Pintava kirjoittaa - niille joita kiinnostaa

Seuraa 
Liittynyt6.6.2015

Joudun avaamaan tänne oman ketjun koska olen kyllästynyt perässä hiihtäviin arvostelijoihin ja ryysyissäni alituiseen roikkuviin, henkilöni jatkuvaan kiinni käymiseen. Olen rauhaa rakastava kirjoittaja, en arvostele muita, muiden kirjoituksia, en hyökkäile, en vääristele. Näen kyllä asioita tarkasti, sanonkin niistä jos tarve vaatii, sillä oikeudenmukaisuus on minulle hyvinvointini tae. 

Jos kirjoitukseni eivät kiinnosta, älä avaa enää tätä ketjua, ohita!

Vastaan vain asiallisiin kommentteihin, asiattomille pyydän poistoa.

Sivut

Kommentit (113)

Pintava
Seuraa 
Liittynyt6.6.2015

En ole vielä päättänyt mitä ketjuuni kirjoittelen (eli valmista konseptia ei ole), mutta eiköhän tästä sellainen ajatuksien herättäjä ketju tule.

--

Kaikki omat näkemyksensä kannattaa kyseenalaistaa, rauhoittaa mielensä, sillä se on antoisaa, uutta luovaa. 

Tässä siis ensimmäinen käsiteltävä aihe:

Mitä elämä on? Se ei ole ympäristöä missä elämme, vaan...?

Vierailija

Kyllä sinä pintava olet nyt, tämän kerran väärässä, ei täällä kukaan omi sivustoja tai ota itseoikeutetusti sivuja itselleen. Nämä ovat Et.n ja sanomien vallassa.

Täällä on henki joka huokuu negatiivisuutta, ilkeyttä sitä ryysyihin tarttumista, kun pitäisi kirjoitella mielipiteistä aletaan arvioimaan henkilöä. Se on ollut täällä niin kauan kun minä olen kirjoitellut eli jo kun aloitin, minut teilattiin samoin, eli täällä samat vanhushöppänät arvioivat omien kriteeriensä mukaan kuin omaansa. Enkä pyynnöistäni huolimatta ole minäkään ilkeyksistään irti päässyt.

Niin kauan menee hyvin kun ei laita nimmariaan, mutta kun sen laitan, on joku vihaaja heti kimpussa. hmiset eivät osaa kunnioittaa toista, ja kaikki pitäisi toimia noiden päsmäröijien tahdon mukaa, jopa mitä aloituksia saa kukakin tehdä.

Tämä edellinen kirjoittaja "todella kyllästynyt" on pahimmasta päästä arvostelija.

Hyvä Pintava, älä anna periksi ole oma itsesi niin kuin tähänkin asti, älä menetä yöuniasi, se ei kannata (olen tuonkin kokenut) ilkeyksien ja vihjailujen tähde.

Ounastelen, että me olemme tänne yliosaavia ja älykkäitä, oman tien kulkijoita. Ota itsellesi oikeudet jotka sinulle täällä kuuluvat. Niin kuin muillekin. Kehottaisein muistamaan kirjoittajien..metsä vastaa samoin kuinka sinne huutaa...

Pintava
Seuraa 
Liittynyt6.6.2015

Mitä elämä on? Se ei ole ympäristöä missä elämme, vaan...?

Mitä mietteitä tästä herää? Ei ole kiire vastailla, vaikka laitoin tämän tähän huomioksi varsinaisesta aiheesta.

--

(Alkukirjoitus on vain selvitys miksi päädyin tällaiseen ketjuun. Siitä ei siis ole tarkoitus keskustella.)

ohimennen

Sivistyneet  on Plazan sivulla.  Kirjoitin 18 osaisen jutun  kuukauden aikana  eikä yhtään törkykirjoitusta  tullut vastaan.  Toki ylläpito  kävi pariin otteeseen pätkimässä  mutta muutoi ihan  kivasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Me puolestamme  olemme kyllästyneet jatkuviin, lukemattomiin avauksiisi joissa ei ole päätä eikä häntää. Nyt ilmoitat olevasi oikeudenmukainen. Et ole. Arvstelet ja päsmäröit jokaisen kirjoituksia. Ilmoitat poistavasi sinuun negatiivisesti suhtautuvat. Sekö on oikeudenmukaista.  Sinua ei siis saisi kuin kehuskella. Sinun arvostelujasi meidän muiden pitäisi kuitenkin sietää. Pysyttele siellä mörrisivulla.

Taatusti poistatat tämänkin mutta ehtii joku lukea.

todella kyllästynyt

Kuinka monta on "Me puolestammemme"? Antoivatkin valtakirjan " todella kyllästyneelle" eivätkä ruvenneet omilla nimillään ryppyilemään. Kyllä se kypsyttää, kun toisetkin yrittävät ylläpitää ilmaisutaitoaan.

Vierailija

Tuossa kysyttiin mitä elämä on. Hyvä kysymys jota ei tuu useinkaan mietittyy kun vaan porhaltaa etipäin. Jos elämä ei oo se missä eletää, so on jottain syvempää.

Vierailija

Hyvät kysymykset ja varsinkin vastaukset hukutetaan täällä kateuden ja ivan kirvoittamin sanoin.

Vierailija

Pintava kirjoitti:

Mitä elämä on?

Elämä on se, mitä meillä on syntymän ja kuoleman välillä.

"Elämä on"

Ja taasen siuhuu sanan säilä, niin että korvat soi!

Eipä toteutunut aloittajan kohtuullinen toive sopuisasta ketjusta.

Vierailija

Tällä hetkellä monien ihmisten elämää hallitsee pelko, pelko eilaisuuden tuomista haasteista, joita ei haluta ajatella, saatikka ottaa vastaan tänne lintukotoomme.

Kauhistellaan ja uskotaan kaikki pelottelu joita linkkeinä täälläkin saa lukea, roskalehtien kirjoituksia ja blogeja joissa ei ole totuutta kuin siteeksi, eli yhden sanan verran. Näitä syötetään ihmisille viikkotolkulla, menee siinä monen matti ja maija meikäläisen mieli sekaisin. Pelot saattavat hallita heidän elämäänsä.

Totuus on, että maailman elämä kupruilee, mutta niin se on tehnyt aiempienkin sukupolvien aikana. Elämä muuttuu ja ihminen sen mukana, se vaan on  fakta ja pitäisi mennä jokaisen ajatusmaailmaan. Jos pelkää liikaa on paras olla lukematta ja katsomatta ja kuuntelematta mitään tiedotusvälineitä! Koska meillä on myös oikeus suojella ajatusmaailmaamme ja itseämme kaikelta epäasialliselta tiedolta. valone

Pintava
Seuraa 
Liittynyt6.6.2015

17:29 Niin se on. Koko maailma perustuu kilpailuun ja valtapeliin. Pelot todellakin rajoittavat. Estävät meitä ajattelemasta itse. 

Meitä ei tueta missään olemaan aitoja itsejämme. Voimme muka tehdä valinoja, haa, annetuista vaihtoehdoista.

Vierailija

Pintava kirjoitti:

17:29 Niin se on. Koko maailma perustuu kilpailuun ja valtapeliin. Pelot todellakin rajoittavat. Estävät meitä ajattelemasta itse. 

Meitä ei tueta missään olemaan aitoja itsejämme. Voimme muka tehdä valinoja, haa, annetuista vaihtoehdoista.

Eipä tueta ei, koska on vahvan ihmisen tunnusmerkki, kun uskaltaa ja haluaa olla sitä mitä on.. ja vahvoja ihmisiä kadehditaan ja pelätään. Noin olen minäkin kokenut. Vaikka minulla ainakin on niitä heikkoja kohtia, niin kuin varmasti useimmilla vaikka vahvoja olisivatkin. Kun yhtään täydellistä persoonaa, ihmistä, ei tämä maa päällään kanna. Eli on vain hyväksyttävä isensä sellaisena kuin on, ja tässä iässä se onkin jo tuttua koska ihminen jota luonteen kasvu kiinnostaa, on sitä työtä osaltaan tehty jo elämän aikana moneen kertaan. Kuin myös elämä muuttaa ja taas on kasvun paikka edessä. Mikä onkaan mielenkiintoisempaa, kun taas on yksi kuohuntavaihe takana ja uutta näköpiirissä.v.

Vierailija

Pintava kirjoitti:

No niin, täällä taas.

Mitä elämä on? Se on sitä miten sen sisäisessä maailmassamme koemme.

Kyllä se elämä on siinä syntymän  ja kuoleman välissä ihan riippumatta siitä, miten sen koemme. Elämä on.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat