Mihin ovat keskustelijat kadonneet?

Vierailija

Ei tämä ET-netti ole enää kunnon keskustelu palsta.Ei täällä saa aikaan enää kunnon keskusteluja.
Mihin ovat keskustelijat kadonneet?

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Hakkerit osaa varmasti antaa siihen vastauksen jos uskaltavat. Toivon totisesti, että kun työvoima ET.ssä pyhän jälkeen elpyy, että asialle tehdään jotakin. nuppu

Vierailija

Lainaus:

Hakkerit osaa varmasti antaa siihen vastauksen jos uskaltavat. Toivon totisesti, että kun työvoima ET.ssä pyhän jälkeen elpyy, että asialle tehdään jotakin. nuppu

Lopeta sinä nuppu uhoaminen, ja mieti mitä solvauksia olet täällä muitten pää sylkenyt. Ei ihme ettei kukaan keskustele enään.

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 01.01.2012 21:19
Lopeta sinä nuppu uhoaminen, ja mieti mitä solvauksia olet täällä muitten pää sylkenyt. Ei ihme ettei kukaan keskustele enään.

Turhaan sinä anonyymi klo 21:19 nupun kimppuun hyökkäät,
nuppu ei mielestäni ole solvannut ketään...
Kyllä syy keskustelijakatoon on alkanut jo kauan ennen nupun
tänne palstoille tuloa. Haukut ihan väärää puuta!

Vierailija

Minä en laita paljonkaan painoa lehden toimitukseen.Heillä ei ole kanttia tehdä sitä,eikä tätä.
Kunnon keskustelijat ovat lähteneet ilmeisesti toisile palstoille,missä ovat tietyt säännöt,esim.kirjautumisen suhteen.
Täällä on netti-palsta mennyt ihan "poskelleen".

Vierailija

Lainaus:

Luuletko tosiaan että tämä palsta kiinnostaisi ketään hakkeria? Voin kertoa sinulle ettei todellakaan kiinnosta. :)

Täällä on joukko ihmisiä jotka vain valittavat siitä mistä kirjoitellaan sekä siitä ettei keskusteluja synny. Tuolla on useita keskusteluja jotka pyörivät aktiivisesti. Ei ne sinne itsestään valittamalla tule, vaan osallistumalla keskusteluun.

Vierailija

Sanonpa tässä oman mielipiteeni aikani täällä nimimerkein keskustelleena. Koin sen että kysymyksilleni en saanut vastausta enkä kannanottoja mielipiteilleni vähän koin mielen osoitukseksi sen.Joskus kyllä sainkin. On mukava silti lukea kun joillakin synkkaa ja on tuo tekstin suoltaminen ns. hanskassa. Pitkiä lirutuksiahan ei mitenkään jaksa keskittyneesti lukea joillain karkaa mopo käsistä. T. kottarainen

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 02.01.2012 09:11
Sanonpa tässä oman mielipiteeni aikani täällä nimimerkein keskustelleena. Koin sen että kysymyksilleni en saanut vastausta enkä kannanottoja mielipiteilleni ....

Ihan samoja tuntemuksia on itsellänikin ollut jo kauan,
tuntuu joskus, että monet kirjoittavat vaan omia juttujaan
kiinnittämättä mitään huomiota edellisiin kirjoittajiin ja heidän
mahdollisiin kysymyksiinsä ja mielipiteisiinsä.
Tosin muutama mukava poikkeuskin on, kiitos heille :-)

Ja sitten tänne on myös ilmestynyt toisenlainen "keskustelijaryhmä",
jotka keskittyvät heittelemään toisen mielipiteen mitätöiviä
lausahduksia keskustelematta itse oikeasti mistään.

Esim. vuoden 2010 alussa elettiin vielä "vanhoja, hyviä aikoja" :-)

Vierailija

Hei, kottarainen ja kaikki muutkin. Aloitetaanpa nyt kunnon keskustelu. Mikä aihe teitä kiinnostaisi? Olisiko se Haavisto presidentiksi vai ehkä Väyrynen. Paavo V jaksaa kyllä kiertää Suomea. Ne ehdokkaat jotka ovat taka-alalla eivät kai ole tarpeeksi motivoituneita. Oisko kunnon aihetta keskusteluun????

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Hei, kottarainen ja kaikki muutkin. Aloitetaanpa nyt kunnon keskustelu. Mikä aihe teitä kiinnostaisi? Olisiko se Haavisto presidentiksi vai ehkä Väyrynen. Paavo V jaksaa kyllä kiertää Suomea. Ne ehdokkaat jotka ovat taka-alalla eivät kai ole tarpeeksi motivoituneita. Oisko kunnon aihetta keskusteluun????

Pressa- aiheesta on jo keskustelu tuolla toisaalla.
Minusta täällä on muutamia hyviä yrityksiä ollut . Tosin usein ne kaatuvat juuri tuohon yhden ihmisen mollaamiseen. Nuppua on mätkitty aika epähienosti. Monen muunkin kommentteihin on vastailtu henkilöönkäyvästi. Ja sehän ei ole keskustelua. Asioista pitäisi vaihtaa mielipidettä. Ei kommentoida toisen älykkyysosamäärää tai vastaavaa.
Toivon, että jaksatte silti kommentoida ja pitää yllä keskustelun tasoa. Olen törmännyt täällä moneen fiksuun ihmiseen ja hienoihin ajatuksiin
Sinä joka kiittelit meitä uskovia akkoja, mistä tiedät, kuka niitä kommentteja poistaa tai pyytää poistamaan?
Olet siis löytänyt jonkin sienikeskustelun? Minun lempiaiheeni, mistä sen löytää? Hienoa että olet aktiivinen ja seuraat eri ketjuja. Se avartaa maailmankuvaa.

Vierailija

Kiitos kirsikankukalle, olet viksu vastaaja. Pitää tässä seurailla mitä missäkin kirjoitellaan. Olen vasta löytänyt tämän jutun.

Vierailija

Lainaus:

Kiitos kirsikankukalle, olet viksu vastaaja. Pitää tässä seurailla mitä missäkin kirjoitellaan. Olen vasta löytänyt tämän jutun.

Lisäys edelliseen...
Asialliset keskustelut mistä aiheesta tahansa olis tervetullutta varmaan monelle meidän ikäkuokalle. Mistä se ilkeys oikein ihmisisssä kumpuaa.Sitäkin vois miettä, vaikka vastausta tuskin selventävästi köytyy ikinä.

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 02.01.2012 09:11
Sanonpa tässä oman mielipiteeni aikani täällä nimimerkein keskustelleena.....T. kottarainen

Ootko sie niitä murrepalstan kottaraisia?

Lisäys: samalla kellon lyömällä tuli näköjään kaksi muutakin viestiä,
tervetuloa mukaan alma-kolmonen, huomasin, että olet juuri tänään
rekisteröitynyt palstoille :-)

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lisäys edelliseen...
Asialliset keskustelut mistä aiheesta tahansa olis tervetullutta varmaan monelle meidän ikäkuokalle. Mistä se ilkeys oikein ihmisisssä kumpuaa.Sitäkin vois miettä, vaikka vastausta tuskin selventävästi köytyy ikinä.

Minkä takia täällä kirjoittelevien pitää ryhtyä marttyyriksi jos joku esittää hänen mielipiteiden vastaista tai haluaa perusteluja esitetyille asioille. Eihän se ole kiusaamista vaan nimenomaan sitä keskustelua. Turha määkiminen pois ja kirjoittaa asiaa siitä mihin uskoo. Näin sitä arvostusta saa, eikä toimitukselle joka välissä itkemällä kun hänen kommenttia kritisoidaan. Joskus mietin että toimiiko vanhemmiten ne aivot enää lainkaan, vai mistä on kysymys, kun koko keskustelukulttuuri ja ajatusten vaihtaminen on näin näivettynyttä. Käykää katsomassa muilta palstoilta miten rikasta ja runsasta keskustelua nuorempien keskuudesta löytyy.

Vierailija

Niinpä niin ,nyt kun joulupukkia ei tarvii pelätä, voi taas alkaa olemaan ilkeä.Mutta itse luulen että ihmiset jotka ovat ilkeitä ,ovat joko katkeria,katellisia tai heidän on paha olla.Jotkut tekeevät sitä kun ei ole tärkeämpää tekemistä.
Voiskohan tuota ,tai uskaltaskohan sitä tehdä uuden vuoden lupauksen .Ollaan enkeleitä toisillemme.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat