Hurtigruten risteily

Vierailija

Voi että kuulostaa upealle tuo Hurtigrutenin lukijamatka! Se risteily on ollut jo kauan toiveissa ja haaveissa.
Kuulin että YLE Teema lähettää loppiaisena 6.1. Norjan television kuuvaaman monen tunnin ohjelman risteilystä.
Se on pakko nähdä ja sitten risteilylle!

Kommentit (15)

Vierailija

Varmasti upea reissu! Olen monta vuotta aikonut lähteä Hurtigrutenille, mutta aikomukseksi on aina vaan
jäänyt. Hurtigruten -laivan olen sentään nähnyt; Grönlannissa, kun jäät lähes saartoivat "meidän laivan"
ja heidät myös. Norjan rannikkoa ovat monet kehuneet, joten joskus se on nähtävä! Toisena vaihtoehtona
olisi tänä vuonna Kristina Katarina (http://www.kristinacruises.com/?a=risteilyt&ship=katarina&cruise=671&dat...), mutta eihän se ole mikään aito ja alkuperäinen Hurtigruten ja reittikään ei ole sama.
Kiitos tv-ohjelmavinkistä, varmasti katson ja ihailen! Hyviä matkasuunnitelmia ja -matkoja kaikille! t.unelmoija

Vierailija

Samoin, kiitos vinkistä, katson varmasti tuon ohjelman! Olen vuosia haaveillut juuri tuosta risteilystä, mutta toistaiseksi on liian kallis minulle - mutta ehkä jonain päivänä?

Vierailija

Kyllä ohjelman maisemat olivat henkeä salpaavia. En ole ollenkaan vähemmän kiinnostunut lähtemään joskus matkaan. En toki voinut katsoa kaikkia osia tänään, mutta tallensin loput. Upea on Norjan rannikko.

Vierailija

Satuitteko katsomaan Teemalta 5.1,Norjan television kuvaaman ohjelman:Junalla Bergenistä Osloon?
Kamera oli veturissa.Tuli tunne,niinkuin olisi itse istunut siinä veturissa ja katsellut kauniita maisemia.
Ohjelmassa kerrottiin radan historiikkia,siltojen ja tunneleiden,sekä asemien nimiä ja haastateltiin matkustajia.
Todella mielenkiintoinen ohjelma,niinkuin tämä Hurtigruten-laivan seilauskin.
Kaikkia ei jaksanut katsoa kerralla,pienissä pätkissä mielenkiinto ja jaksaminen säilyi paremmin.
Maisemat ne vasta upeita olivatkin.Tuli mielenkiinto lähteä itsekkin tälläiselle reissulle.

Vierailija

Lainaus:

Satuitteko katsomaan Teemalta 5.1,Norjan television kuvaaman ohjelman:Junalla Bergenistä Osloon?
Kamera oli veturissa.Tuli tunne,niinkuin olisi itse istunut siinä veturissa ja katsellut kauniita maisemia.
Ohjelmassa kerrottiin radan historiikkia,siltojen ja tunneleiden,sekä asemien nimiä ja haastateltiin matkustajia.
Todella mielenkiintoinen ohjelma,niinkuin tämä Hurtigruten-laivan seilauskin.
Kaikkia ei jaksanut katsoa kerralla,pienissä pätkissä mielenkiinto ja jaksaminen säilyi paremmin.
Maisemat ne vasta upeita olivatkin.Tuli mielenkiinto lähteä itsekkin tälläiselle reissulle.

Katsoin eilisen Hurtigrutenin tai oikeammin TV oli auki koko päivän! Ihan koko 12 tuntia en sentään istua nököttänyt TV:n ääressä. Katsoin aikoinaan myös mainitsemaasi junaohjelmaa. Molemmat olivat tylsyydestään ja yksitoikkoisuudestaan todella koukuttavia, erityisesti maisemien vuoksi. Kyllä matkaohjelmat ovat mukavia! t.matkalle menevän mieli

Vierailija

Suosittelen lämpimästi Hurtigruten-risteilyä. Viime kesänä tuli matkattua Kirkkoniemestä Bergeniin ja maisemat ovat todellakin upeita ja palvelu hyvää.

Risteilyn yhteydessä järjestettäville retkille kannattaa ehdottomasti osallistua, sillä esimerkiksi Lofootteilla järestetty merikotkasafari oli ikimuistoinen. Video vastaavasta löytyy Youtubesta:
http://www.youtube.com/watch?v=LBQJETQgXRk

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat