Sivut

Kommentit (119)

Leena ET
Seuraa 
Liittynyt6.5.2014

Hei Orvokki! Toiminto löytyy, kun klikkaat etusivun vasemmassa yläreunassa olevaa ukkelihahmoa - vasemmalle reunaan avautuu lista toiminnoista, joita voit tehdä, siellä "luo uusi blogi". Toimiiko? Sinun täytyy olla kirjautunut sisään sivulle (siitä samasta ukkelista).

Leena

Orvokki
Seuraa 
Liittynyt1.9.2015

Hei Leena!

Ei onnistu. Olin toki kirjautuneena kuten kuvasta näkyy mutta artikkelissa olen kuvan mukaista näkymää ei löydy mistään.

Orvokki
Seuraa 
Liittynyt1.9.2015

Piti olla "artikkelissa olevan kuvan mukaista".

Viestin muokkauskin olisi kiva saada käyttöön. En varmaankaan ole ainoa, joka huomaa jonkun lyöntivirheensä vasta sitten, kun viesti on jo lähtenyt.

Leena ET
Seuraa 
Liittynyt6.5.2014

Orvokki kirjoitti:

Mistä tämä "Luo blogi" -toiminto löytyy?

Hei Orvokki! Näin on, koodaja tekee sitä juuri ja tämä toiminto on julkinen viikolla 42. Tuossa sivussa koodasivat ulos Vauva-sivuston, joka nieli vähän meitä muita. Mutta siis, ensi viikolla pääsee bloggaamaan!

Leena

Vierailija

Saatan tullakin jahka saat sen ensimmäisen blogikirjoituksesi julkaistua. Kuka ne kommentit hyväksyy, sinä vai ET-lehden ylläpito?

Pintava
Seuraa 
Liittynyt6.6.2015

Vierailija kirjoitti:

Saatan tullakin jahka saat sen ensimmäisen blogikirjoituksesi julkaistua. Kuka ne kommentit hyväksyy, sinä vai ET-lehden ylläpito?

----

Minä.

Vierailija

Pintava kirjoitti:

Sitäpaitsi siellä on jo kirjoitus. 

Minä en valitettavasti näe kuin yhden lainatun virkkeen. Onkohan tämä blogitoiminto vieläkin jotenkin säätövaiheessa vai enkö minä vain osaa klikata oikeasta kohdasta?

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat