Harkitsetko lihavuusleikkausta? Nämä ovat riskit

Lihavuusleikkauksen läpikäynyt laihtuu pysyvästi keskimäärin 40 kiloa ja noin 80 prosenttia heistä voi lopettaa diabeteslääkityksen. Suureen leikkaukseen liittyy kuitenkin myös huomattavia riskejä.Lue koko juttu

Kommentit (2)

Vierailija

Minulle leikkaus tehtiin kuusi vuotta sitten. Menisin leikkaukseen heti, vaikka tiedän nyt mitä on elää leikattuna. Kaikki ne positiiviset asiat, jotka tämä leikkaus on tuonut, peittoaa monin kertaisesti haitat. Olin tänä vuonna leikkauksen jälkeisen komplikaation takia uudessa leikkauksessa. Tämä komplikaatio tuli minulle vasta nyt, vaikka yleisimmin se tulee vuoden-kahden sisällä leikkauksesta. Suosittelen ehdottomasti, jos on mahdollisuus päästä leikkaukseen.

Vierailija

Kävin leikkauksessa pari kuukautta sitten. Menisin itsekin uudestaan jos pitäisi valita. Minulla oli "tavoite" housut ja tavoite oli että kesällä jos mahtuisin. Ne menivät 3 viikkoa leikkauksen jälkeen. Olen laihtunut parissa kuukaudessa reilu 10kg, kun laskee ennen leikkausta laihdutetun määrän niin kuluneen vuoden aikana on nyt lähtenyt 30kg.
Enää ei ole kuin 20kg niin olen normaali painossa.
Minulla leikkaukseen pääsyyn vaikutti muut sairaudet enemmän kuin paino, painoa oli alle 100kg (pituus 166) . Suosittelen lämpimästi, jos pystyt sitoutumaan leikkauksen jälkeiseen ruokavalioon.

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat