä johonkin??Saunan lämpöä,glögiä,musikkia ja siitä se tunnelma lähtee.Nautinnot arvoon jo tällä vanhuuden kynnyksellä. On sitä boonusta vuosien päälle kaikki, mikä hyvää fiilistä tuottaa.Olkoon paheellista tai ei ,niin milloinka ,jos ei nyt?HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2012!

Vierailija

Juon itseni kunnon känniin ja harrastan siveetöntä seksiä löytämäni naisen kanssa. :) Tuo otsikko muuten kuulostaa siltä kuin olisi elämän viimeisistä tunneista kyse. Ei kai nyt sentään?

Vierailija

Mä olen Anonyymi 31.12.2011 13:47:n kanssa samaa mieltä, että joku tekee teatteria vuodenvaihteesta. Maailma ei muuttunut miksikään edes vuosituhannen vaihtuessa. Hyvää on kiva toivotella päivän, viikon ja kuukaudenkin vaihtuessa. Arvokkaampaa ja tärkeämpää olisi kuulla oletko aikeissa muuttua ihmisenä paremmaksi tulevana vuonna. Saunaa, glögiä ja kumppaniasi sinä olet hamuillut vuosia.

> Juon itseni kunnon känniin ja harrastan siveetöntä seksiä löytämäni naisen kanssa. :)

Onkos tuo niin omaperäistä, että se pitää erikseen julistaa. Nai tyttö ja tiedota siirtymisestä siveään seksiin.
Ja taas: Hyvää...
- Esko

Vierailija

Samoa teki "aikahypyn" loppupäivään ;)

Samoa, eli Samoan itsenäinen valtio, on tehnyt 30. joulukuuta hypyn tulevaisuuteen.
Samoa vältti kokonaan perjantain 30. joulukuuta, ja siirtyi suoraan torstaista lauantaihin.
http://www.mtv3.fi/matkailu/ulkomaat/artikkeli.shtml/1468574/tata-paivaa...

Täällä on kuultu jo paukuttelua satunnaisesti silloin tällöin,
eilisestä lähtien...
Paukkukammoisen lemmikin ulkoiluttaminen vaikeaa, ja
lätäköitä riittää,
kun pauke aiheuttaa hätäpisut...
Tarkotus mennä lähes hiljaiseen paikkaan illalla.

Erittäin Kusista vuotta 2012 kaikille paukuttelijoille! :((

Vierailija

Totta. Vuosi vaihtuu joka tapauksessa. Jokainen tehköön sen mieltymyksiensä mukaan.
Hyvä mieli ja olo ovat parasta.

Vierailija

Ei tietenkään elämän(toivottavasti) vaan tämän vuoden viimeiset tunnit!
Näinköhän pystyt seksiin jos otat Kunnon kännit?

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Ei tietenkään elämän(toivottavasti) vaan tämän vuoden viimeiset tunnit!
Näinköhän pystyt seksiin jos otat Kunnon kännit?

Tuli mieleen sama kysymys. Ei kannata ottaa liian kovia kännejä. Onhan se aika hirveätä, jos sattuu harrastamaan elämänsä siveettömintä seksiä, eikä seuraavana aamuna muista, miten kivaa on ollut.

Minä mietin joskus, kun paukuttelijat aloittavat jo hyvissä ajoin ennen määrä aikaa, että tältäköhän se sota aikanaan kuulosti? Ja kuinka veteraani, joka on jo dementoinut, kokee sen paukkeen?
No kaikesta huolimatta, hyvää uutta vuotta, hyvää lauantaipäivää ja hyvää joulukuun viimeistä päivää. Kukin tavallaan. Tavataan täällä ensi vuonna :)

Vierailija

Miun mies otti aina kunnon kännit,
aloitti jo aatonaattona.
Perinne oli että hän sammui aattoillasta,
ja uudenvuodentinat valettiin vasta 1.tammikuuta kun heräsi rapuloissaan aamulla...

Ilotulitusta kävimme joskus avion alkuvuosina katsomassa kaupungilla,
Kunnon Kännit alkoi sitten viedä voiton...
Seksistä ei puhettakaan...

Nyt sinkkuna näen nykyisestä asunnosta hyvin Kissani kanssa ilotulituksenkin,
tinaa emme vala.

http://ekortti.positiivarit.fi/EKortit/SendCard.aspx?GroupId=64&PictureI...

Vierailija

Uuven vuojen luppauksena olen jo monena vuonna luvannu ittelleni etten mene raveja seuraamaan enään koskaan -
(ja niihä siinä ylleensä käy että ku Lahessa on uuvenvuojen päivänä ravit, nii mite ollakkaa nii sieltähä minä olen löytäny itteni ).

Vierailija

Avantouintisauna ,uuniperunat savulohi/katkatäytteellä,lasi tai kaksi valkoviiniä. Koiran(joka pelkää pauketta) sekä miehen seurassa TV:n töllötystä.

Vierailija

Sauna lämpiämässä, kaivelin pakkasesta vastankin , pääsee kylpemään vanhan vuoden liat pois.
Eipä mitenkään erikoiseti iltaa meinata viettää, ihan kotosalla ollaan ja jos jotain hyvää ruokaa tässä illan mittaan laittais . Ja jos vaikka kumoais ekan lasin viiniä tänä vuonna , vanhan vuoden knniaksi, olishan sekin jotain.

Kai sieltä telkastakin tulee jotain , ja jos ei mitään mielenkiintoista, niin hyvä kirja käteen, ja lueskelemaan sitä
Uudenvuoden lupauksia en tee, sillä ne lupaukset ei pidemmän päälle kuitenkaan toteudu, lienee luonteen heikkoutta vaan.

Vierailija

Pohjossavon poliisi eli Metänpoeka arvaan tuo etellinen.. Täällä kotona kuunnellaan rakettien pauketta. Katseltiin pari nauhotettua kotimaista elokuvaa ja kymmenen aikaan luvassa vielä televisiostaki kotimaista. Ukon kansa otettu pari mukillista terästettyä glökiä ja nyt on pää kipeä. En silti ole kännissä. Hyvää uutta vuotta

Vierailija

Perjantaina ja lauantaina on minulla ollut mieluisia vieraita: omia "lapsosia".
Kun viimeinen oli lähtenyt uutta vuotta vastaanottamaan, menin minä videovuokraamoon
valitsemaan lahjakortilla kaksi leffaa plus limsapullon ja chips-pussin.
Otin mukaani "Sovinto"-elokuvan ("Svinalängorna") sekä toiseksi "Black Swan".
Ulkoa kuuluu rakettien pauhu, mutta en onneksi kuule sitä kunnolla, kun minulla
pauhaavat elokuvat. - Nautin elämästä ja herkuttelen. Hyvää Uutta Vuotta kaikille
palstalaisille!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat