RUNO HAKKERIT

Vierailija

Joku muokkailee plussa ja miinus pisteet runoihinsa mieleisekseen.
Huomaa että miinuspisteet vähenevät samantien. Eihän se kiva ole saada miinuksia.
Parempi laittaa itse paljon paljon plussa pisteitä,kuten tänäänkin yksi runo on muokattu uusiin lukemiin ihan itse.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Lainaus:

Joku muokkailee plussa ja miinus pisteet runoihinsa mieleisekseen.
Huomaa että miinuspisteet vähenevät samantien. Eihän se kiva ole saada miinuksia.
Parempi laittaa itse paljon paljon plussa pisteitä,kuten tänäänkin yksi runo on muokattu uusiin lukemiin ihan itse.

Entä sitten? Anna ihmisten äänestää niin paljon kuin haluavat. Eikö sinun elämässäsi ole muuta sisältöä kuin tuijottaa runojen plussia ja miinuksia?

Vierailija

ei ei ei....... kiva kun Alman runon miinus pisteitä poistetaan. Kumpa sen jokainen osais tehdä. KIVAA.
Hauska seurata.

Vierailija

Eikö teille oikeasti ole mitään parempaa tekemistä? Menkää etsimään vaikka Jumalaa. Sekin on kehittävämpää puuhaa kuin tuollainen kyttääminen. Kyllä minä tunnen kyttääjämummoja naapurustossa, mutta että ihan netissäkin pitää kytätä. Jo on aikoihin eletty.

Vierailija

Kaikilla ei oo taitoa VÄHENTÄÄ pisteitä. Siitä varmaan kateus ! Kun tavallinen näppäilijä vaan LISÄÄ joko miinus tai plussa merkkejä. Harrastukset nämäkin. HiH.

Vierailija

Koittakaas olla Ystävällisiä toisillenne tulevana vuonna, jookosta ? :=)

Tässä, paljon kortteja ,
jokaiselle mieluisa niin ei tarvihe koko aja riijellä... ;D

Vierailija

Ehkä parempi niin. On jo menettänyt makunsa.Tää on tätä päivää.
Rehellisyys katoavaa kansanperinnettä.
Loppupelissä ihan sama.
Parempaa uutta vuotta kaikille.

Vierailija

Lainaus:

Ehkä parempi niin. On jo menettänyt makunsa.Tää on tätä päivää.
Rehellisyys katoavaa kansanperinnettä.
Loppupelissä ihan sama.
Parempaa uutta vuotta kaikille.

Vai niin. Että rehellisyyskin vielä sotketaan runoiluun. Millaista on epärehillinen runonkirjoitus?

Vierailija

Eihän ne runokirjoitukset olekaan epärehellisiä ,vaan runoille pisteiden muokkaus.
Jollakin on taito nollata jo saatuja plussapisteitä. Ja vastaavasti poistaa itselle tulleita miinus pisteitä .
Runoilta häviää pisteet nollille jatkuvasti.
Tosin runon hyvyyttä tai huonoutta ei mitatakaan pisteillä tai ei ainakaan jonkun muokkaajan pisteillä.
Hyvä runo on hyvä vähentipä kiusaaja vaikka kaiken nollille. Siitä vaan.

Vierailija

Lainaus:

Eihän ne runokirjoitukset olekaan epärehellisiä ,vaan runoille pisteiden muokkaus.
Jollakin on taito nollata jo saatuja plussapisteitä. Ja vastaavasti poistaa itselle tulleita miinus pisteitä .
Runoilta häviää pisteet nollille jatkuvasti.
Tosin runon hyvyyttä tai huonoutta ei mitatakaan pisteillä tai ei ainakaan jonkun muokkaajan pisteillä.
Hyvä runo on hyvä vähentipä kiusaaja vaikka kaiken nollille. Siitä vaan.

Ai niinkö, että paljon miinuksia saanut runo on siis hyvä?

Vierailija

Miten kukakin ymmärtää.......
Näin kouluarvosanoja muistellen miinukset ei olleet sieltä paremmasta päästä.HiH.

Vierailija

Jep. Kun lukee näitä tämän päivän kahta uusinta runoa,ja katsoo pisteytystä !!!!!!
Ompa huima ero.
Kyllä tuo miinus merkkejä saanut on HYVÄ !!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat