Sano hyvää!

Optimisti

Sano jotain hyvää täällä kirjoittavista, edes yksi asia. 

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Voisin luetella paljon mutta jätän tilaa muillekin ja sanon että monella on hyvä kirjoitustaito joka ei ole mikään itsestäänselvyys.

Sarmuusa1
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olen tavannut täällä mukavia kirjoittajia, enimmäkseen. Joistakin on tullut minulle jopa ystäviä. 

Tällä hetkellä nautin lukemisesta, kirjoittamisesta ja hyvän ruuan kokkaamisesta. Kohta laitan miehelleni ja minulle täytettyjä herkkusieniä. Täytteeseen tulee broileria, sinihomejuustoa, mustapippurijuustoa sekä emmentalia. Viereen riisiä ja vihersalaattia ja onpa hyvää. Laitan yleensä ruuat ilman mitään ohjeita, kokeilen eri raaka-aineiden yhdistelyä ja harvoin menee mitään pieleen. 

Toivon, että tämä palsta pysyy riidattomana ja sovinnollisena ja että tänne löytävät monet kirjoittajat. 

Vaativa ihminen

Nimimerkki   La mer    on asiallinen osallistuja.    Aloitukset on asiallisia,  monipuolisia  ja isoa lukijamäärää houkuttavia.    Hallitsee korrektit   vastaustyylit.    Eli harvinainen ihminen.

Näitä on eräitä muitakin mutta aletaan tästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki   La mer    on asiallinen osallistuja.    Aloitukset on asiallisia,  monipuolisia  ja isoa lukijamäärää houkuttavia.    Hallitsee korrektit   vastaustyylit.    Eli harvinainen ihminen.

Jos ja kun olet noinkin hyvä, et varmaan  tunnista hänen vierailijana kirjoittamiaan tekstejä!

Vierailija

Sarmuusa1 kirjoitti:

Olen tavannut täällä mukavia kirjoittajia, enimmäkseen. Joistakin on tullut minulle jopa ystäviä. 

Tällä hetkellä nautin lukemisesta, kirjoittamisesta ja hyvän ruuan kokkaamisesta. Kohta laitan miehelleni ja minulle täytettyjä herkkusieniä. Täytteeseen tulee broileria, sinihomejuustoa, mustapippurijuustoa sekä emmentalia. Viereen riisiä ja vihersalaattia ja onpa hyvää. Laitan yleensä ruuat ilman mitään ohjeita, kokeilen eri raaka-aineiden yhdistelyä ja harvoin menee mitään pieleen. 

Toivon, että tämä palsta pysyy riidattomana ja sovinnollisena ja että tänne löytävät monet kirjoittajat. 

Otsikkoa ajatellen tästä viestistä ensimmäisen ja viimeinen lause riittää. Ideana oli sanoa toisista kirjoittajista jotain hyvää.

Sarmuusasta sanottakoon kirjoittajana että saa tekstinsä elämään, avoin ihminen isolla tunteella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun olet noinkin hyvä, et varmaan  tunnista hänen vierailijana kirjoittamiaan tekstejä!

Käyn niin harvoin että ei mahdollisuutta  oppia tyylistä tuntemaan. 

Epäilevä

Vierailija kirjoitti:

Minullekin on tullut sellainen tunne, että La mer kirjoittaa myös vierailijana esim tuossa pakolaiset ketjussa. Hyvää ovat tietysti hänen nikillään aloittamat asialliset ketjut. Harva täällä enää avaa nikillään mitään kun heti on ajojahdin kohteena.

Vierailija

Tykkään Vanhan Ellin tarinoista ja tyylistä kirjoittaa. Käyn vilkaisemassa hänen viestinsä Evakkoon murteista. Ennen Vanha Elli kirjoitti  matkat palstalle mielenkiintoisia juttuja. Nyt sinne ei kirjoita enää kukaan.

tepa

Minäkin arvostan Mökin muoria. Järkeviä kommentteja ja mielenkiintoisia matkoja ja kulttuuria hyvien kuvien kanssa. Monipuolisia aiheita hänellä.

Vierailija

Minä taas arvostan asiallista kommentointia yleensä nimeämättä ketään kun tämähän ei ole kilpailu eikä tarkoitus vastakkainasettelulle. Näin ymmärsin aloituksen.

Vierailija

Minun suosikkejani ovat Ymi, Katrinka, Vipetti, Mökin muori, Vanha Elli. Kirjoituksista välittyy hieno ja rauhaa rakastava ihminen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat